Hakutulokset

1. kiukuttelija.

<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Pink Tervetuloa! :wave: Täällä alkaa menkat olla lopuillaan, huomenna varmaan pääsee jo vähän "harjoittelemaan", ennen tositoimiin ryhtymistä ;) Toivottavasti tämä olisi Se kierto ja plussa pärähtäisi, olisi maailman paras syntymäpäivälahja :heart: Tuntuu että hulluksihan tässä kohta...
  2. kiukuttelija.

Missä kaupungissa et haluaisi missään nimessä asua?

Pääkaupunkiseutu, Kuopio
  3. kiukuttelija.

Lapsiluvusta: mies haluaisi 2-3 lasta, minä 3-4, joten varmaan se kolme on sitten lopullinen luku.. Minä olen aina halunnut lapset lyhyellä (1-1,5v) ikäerolla, mutta se nyt ei enää onnistu :/ Mutta kunhan nyt edes joskus saisi sen toisen pienen, mielellään vaikka kaksi kerralla <3 ;) Hömpi...
  4. kiukuttelija.

murgu kiva että sait sovittua työvuoroista :) Omppuf tällä kertaa olisi ehkä saanutkin onnitella, hyvä vain ettei tämän pidempään tarvinnut odotella! :) Vaikka kurjahan se täti silti on.. Mutta kohta voi sitten taas aloittaa yrityksen, tällä kertaa entistä toiveikkaampana ;) anu84 jospa...
  5. kiukuttelija.

meliah kiitos! :) Mä oon miettiny ihan samaa, että missä vaiheessa voisi/kannattaisi gynellä käydä ja millä verukkeella...? Mulla ei oo hajuakaan mistään luteaalivaiheesta saatika sen kestosta.. :ashamed: Kun en sitäkään ovista onnistu bongaamaan. :( Nyt on muuten kuukautiskivut palautunut...
  6. kiukuttelija.

Tänne vois päivittää kp 1/32 ja yk6. Lasken tämän myöhästelyn nyt stressin piikkiin, joten pidetään tuo tasainen 32päivän kierto vielä voimassa ;) Sitten jos seuraavalla kerralla vielä heittelee niin katsotaan uudestaan..
  7. kiukuttelija.

nellinu hurjasti onnea plussasta! :) tähtitaimi kyllä aika varma olen, tein edellisen testin kp 39/32 joten olisi kai se plussaa jo siinä vaiheessa näyttänyt.. :( Omppuf joo, toivottavasti alkaisi pian, ärsyttävää tämä odottelu. Ja täällä kans samoja tuntemuksia. Tuntuu vain niiin...
  8. kiukuttelija.

kuinka usein??

Riippuu vauvasta. Meijän poika kakkasi kerran viikossa tai harvemminkin , kunnes kiinteet alotettiin niin teki kerran pari päivässä..
  9. kiukuttelija.

Mustien esittäytymisketju

Kohta 22v kotiäiti Itä-Suomesta, avomies 25v ja poika 1v. Haaveissa toinen lapsi. Tänne eksyin joskus raskausaikana, harmailin pitkään, mutta nyt lopulta rekkauduin.. Ja kyllä, olen jäänyt koukkuun :D Täällä on vaan niiiin mainioita juttuja välillä :D

Yhteistyössä