kuukautiset raskauden aikana!?

Niin... siis voiko tulla ja onko se ihan normaalia!?

Mulla kun on vähän "outo" tilanne... Olen tehnyt
kaksi raskaustestiä ja kummatkin antoi positiivisen tuloksen, ja tänään nyt kuitenkin alkoi taas menkat! :'( ja viimeisin testi on tehty maanantaina....

mitä näitä ketjuja olen lukenut, toisilla on ollut vähäistä vuotoa alussa..Onko sinulla aivan tavallisten menkkojen oloista vai erilaista..Toivotaan parasta, että ohimenevää ja plussa jatkuu! :flower: , :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
mitä näitä ketjuja olen lukenut, toisilla on ollut vähäistä vuotoa alussa..Onko sinulla aivan tavallisten menkkojen oloista vai erilaista..Toivotaan parasta, että ohimenevää ja plussa jatkuu! :flower: , :hug:

Tänään ennen kuin alkoi, oli alavatsa todella kipeä, mutta vuotoa ei hirveästi tule, ihan pikkuhousunsuojalla pärjää. Yleensä on ollut muutenkin kivuliaat kuukautiset ja aina tullut vuotoa ihan reippaasti... en tiedä...katselen vielä pari viikkoa ja menen sitten suoraan labraan otattamaan verikokeesta testin... Toivotaan parasta....

Mulla oli viikoilla 6+ ihan kunnon vuotoa yhden päivän ajan, ja pääsin kyllä heti terveyskeskuksen ultraan tarkistuttamaan tilanteen. Samalla suljettiin pois kohdun ulkoisen raskauden mahdollisuus.
Seuraavan kerran vuosin viikon verran rv8-9:lla. Tuolloin oli ns. vanhaa verta, mutta ja eka neuvola oli 9+5 ja siellä ultrattiin: kaikki hyvin.
Nyt vuotanut pikkuhousunsujaan lähes päivittäin, tänäänkin vaikka viikkoja jo 12+2. Nyt vuoto on tosin ihan kirkasta, mutta mulla oli aamusella eka lääkärinneuvola ja oliskohan sisätutkimus voinut niin paljon haitata... Sydänäänet ainakin kuului dopplerilla :heart:

Olen kyllä aika äimänä koko tilanteesta :eek: Milloinkas voisi odottaa vuotojen loppuvan vai pitääkö koko ajan pelätä pahinta???
Keskiviikkona ois np ja toivon, että siellä löytyis jotain selitystä tälle vuotelulle.

Sinttiläinen
Minulla vuoteli viikolla 6, sitä kesti parisen viikkoa. Varsinainen tulva oli viikolla 14 ja sen jälkeen vanhaa verta tuli 4vk. Nyt viikkoja 20+3 ja alkaa rauhoittua. Kohdusta löydettiin verihyytymä, joka vuoti.

Mulla ei kahdessa ekassa raskaudessa ollut mitään vuotoja, mutta tässä kolmanessa tuli rusehtavaa verta 2 vrk rv7. Olin ihan varma keskenmenosta, mutta kaikki oli hyvin. Nyt menossa rv 25 eikä sen koommin ole vuotanut mitään.

Uusimman Vauva-lehden numerossa oli juttu 17-vuotiaasta tytöstä, joka odotti vauvaa tietämättään. Kuukautiset tulivat koko raskauden ajan normaaliin tapaan, sillä hän oli käyttänyt e-pillereitä koko ajan. Siksi hän ei ollut epäillyt olevansa raskaana.
Loppuen lopuksi hän sai terveen vauvan
=)
Kannattaa lukea tuo juttu, musta se oli tosi mielenkiintoinen.

Yhteistyössä