ei orgasmia

Mikä mahtaa olla vikana kun en ole saanut ikinä orgasmia!!!seksi tuntuu kyllä hyvältä mutta ei sen enempää...ei voi johtua partnerista sillä on tullu kokeiltua useampaa. eri tyylejäkin on yritetty. VINKKEJÄ! :ashamed:

Elinassiii
Kiihotutko? Kostutko? Onko sinulla oikeasti ihanaa rakastellessa? tuntuuko miehesi maailman parhaimmalta?

Jos vastaat kyllä, niin eiköhän nyt ole aika alkaa jutella sille miehelle, mistä pidät, mikä on ihanaa. Harva nainen saa orgasmia pelkällä yhdynnällä vaan homma vaatii miehen sormettelua ym ym...

Tämä tarina on minun elämästäni:

Olin 31-vuotias, kun sain elämäni ensimmäisen orgasimin yhdynnässä. Naimisissa olitiin oltu jo 8 vuotta, eikä sinä aikan muita kumppaneita, tietenkään. 8 vuotta yritettiin melkein päällään seisten saada minut laukeamaan yhdynnässä, mutta mikään asento ei auttanut ja vaikka mies ois nuollut pimppiä aamuun asti, orkkua ei vain tullut.

Sitten ostin värinällä varustetun dildon. Ja taivas repesi: mieheni panee minua pimppiin ja pidän värisevää dildoa klitoriksen päällä ja johan tulee orgasmia! Jopa niin helposti, että dildo pitää ottaa kehiin vasta loppumetreillä, koska muuten laukean ennen miestäni! Me ollaan oltu tosi tyytyväisiä, suosittelen kaikille, joilla on vaikeuksia laueta yhdynnän aikan; se on vaan niin ihanan tuntoista, kun mies panee yhtä aikaa, kun dildo surraa klitoriksella... ;)

Sama vika että orku on kiven takana. Nykyisen kumppanin kanssa on orkut tullut yhdynnässä ehkä max. n 10 krt. ja suhde kestänyt toistakymmentä vuotta. Nykyään sitten yhdynnässä avitan suristimilla, tai sitten jälkeenpäin. Mutta sama asia se ei ole. Kaikki lämpögeelit ja muut olen kokeillut. Tai että otan pari siideriä rentoutukseksi mutta ei kun ei. Kuinka mahtava olisi luomusti laueta oman kumppanin kanssa. Kun tuntee toisen näin hyvin ja ollaan estottomia eli suorituspaineita ei pitäis olla. Jotain pitäisi keksiä. Joskus ne kiksit saa eri paikassa ja asennoilla ja ihan vain läheisyydessä. Mutta kun se on mennyt sinne sänkyyn se suoritus koska kämppä pursuaa teinejä. Jotka valvovat myöhään, eli oma yksityisyys on kyllä kadonnut. Vinkkejä otetaan vastaan jos joku on keksinyt vaikka vitamiineilla tai ruokavaliolla jonkun jutun.

Yhteistyössä