Hakutulokset

1. Nausku

kuukautiset raskauden aikana!?

Tänään ennen kuin alkoi, oli alavatsa todella kipeä, mutta vuotoa ei hirveästi tule, ihan pikkuhousunsuojalla pärjää. Yleensä on ollut muutenkin kivuliaat kuukautiset ja aina tullut vuotoa ihan reippaasti... en tiedä...katselen vielä pari viikkoa ja menen sitten suoraan labraan otattamaan...
  2. Nausku

kuukautiset raskauden aikana!?

Niin... siis voiko tulla ja onko se ihan normaalia!? Mulla kun on vähän "outo" tilanne... Olen tehnyt kaksi raskaustestiä ja kummatkin antoi positiivisen tuloksen, ja tänään nyt kuitenkin alkoi taas menkat! :'( ja viimeisin testi on tehty maanantaina....
  3. Nausku

MISTÄ SAAN SUOMIVERKKARIT!!!!????

Niin siis jos joku tietää paikan mistä saa esim. netistä tilattua tai jotain niin kertokaa ihmeessä!!! Olis niin paras juttu kun saisin puettua ystävälleni hänen omiin polttareihinsa sellaisen oikein piukan vanhanmallisen suomiverkkarin!! :laugh:
  4. Nausku

Oon kai vähän hassu...!!?

No voi höh.... Näin kyllä itsekkin olen asian pohtinut, mutta kun on vilkas mielikuvitus niin sitä värkkää kaikenlaista.... Siskollani oli joskus kohdunulkonen raskaus ja oli munasarja vähällä mennä ja mulla kun on jo toinen poistettu niin sen takia olen niin hysteerinen sen asian suhteen...
  5. Nausku

Oon kai vähän hassu...!!?

Kertokaa nyt mulle, et oonko mä ihan vainoharhanen.... Täällä kuumeillaan toisesta lapsesta ja nyt odottelen sunnuntaita ja mahdollisten kuukautisten alkua. Pillerit olen justiin jättäny pois. No nyt mulla on ollut sellasta rusehtavaa vuotoa (hyvin vähän) ja pientä tiputtelua sunnuntaista...
  6. Nausku

Kiinan reissu tuli tehtyä!!!!

\ Me liikuttiin aika paljon ihan taksilla, ja metrolla myös mentiin paljon! Tyttö tuli mukana joko matkarattaissa tai kantorepussa. Liikenne oli kyllä aika hurjaa vieläkin, ihan kaikkea saa kyllä varoa, autoja,mopoja ja jopa tosiaan noita pyöriäkin!! Kiinalaisten kielitaito....hmm... kyllä...
  7. Nausku

Kiinan reissu tuli tehtyä!!!!

Kirjoittelin tänne tossa vuoden alussa (nimim. Äitylä84) ja kyselin Kiinan Shanghaista!! Ja pohdin miten pitkät lennot menee sylilapsen (1v4kk)kanssa. No nyt on siis reissu takana ja ollaan kokemusta rikkaampia!! Matkat meni aivan loistavasti, tyttö ei itkenyt koneessa juuri mitään, istui...
  8. Nausku

ENÄÄ 30 PÄIVÄÄ

Oletteko paljon matkustelleet lasten kanssa aikaisemmin!? Meillä on ensimmäinen reissu tytön kanssa ja jännittää kyllä niin penteleesti!!! Itsekkin kun lentämistä pelkään NIIN paljon!!!!
  9. Nausku

ENÄÄ 30 PÄIVÄÄ

Odotus on kivaa aikaa.... kun tietää että jotain kivaa tapahtuu!! =) Meillä on enää 7 päivää ja me nousemme siiville!!! Saako udella minne olette lähdössä!?
  10. Nausku

Itsetehty suojapussi matkarattaisiin!!?

\ Ooooiiihh...sinne aurinkoon!!!!! Voikun mäkin joskus pääsisin!! Toivotan teille rentouttavaa ja onnistunutta matkaa!!
  11. Nausku

Kesäaikatauluun siirtyminen

Itsekkään en tiedä tarkkaa päivää milloin siirrytään, mutta hyvä muistisääntö on että kelloa siirretään aina kesään päin! Eli nyt tunnilla eteenpäin!!!
  12. Nausku

\ Oi SUURI kiitos avusta!!! :flower: Mä olen itse aivan käsi ompeluasioissa, mutta onneksi äitini on ompelija ja serkullani on kangasliike!! ;) Kävinkin siellä jo kyselemässä ja kangastakin löytyi, tosin ei ihan tuollaista samaa kuin sinulla mutta vastaavaa!! Miten "tiiviin" pussin teit...
  13. Nausku

Muistaakseni joku joskus täällä kertoi tehneensä tuollaisen suojapussin!? Muistankohan nyt aivan väärin?Onko se kova homma? Ja miten sellainen tehdään!? Ollaan Maaliskuussa lähdössä reissuun ja olisi kiva jos uudet matkarattaat pysyisi ehjänä! Olisin todella kiitollinen jos joku pystyisi...
  14. Nausku

ei orgasmia

Mulla on aivan sama ongelma!! Minä olen kyllä ollut vain ja aionastaan nykyisen mieheni kanssa.... Saan kyllä "omin avuin", mutta en sitten miehen kanssa... :ashamed:
  15. Nausku

Onko sopiva?

Itse olen laihdutuskuurilla ollut n. 4kk ja tavoitteena tuo sama pysyvä elämän muutos ja tietysti hoikempi vartalo!!! =) Aloitin ruokavalion uusimisella, aamupala ja kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Vaihdoin KAIKKI elintarvikkeet kevyt tuotteisiin ja lisäsin RUNSAASTI kasviksia ja salaatteja...
  16. Nausku

Sinäjoella synnyttäneitä???

Meidän tyttö syntyi Seinäjoella sektiolla. Paikkana S-joki oli ihan ok. Leikkauksesta jäi TODELLA positiivinen mieli, henkilökunta leikkaussalissa oli aivan ihanaa,pystyi olla koko ajan aivan rauhallisella mielellä.Pari negatiivista asiaakin kyllä löytyi... Yksi vanhempi mieslääkäri on AIVAN...
  17. Nausku

Sinäjoella synnyttäneitä???

Meidän tyttö syntyi Seinäjoella sektiolla. Paikkana S-joki oli ihan ok. Leikkauksesta jäi TODELLA positiivinen mieli, henkilökunta leikkaussalissa oli aivan ihanaa,pystyi olla koko ajan aivan rauhallisella mielellä.Pari negatiivista asiaakin kyllä löytyi... Yksi vanhempi mieslääkäri on AIVAN...

Yhteistyössä