Hakutulokset

1. kiukuttelija.

MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

Voi kun tänne on tullut taas niin paljon juttua, kaikki kyllä luin, mutta unohinkin samantien.. :ashamed: Tervetuloa uudet! :) Nimistä meillä on sekä tytölle, että pojalle mietittynä tosi ihanat nimet:heart: nyt vaan tarttee toivoa, että tulokas sitten myös näyttää nimeltään, ettei tarvii...
  2. kiukuttelija.

Tervetuloa Still Counting (on muuten superhyvä biisi :heart: ) ja Iida<3 ! :) Tunafish-78 meillä kans kätilö teki np-ultran. Esikoisen aikaan np- ja rakenneultran teki kätilö, synnytystapa-arvion sitten lääkäri. Onko toi synnytystapa-arvio muuten kaikissa raskauksissa? Liikunnasta mä...
  3. kiukuttelija.

Scala meillä kyllä tossa np-ultrassa katottiin kädet ja jalat milli milliltä, sydämen kammiot ja läpät, aivoja, masua (ettei suolisto oo ulkona tms), virtsarakkoa yms. Oli kyllä tosi perusteellinen kätilö ja ultrauksessa menikin aika pitkään, mikä ei tietysti minua haitannut ollenkaan ;) Mutta...
  4. kiukuttelija.

Noista liikkeistä vielä sen verran, että mulla siis tuntu esikoisesta ekat ihan kunnolla tunnistettavat liikkeet rv 14-15 vaihteessa ja rv 17 näky jo mahan päältä. Nyt sitten kätilöltä kysyin, että voiko tuntua jo nyt (rv 12-13) ja sanoi, että kyllä voi, varsinkin kun esikoisesta kans noin...
  5. kiukuttelija.

Heissan! Tänään oli siis se np-ultra ja kaikki oli niinkuin pitääkin! :heart: Pikkunen siellä kovasti mylttäsi ja pyöri =) Niskaturvotus oli 1,5mm eli ihan hyvä. Ja vastasi viikkoja 13+3, eli päivän edellä jo menee, mutta eipä sitä laskettuu aikaa sen takia rueta muuttelee. Mutta...
  6. kiukuttelija.

MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *huhtikuussa*

Mukavaa vappua kaikille! =) Tervetuloa juuri! :) Meillä olis huomenna se np-ultra, jännittää! Toivottavasti matka (1,5h) menis hyvin, mulla kun on vielä sitä pahoinvointia ollu (millon tää loppuu?!). Ja esikoinen pitää ottaa nuhaisena mukaan, saa nähä kuinka viihtyy.. Mulla on...
  7. kiukuttelija.

Tulkinnanvarainen ja Hippunen82 Voimia! :hug: *metsätähti* okei, kiitti =) Mulla kun ei ollu mitään muistikuvia millon siinä on se takaraja. Harmittaa kyllä kovasti, mutta eihän sille mitään voi. Pakko vain malttaa oottaa sinne keskiviikkoon. Täällä ei mitkään herkut maistu, ei sitten...
  8. kiukuttelija.

Ääh, mulla piti olla se np-ultra huomenna (rv 12+3), mutta sieltä soitettiin, että ultraaja on sairastunut ja aika pitää siirtää. Uus aika on viikon päästä, eli 13+2. Nyt kyllä harmittaa! Eihän se oo sitten liian myöhästä mitata sitä niskaturvotusta? Verikokeet on kyllä otettu jo aikasemmin...
  9. kiukuttelija.

En oo taas vähään aikaan päässy kirjottelemaan, kun aina vaan väsyttää.. Ja nää sivut tökkii välillä niin paljon että hermot menee. Vakuutus varmasti jossain vaiheessa otetaan. Esikoiselle ei muistettu ajoissa ottaa (oliko se 3kk ennen LA?), mutta otettiin sitten synnytyksen jälkeen heti...
  10. kiukuttelija.

raskausviikot pinoon :)

11+3

Yhteistyössä