Hakutulokset

1. kiukuttelija.

Marraskuun 2012 masuasukit <3 *elokuussa*

Nukkapallerolle paljona jaksamisia, toivottavasti supistelut ei ala uudestaan ja pikkunen pysys mahdollisimman pitkään masussa! :hug: Imetysliivejä pitäs hankkia lisää! Tällä hetkellä kaapista löytyy viidet ja kaikki ahistaa (esikoisen aikaan olivat jopa isoja!). Ja mitenhän minä nyt osaan...
  2. kiukuttelija.

fourth gift ja hannama kiitoksia vinkeistä =) Ei mulla nyt tähän hätään oo mitään raparperin lehtiä, mutta täytyy vissiin heti huomenna käydä anopilta hakemassa niitä. :) Ja mulla on nyt pari päivää ollu _hiukan_ pienet ja puristavat liivit (kaarituettomat tosin), mutta kai se voi sitten...
  3. kiukuttelija.

Tyypillistä, sen ainoon kerran kun mulla ois asiaa neuvolaan, niin siellä ei oo ketään paikalla koko päivänä ja puhelintuntikin on peruttu. :stick: No täytyy sitte seurailla tuota tissiä ja jos pahenee niin lampsia lääkäriin.. Se ei siis oo koko ajan kipeä, vaan koskettaessa vähän sattuu...
  4. kiukuttelija.

Heeiiii, voiko jo raskausaikana tulla rintatulehdus???? Mulla on nyt eilisillasta asti ollu toinen tissi vähän arka, huono oli esim toisella kylellä nukkua kun tuntu ikävältä. Ei kuumota tai punota tai mitään, on vaan kipeä/arka. Mulla ei ikinä oo ollu rintatulehusta, vaikka esikoistakin imetin...
  5. kiukuttelija.

Isyyslomasta me ei ees vielä tiedetä jatkuuko miehellä työt sinne asti, joten tosi vaikee sanoo mitään siihen. Ja jos/kun mies nyt sanoo tuosta isyyslomasta, niin todennäkösesti se sopimus ei sitten jatku enää :/ Ja äitiysloman mä alotan varhennettuna, varmaan heti kun mahdollista. Neuvolan...
  6. kiukuttelija.

Sen verran korjausta tuohon edelliseen viestiini, etten siis tosiaan tiedä missä tarjonnassa vauva on, mutta pää alaspäin kuitenkin oli silloin. :D PikkuA Täälläkään ei tarvita sokerirasitusta, kun ei mitään riskitekijöitä ole. Joo, itekin mietin tuota iskiasta.. ei oo koskaan ennen...
  7. kiukuttelija.

*metsätähti* hui, kuulostaa pelottavalta! :O Toivottavasti helpottas pian! Mullakin on nyt selässä tuntunu jotain kipua, lähinnä kävellessä, mutta eilen illalla/yöllä vihlo kyllä enemmänkin. Tänään taas ollut hiukan parempi. Kipu tuntuu siis vasemmalla puolella alhaalla, joka askeleella...
  8. kiukuttelija.

Terve taas pitkästä aikaa! Mulla on nyt jäänyt tosi vähälle täällä käynti, kun päivisin poika ei anna hetken rauhaa ja illalla sitten ei enää jaksa mitään.. Eilen oli neuvola ja kaikki hyvin :) Hb oli noussu 122:een ja nyt terkka anto luvan vähentää annostusta, josko se helpottas...
  9. kiukuttelija.

G: Miten teillä yleensä alkaa päivä? Mihin heräät, mitä teet ensimmäisenä?

1. Keitä perheeseen kuuluu? Minä, mies ja poika 1,5v 2. Mihin heräät? Kun poika kömpii kainaloon ja muiskauttaa aamupusun, yleensä n.klo 6.30-8. 3. 5 asiaa jotka teet ensimmäisenä? - avaan silmät ja köllötellään ja höpötellään hetki - käyn pissalla - pojan aamupesut - aamupala -...
  10. kiukuttelija.

Imetys ja raskautuminen - 3 yk takana. Tarkoittaako tää nyt...

Meillä kesti yritys 7-8kk ja imetyksen lopetin sitten 2kk plussauksen jälkeen (pojan ollessa 1v2kk). Imetys oli enemmän yöpainotteista, mutta kun kertoja vähensi pikkuhiljaa niin, että max. 1-2 kertaa / yö niin sitten tärppäsi. Niin ja esikoinen tärppäsi ihan ekalla yrityksellä.
  11. kiukuttelija.

Marraskuun 2012 masuasukit <3 *heinäkuussa*

Pikaisesti vain omaa napaa... Eilen illalla huomasin että tisseistä on alkanut vuotaa kirkasta nestettä.. Eli ei auta kun kaivaa liivinsuojat kaapin kätköistä ja rueta taas niitä käyttää. Just kun pääsin niistä eroon.. :headwall: Muutenki tissit on ihan turvonneet ja varsinkin nännit tosi...
  12. kiukuttelija.

martti potkuauto?

https://www.hobbyhall.fi/p/fi/Aktiviteettiauto-Martti/276240/92237/92223/92236
  13. kiukuttelija.

fourth gift juu, lokakuun loppuun. Ja tiesi lasketun ajan kun sanoin sen vielä siinä.. totesi siihen vain että "ok, jos satut olemaan synnyttämässä tuollon, niin älä murehi tätä aikaa, synnytys on ihan pätevä syy jättää tulematta". Ja oon iteki kuullu ettei loppuajasta suositella käyntiä, just...
  14. kiukuttelija.

Vaunuista meillä on z-linen yhdistelmät (pari vuotta vanhat) kovalla kantokopalla. Tosi hyvät, mitään moitittavaa ei näin äkkiseltään tule mieleen. Nyt olisi sitten hommattava jotku sisarusrattaat, kun vaan osaisi päättää millaset.. Krampeista mulla kramppaa kans varsinkin öisin jalat, ihan...
  15. kiukuttelija.

Terve taas pitkästä aikaa ja tervetuloa uusille! :) Tänne on rantautunut semmonen väsymys (univelkaa?), ettei oo pahemmi mitään jaksanu tehä, niin on tänneki kirjottelut jääny.. hirveesti on tullu juttua, pitäs ajatuksen kanssa lukea kaikki läpi, nyt vain pläräsin sieltä täältä. Eilen...
  16. kiukuttelija.

Kelan-laput me saadaan seuraavassa neuvolassa (rv 24+0). Ois se vissiin antanu seuraavan ajan jo aikasemmin/postittanu laput mulle, mut sanoin ettei niillä mikään kiire oo, niin aiko antaa sit tuollon. Ja kun kysyin siitä uudesta äitiyspakkauksesta niin sanoi, että todennäkösesti sitä ei saada...
  17. kiukuttelija.

Mulle vois lisätä tonne listaan sen tyttölupauksen. =) Mullaki alkaa nyt heinänuha vaivata (vai mikä allergia lie), nenä vuotaa, aivastuttaa, kurkku tuntuu karhealta.. Luulin jo, että tästä olisi päästy, kun ei alkanut heti alkukesästä oireet, niinkuin tähän asti, mutta ei. Toivottavasti ei...
  18. kiukuttelija.

MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

Nynaeve mun äiti on kans sitä mieltä, että loppuvuoden lapset on tyhmiä ja kehityksessä jälessä, jäävät luokalleen yms. Ja moni mun kaveri myös (paitsi ne joilla on itellään/syntymässä loppuvuoden lapsi). Synnytys pitäs ajottaa tammi-toukokuulle niin ois hyvä. Mutta mun äiti on muutenki aika...
  19. kiukuttelija.

12 gallup

Vanhempani... [ ] pysyivät onnellisesti naimisissa [ ] pysyivät naimisissa, onnettomina [ ] erosivat, sopuisasti [x] erosivat, katkerasti Kun vanhempani olivat minulle vihaisia: [ ] he keskustelivat hiljaisella äänensävyllä [x] he huusivat [ ] he löivät [ ] he antoivat minulle...

Yhteistyössä