<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Nöhvi
Tervetuloa Pikku-Saara :wave:

Pink: akupunktio kuulostaa liian hurjalta :O Millaistas se vyöhyketerapia on? Luteaalivaihe on käsittääkseni suht samanpituinen kierrosta toiseen samalla ihmisellä. Normaali taisi olla jotain 12-14 pituinen? Gyne sanoi että 11 olisi jonkinlainen raja onnistumiselle, jostain luin että 10 päivän mittainenkin saattaisi riittää.

meliah: tsemppiä kummallisten oireiden kanssa! Mulla on muutama ovis olluut ihan karsean kipeitä, siis just sellaisia että luulin umpparin puhkeavan! Kiitos tsempeistä!

Meaminnis: onnea oviksen bongailuun :)

Aura: Tsemppiä huomiselle! Toivottavasti tulos on mieluisa! Täällä jännätään :popcorn:

Äiti-07: :hug:

Katariine: jee, onnea ovisplussasta :)

Anu: oi, ihanaa :heart:

Omppuf: joillainhan se viiva on aika kauankin tosi vahva. Mulla pari kolmekin päivää :) Toivottavasti hoitosuunnitelmaa ei tarvita vaan jotain pärähtäisi siihen toiseen tikkuunkin ennen sitä :)

ON: KP1/YK7 :'( Että voi taas ottaa päähän, mua ei nyt huvita mikään :( No joo, huomenna ehkä taas. Ehkä? Turtuuko tähän jossain vaiheessa?

Nöhvi: eii :(:hug: Jaksamisia tähän kierron alkuun paljon!

Hyvä että muillakin näyttää monta päivää positiivista, kerkesin jo huolestua. Oli se eilen oikeeseen aikaan testattuna paljonkin jo haalentunu. Joten toivoa oikeasta ajoituksesta vielä on! Nyt kyllä lopetan testailut tältä kierrolta ihan oman mielenterveyden säästämiseksi.

Nöhvi :hug:

Nopeesti vaan omaa napaa.. Ajatukset jo seuraavassa kierrossa, ei siis o+:aa ja tiistaihin ja keskiviikkoon verrattuna niin kuivaa, et jos ovis oli, niin se meni.

Poistun reiluksi viikoksi nyt takavasemmalle aurinkoon :cool:, 13. päivä yritän ehtiä piipahtamaan ja toivottavasti silloin on jo menkat alkaneet, jos on alkaakseen..

Heippa kaikki, mahtuuko ryhmään mukaan? Täällä ois 07/10 pojan äiti ja toista yrityksessä. Kp 22/30-36 ja yk 2. Ovistesti näytti plussaa viime lauantaina ja sen ties mitä tehtiin ;). Nyt sitten odotellaan, mulla oli kyllä semmonen tunne että nyt tärppäs, niin kuin ensimmäiseltäkin mutta se voi olla vaan kuvitelmaakin.. :). Liikaa kun toivoo.

Voihan nyt P* Nöhvi! Tsemppihaleja sinne :hug: :hug:

Pikaisesti vain: Ois pitänyt muistaa tämä negatestin jälkeinen vitut*s kun perustelin itelleni "aikaista" testaamista ennen vkonlopun menoja, nyt siis kp 30 / 31-33. Yksi viiva siellä pönöttää, eikä toista ilmesty vaikka minuutin välein käyn sitä pällistelemässä.

Tervetuloa mukaan jännäilyyn aliisa!

Ranskis :hug:

Pikku-Saara tervetuloa! :)

ON: menkat olis siis pitänyt alkaa eilen, mutta eipä vain näy.. Menkkamaisia oireita (mahan ja selän juilimiset, migreeni..) kuitenkin ollut jo kaksi päivää , kun yleensä oireet tulee 5-30min ennen vuotoa! Raskauteen en kuitenkaan jaksa uskoa, ei vaan yhtään tunnu siltä. :(
Miksi, oi miksi tähän asti kellontarkasti saapuneet menkat alkaa nyt myöhästellä?!? :headwall: Viimeksikin oli kierto jotain 40 päivää, muistaakseni? Äh.
Pitää vielä muutama päivä odotella ja jos ei ala menkkoja näkyä, niin sitten vasta testailen..

Nöhvi: Lämmin osaanotto :hug: Olin ihan varma että plussaat :(

Kiukuttelija: Stressi voi pidentää kiertoa. Mulla oli viime kierto 37 päiväinen ja ikinä ei ole niin pitkä ollut. tsemppejä piinailuun ja toivotaan, että siellä olisi sittenkin pikku kyytiläinen. ;)

aliisa10: Testaile parin päivän päästä, jospa silloin saat vahvat viivat. =)

ON: eilen oli aika selkeä ovis. Nappaili välillä kipeästi oikealle puolen alavatsaa. Ja tänään tuli ruskehtavaa vuotoa. Säikähdin :ashamed: :| Onneksi jäi pariin pyyhkäisyyn. Mut kuitenkin, en usko sen olevan tod. vielä kiinnittymisvuotoa. Joku häiriö kropassa vaan...

Miten nuo dpo:t lasketaan, jos ovis oli eilen? Onko nyt dpo 0 vai 1 ? :ashamed: Äh, kun äly ei riitä edes sen laskemiseen :LOL:

Nöhvi
Kiitos teille ihanat tsemppauksista! Kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu, kunhan saa häädettyä tädin nurkista! Ehkäpä seiska olisi meidän onnennumero :)

Pink: ihanata etelänmatkaa, nauti meidän kaikkien puolesta :) Oho, tulee ihan lomakuume.

Tervetuloa Aliisa :wave: Joo ei dpo5 negasta kannata huolestua, viikon päästä sitten plussaa eiks jee :)

Aura: pahoittelut negasta, se yksi viiva on aina jotenkin niin surullinen... no mutta vielä on negalla aikaa muuttua positiiviseksi! Mä muuten teen kanssa tuota, että käyn vaikka kuinka monta kertaa kurkkaamassa, että oisko sinne nyt kuitenkin ilmestynyt jotain :whistle:

kiukuttelija: uskomattomat hermot sullakin, kun maltat olla testaamatta :O

Anun ultrakin lähenee, eikös siihen ollut reilu viikko enää :) ?

katariine: jei ovis, onnea :) Jostain olen lukenut että joillain tulee oviksen yhteydessä vähän verta, voiskohan olla sitten ihan normaalia... Jos ovis oli eilen, niin nyt on dpo1 :) Korjatkaa joku jos olen väärässä.

on: joo ei oikein mitään. Kärvistellään menkkapolttojen kanssa... Mulla on ollut aika paljon stressiä ja väsymystä, nyt olen ottanut uuden suunnan. Eli yritän ottaa vähän rennommin, urheilen edes vähän ja yritän saada unitunteja lisää. Jospa sekin auttaisi tähän projektiin :)

Nöhvi: Niiiiin epäreilua! :( :hug: Olisit sinä kanssa jo plussasi ansainnut.

tähtitaimi: mites siellä rättisitikan kanssa on käynyt vai arvotaanko me uusi listan päivittäjä?! Jännää!!! :heart:

Tervetuloa uusille! :wave:

katariine: ONNEA ovis+:sta! Toivottavasti tuli hyvin hyödynnettyä! ;)

Tsempitykset kaikille jännäilijöille!

).( ovista mä metsästän...Ihan on hailurat viivat vielä davidin testeissä. Toissa aamuna tuli kirkkaat limat, joissa vaalean punertavaa seassa, mitäs se sitte tietää? Viime kierrossa itellä vahvimmat ovisolot kp14-15 ja sit vahvin viivanen kp 18. Nyt on kp14 ja ei sitten niin mtn oloja oviksen suhteen.

diiselikissa: Tsemppiä ovisbongailuun! :)

ON: Näin unta, että te kaikki muut olitte plussanneet ja jäin yksin palstailemaan tähän ketjuu! :|:LOL:
dpo 2 ja voi kamala tätä olojen tulkintaa! Ei mitään mielen rauhaa kun keksin kaiken moisia raslausoireita. Valkkaria ei yhtään, oon kuiva kuin sahara. Noh, jos nyt ei tärpännyt, niin sentään ovuloin :)

katariine: :D tuo sun uni :D kaikenlaista meidän mammojen alitajunta saa aikaan!

Nöhvi: Se on tääläki nyt sitte kp 1 / 31-33 v*u. Kiinnostaa ihan h*sti. Tää on ihan säälittävää olla näin vittuuntunu kahden virallisen yrityskierron jälkeen. Mutta v*aa se silti. Anteeksi ruma kielenkäyttö, mutta ku *piippiiipiipiiiip*. En muista että olisin esikoisen yrityksen aikaan ollu näin kettuuntunu, sillon osasi ottaa rennommin.

Mutta enivei, nauttikkaahan oireiden tarkkailusta kaikki joilla ovis on tulossa tai menossa tai kierto lähestyy loppuaan, se on aina yhtä mukavaa! :)

Muistaako kukaan oliko kellään eka raskaus oireeton! Mietityttää niin tämä, kun oireet ovat hiustenrasvoittuminen, kylmä/kuuma tulee helpolla. Ei oo tissit arat yhtään yms.. Olis nyt vain 12 päivä nopeasti niin olis viisaampi!!!! Mä en ole iloinnut edes tästä yhtään, kun on niin epätodellinen olo!

********Lauantai 03.03.2012************

Mukana:

Aura08...................12/08...............kp1/31-33......yk3
tähtitaimi........poika 06/10...............kp1/28-34......yk7
Nöhvi...............tyttö 07/10.............kp3/25-26.......yk7
äiti -07................tyttö 07...............kp3/31...........yk2
Mememe........................................kp4/29?.........yk3
NiQ..........................07/11............ kp6/32...........yk2
Taikamaailma...poika 11/10..............kp10/27-32.......yk8
MeaMinnis................01/08..............kp11/25-28.......yk6
Nopponen.........tyttö 06/08............kp13/30............yk4
Vili-Jonkka................02/09.............kp13/38...........yk2
diiselikissa......................................kp14/33...........yk3
Omppuf............tyttö 11/10.............kp14/28-36......yk11
Katariine................11/09................kp17/24-37......yk3
ciili........................09/08................kp17/??............yk?
MyDream..........poika 06/11............kp18/30............yk3
pink..............................................kp20/28-36.......yk5
Lumpe...................05/11...............kp22/28............yk3
annis_..........poika 08/07................kp22/28-30.......yk7
Meliah............................................kp22/25-29.......yk6
aliisa10.........poika 07/10...............kp22/30-36.......yk2
tiipula............tyttö 05/11................kp24/29?..........yk1
kiseliina.........poika 02/04................kp24/28............yk1
toiveikas84............04/10................kp25/31-33.......yk7
Miraaz...........tyttö 10/10................kp27/28-48.......yk5
Emiliainen......tyttö 02/11................kp27/26-29.......yk4
Icicle ....................06/11................kp31/30-35.......yk4
murgu............tyttö 03/10...............kp31/28-35......yk3
kiukuttelija..............01/11...............kp33/32...........yk6
taiska87.............poika 8/11.............kp48/??............yk 1

TAUSTAILIJAT
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Pauki
Aia
LeenaT
Ranskis
Pikku-Saara

Plussanneet:

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Anu84(yk1), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)

KADONNEET
Nasutin83
Mami2009
samaria
Heidi-80
kendra
salasein

Viimeksi muokattu:
NiQ
Anu ei mulla ainakaan ollut esikoisesta alkuraskaudessa mitään muuta oiretta, kun joskus rv6-8 oli ihan tajuton väsy. Koitahan nyt olla stressaamatta vielä reillu viikko :) joku vanha sanonta on muistaakseni että "murehdi sitten vasta kun on jotain murehdittavaa" :) Tosin helppohan täällä on huudella kun itse ole semmonen etukäteen stressaaja joka asiassa...

ON: Tätskä tekee lähtöään, katse eteenpäin :) Olipa muuten vuosisadan monsuuni! Onko muilla ollut raskauden jälkeiset ekat menkat hirrrrrveet??

• Tykkää
Reactions: anu84
Tervetuloa uusille :flower:, pahoittelut tädin kohdanneille :hug:

Ja kaikille yhteisesti anteeksi radiohiljaisuus ja päivittämisen viipyminen :(

Nyt en jaksa kommentoida muita. Mulla meinasi vallan hajota pää tähän kuumeiluun... Olin jo saanut itseni täysin vakuuttuneeksi raskautumisesta, oireet oli kohdallaan ja täti viikon myöhässä, pidin testiplussaamista enää vain muodollisuutena. Mutta toisin kävi, ja tulin alas niin kovaa ja korkealta etten ollut osannut varautua moiseen. Kuinka tyhmäksi tunnenkaan itseni, eikö se jo esikoisesta vuosikaudet haaveillessa tullut selväksi, ettei meidän perheeseen luomuna lapsia tule?

Mun on nyt pakko koittaa saada ajatukset johonkin ihan muualle, keskittyä perheeseeni ja ihanan poikani äitinä olemiseen täällä hengailun sijaan. Pysyttelen silti vielä listalla, ja käyn teidän ihanaisten naisten kuulumisia lueskelemassa, mutta jos joku muu viitsisi päivitellä listaa?

Plussatuulia kaikille,
halauksin tähtis

Nöhvi
tähtitaimi: Voi ei :/ Pahoittelut :hug: Vielä pahempi jos on ajatuksissaan jo ollut raskaana. Ei varmaan paljon auta, kun toivotan tulevaan kiertoon plussatuulosia -mutta toivotan kummiskin! En taida uskaltaa lupautua päivittäjäksi, kun ensinnäkin en osaa ja toisekseen en välttämättä arkena ihan joka päivä tänne ehdi (muuta kuin ehkä lukemaan kuulumiset). Välillä olen itsekin miettinyt, että onkohan sitä ajatukset ihan liikaa tässä vauvaprojetissa...

Aura: eiiiii sinäkin :hug: Tuo kp1:n fiilis on kyllä.... no ei silloin tarvii edes yrittää ajatella positiivisesti. Se on p...a fiilis oli se yk mikä tahansa! No siitä fiiliksestä on suunta vain ylöspäin!

Kiitos diiselikissa :) Onnea oviksen metsästykseen! Ehkäpä se kurkkii jo nurkan takana, oireet voi alkaa nopeastikkin :)

katariine: apua mikä uni :LOL: Tosta tuli mieleen oma uni tuossa viikolla... olin kavereiden kanssa saunassa (4 naista) ja kaikki muut oli viimeisillään raskaana paitsi minä :confused: Mitähän tästäkin pitäisi ajatella?

Anu: ei se oireettomuus välttämättä mitään tarkoita! Mun kaverilla oli juuri ihan oireeton raskaus :D Ja se kuulemma vaihtelee ihan saman ihmisen eri raskauksien välillä, eli vaikka ensimmäisessä olisi voinut tosi huonosti niin seuraavassa saattaa olla elämänsä kunnossa :)

NiQ: mitenhän nuo nyt meni... ööö, no melkoista monsuunia nuo on tuntuneet olevan esikon jälkeen. Blääh. No mutta hyvä että siellä ollaan taas "takaisin pelissä" :)

on: kp3 - pikkuhiljaa vois nuo menkkakivut loppua. Noo on tuo kolme parempi kuin yksi. Menis nyt viikko nopsaan, niin pääsis ovista testailemaan. Juu, en pysty pitämään näppejäni erossa testeistä ;)

Tähtitaimi: Voi kurjuus! Voima :hug: Olisit sinäkin ansainnut plussan. Mulla tulee ihan ikävä, palaile palstalle kun se taas siltä tuntuu!

NiQ: kyllä mulla oli ne ekat kuukautiset melkoiset monsuunit!
Anu84: Juu, ei se oireettomuus välttämättä tarkoita mitään. Jäitä hattuun, kyllä se 12.3 pian tulee! :hug:

Yhteistyössä