Hakutulokset

1. kiukuttelija.

MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

rontti1 joo, sitä minäki että kypsäähän se on, nii eikai siin pitäs mitään olla.. Ja kun se on niiin hyvää :p Ois ihan hanurista jos KAIKKI hyvä ois kielletty.
  2. kiukuttelija.

Anukkio ihana uni! :laugh: Scala me ei olla kovinkaan tarkasti kerrottu laskettuu aikaa, vaan ympäripyöreesti "kyllä se ennen joulua syntyy" :D Laskettu aika on siis 5.11. Moni on kyllä osannu arvioida sen loka-marraskuun vaihteeseen.. Tänään oli meilläkin rakenneultra. Kaikki oli...
  3. kiukuttelija.

Tervetuloa -Kaisla-! :) Pikaisesti neuvolakuulumisia tänään oli siis neuvola ja kaikki oli niinku pitääkin =) Painoa tullu vähä reilu kilo, verenpaineet yms ok. Hemoglobiini oli taas laskenu, nyt 116 eli rautakuurille jouduttiin. Sf-mitta oli jo 22cm ja neuvolantäti epäilikin, että...
  4. kiukuttelija.

Tutti esikoiselle ei kelvannut ollenkaan tutti eikä tuttipullo, ainoastaan tissistä söi. Seuraavan kohdalla katsotaan sitten miten käy, jos pärjää ilman niin hyvä, mutta saa kyllä tutin jos näyttää sitä tarviivan. Turvotusta mullakin ehkä vähän sormissa. Tai sitten ne on muuten vaan...
  5. kiukuttelija.

Tervetuloa uudet! :) Nimistä pojalle on ihan superihana nimi valmiina, tytöllekin nimi on, mutta se ei ehkä oo ihan "täydellinen" vielä. Mutta tosi kaunis sekin =) Täällä nuo esitiedot ja hätäkaste-nimet lähetetään sähköisesti synnytyssairaalaan, neuvolasta saa sen osoitteen ja tunnukset...
  6. kiukuttelija.

Vaatteiden koko 1,5v?

1v4kk poika ja on just ruettu käyttämään 86 vaatteita, joissain vielä 80 menee.
  7. kiukuttelija.

mitä teidän perheellä on päällä-KALLUP

Mulla kylpytakki, 1v4kk pojalla tiikeri-yöpuku (rupes just unille) ja miehellä ei mitään kun on suihkussa.
  8. kiukuttelija.

Maniokki voi ei :( Paljon voimia teille! :hug: Tervetuloa uudet! =) Minä jo yks päivä tänne kirjottelin pitkän runon, mutta sitte tuo hemmetin kone sekosi ja hävitti koko jutun:mad: Mies on tuossa nyt virittelemässä uutta konetta, kun hermot meni siihen vanhaan kun temppuili niin...
  9. kiukuttelija.

Tervetuloa uudet! :) Minisun mama minäkin oon nyt tässä raskaudessa syöny tuota ja aina sen pillerin oton jälkeen tullu ihan kamala olo! Nyt ei enää niin paljoa, kun oon ruennu ottamaan sen ruuan seassa, enkä ennen tai jälkeen.. Seksi ei kyllä kiinnosta ollenkaan, eikä oo nyt tullut sitä...
  10. kiukuttelija.

Allergia on nyt ihmeen vähän oireillut, ei oikeastaan muuta kuin välillä tuntuu silmät vähän kuivilta.. Jos näin helpolla menee koko kesä, niin ei tee tiukkaakaan olla ilman lääkkeitä. =) Liikkeet hiphei, täällä tuntu eilen ekaa kertaa liikkeet mahan päältäkin! :heart: Tais kyllä jotain...
  11. kiukuttelija.

Pieni lauantaigallup lapsistasi

1. Kuinka monta lasta? 1 2. Mitä sukupuolta? Poika 3. Minkä ikäisiä? 1v4kk 4. Minkä ikäinen itse olit, kun synnytit lapsesi? 21 4. Mitä lapsesi tekevät parhaillaan? Nukkuu
  12. kiukuttelija.

Kuinka kaukana asut

1) lähimpää kauppaa? 1km 2) sairaalaa? n.120km 3) kirjastoa? 4km 4) ala-yläkoulua? alakoulu 1km, yläkoulu 5km 5) päiväkotia? 1km 6) Terveyskeskusta? 2km 7) kirkkoa? 5km 8) grilliä? 1,5km 9) uimarantaa? 1km 10) metsää? 500m
  13. kiukuttelija.

MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *toukokuussa*

Nii ja tähän vielä, että meille on siis toinen lapsi nytten tulossa, että ehkä sitä jalkapallojoukkuetta saa vielä hetken ootella ;) Ja iästä mulle taas on päivitelty sitä, miten kamalan nuori minä oon äidiksi ja esim mummoni oli sitä mieltä, että esikoinen on varmasti vahinko, koska eihän...
  14. kiukuttelija.

Ainii fourth giftille vielä kiitokset siitä kurkun kuorimis-vinkistä, nyt uskaltaa taas syödä niitäkin! ;) Kerpele mulla oli edellisessä raskaudessa toi hirvee makeanhimo, mussutin karkkia, suklaata, jäätelöö, hedelmiä ... Ja voi kamala sitä olotilaa jos ei saanut päivittäistä herkkuannosta...
  15. kiukuttelija.

fourth giftille paljon jaksamisia! :) Sukupuoli aijotaan kysyä, toivottavasti myös näkyy, ei millään malttas oottaa syntymään saakka, että kumpi sieltä tulee. :) Rakenneultra taitaa olla 21+1 jos oikein laskin, ja yleensä se täällä onkin rv 20 kieppeillä.. Ja sitä ennen vielä kaksi...
  16. kiukuttelija.

Minä vuonna olet syntynyt?

-90
  17. kiukuttelija.

Tänne tulee kyllä niin tiuhaan tahtiin tekstiä, ettei perässä meinaa pysyä. :) Käyn kyllä lukemassa usein, mutta kirjottelemaan en aina ehdi ja sitten kun olisi aikaa, niin ei muista puoliakaan mitä piti. Plääh. Äitiysvaatteista on ollu puhetta. Mulla on vain yhdet äitiysfarkut ja yksi...
  18. kiukuttelija.

Mä en oo koskaan -ketju

En oo koskaan - käynyt hierojalla - käynyt ulkomailla - ottanut lävistystä - ollut vakituisessa työssä - tankannut autoa - syönyt graavilohta tms kalajuttuja tai äyriäisiä
  19. kiukuttelija.

Noista seulatuloksista täälläkin kätilö sanoi, että jos jotain on vialla, niin soittavat viikon sisällä, mutta jos ei mitään kuulu niin kaikki on ok. Neuvolaan tuli kuitenkin joku lappunen sieltä, missä oli eritelty kaikki verikokeiden ja muiden tulokset ja laskettu riskiluku. Käytiin sitten...
  20. kiukuttelija.

Tervetuloa hannama! :) Pikaisesti vain neuvolakuulumisia. Tänään oli siis neuvola ja kaik oli ok. =) Hemoglobiini oli 130, mikä on mulle ainaki tosi hyvä (mulla oli ennen raskauksia yleensä 100-107 ja edellisessä raskaudessa 90, mutta se kyllä nousi tehokkaalla rautakuurilla). Paino oli...

Yhteistyössä