Hakutulokset

1. kiukuttelija.

Marraskuun 2012 masuasukit <3 *syyskuussa*

Täällä ei oo mainittu sanallakaan noita synnytys- ja perhevalmennuksia, uudelleensynnyttäjillä ei niitä taida ees olla? Eipä sillä, ihan turha se oli sillon ekallakin kerralla, kaikki asiat oli jo ennestään tuttuja. Maanantaina vein äitiysavustushakemusen Kelaan, mutta netissä ei vielä edes...
  2. kiukuttelija.

Marraskuun 2012 masuasukit <3 *syyskuussa*

Mahan muodosta tää on ehkä enemmän poikamaha, ei takaa huomaa että raskaana olisi.. ja tyttöä siis lupailtu. Kattelin tuossa viime raskauden mahakuvia ja voi kamala miten iso se on sillon ollut!! :O Harmi kun en sillon tajunnu mitata, mutta näyttää kyllä että useampi vauva siellä köllöttelis...
  3. kiukuttelija.

kuinka moni nyt raskaana?tai yrittämässä?

30+4, toinen tulossa.
  4. kiukuttelija.

Marraskuun 2012 masuasukit <3 *elokuussa*

NukkaPallero täytyypä sitten ehtiä se uusin Vauva-lehti ja lukasta, kiitos vain vinkistä! :) fourth gift joo, tiedän kyllä että aikaa on vielä vaikka kuinka, mutta silti huolettaa jo. Ja kun se lääkärin asettama viiden viikon raja tuntuu tosi lyhyeltä.. Täällä meidän pikkukaupungissa ei...
  5. kiukuttelija.

NukkaPallero kiitos, tuo selvensikin hyvin mitä siellä mahdollisesti tapahtuu! =) Tosin tuo että vain noin puolet kääntöyrityksistä onnistuu, ei yhtään helpottanut pelkojani. Minä kun en missään nimessä haluaisi sektiota, mutta myös perätilasynnytys hirvittää. Esikoinen tuli avotarjonnassa...
  6. kiukuttelija.

Lääkärineuvolassa käyty ja kaikki hyvin! =) Se vaan harmitti, ettei ollu oma neuvolantäti, vaan yks semmoi täti, jota en voi sietää. Verenpaineet oli ihan mitä sattuu (niin tosin aina tämän naisen mitatessa, ei tartte ku nähä se niin verenpaineet nousee!), enkä sitten saanu esim tuosta selästä...
  7. kiukuttelija.

Yönapostelusta sillon kun pahoinvointi oli pahimmillaan, niin muutamana yönä tuli käytyä mutustamassa näkkäriä tms. vessareissujen yhteydessä, mutta nyt ei oo enää tarvinnu. Vaunut on nyt hommattu, päädyttiin Oran sisarusrattaisiin ja sen mitä niitä oon testaillu (yhellä lapsella) niin hyvät...
  8. kiukuttelija.

G: lapsiperheen asuinneliöt?

Kaksi aikuista ja yksi lapsi, toinen tulossa, 80 neliöö.
  9. kiukuttelija.

mnica mulla sattuu kans alavatsaan ja selänkin puolelle kävellessä, välillä myös istuessa/maatessa. Liitoskivuiksi tms oon ne ajattelut, mutta välillä kyllä pelottaa onko kuitenkin supistuksia tai jotain.. Pitää tiistaina lääkärineuvolassa kysyä vielä.
  10. kiukuttelija.

Tervetuloa eveliinu! :wave: Tutti ei oo koskaan ollu meillä käytössä. Pojalle kyllä ostettiin niitä alkuun, mutta ei se koskaan oo niitä suostunu syömään. Eikä myöskään tuttipulloa oo kelpuuttanu koskaan, vaikka kuinka yritettiin sitä opettaa. Tissiä sitten söikin sen 1v2kk. Kolme yötä on...

Yhteistyössä