Onko sopiva?

Aloin nyt laihutuskuurille.. Jätin kaikki sokerit vaaleat viljat pois..

Ajattelin nyt kysyä teidän mielipidettä, että onko noin 3-4 kilometriä reipasta kävelyä päivässä tarpeeksi?? Lisänä tietty on kaikki "vahinko liikunta" mitä tulee kun esim. koiran kanssa pihalla touhuaa.. =)
Tietysti muistan pitää jären mukana tässä laihdutus operaatiossa mutta aattelin kysäistä minkälaisia matkoja te muut liikutte.. =)

Kiitos jo etukäteen jos joku kehtaa vastata ja kertoa oman mielipiteen! =)

no näin
joka päivä hyötyliikuntaa ja 3 kertaa vähintään viikkossa hikiliikuntaa. Syömiset 1500 cal/päivä. Itselläni 4kk ja noin 10kg, mutta tämä ei ole dietti, vaan pyrin pysyvään elämäntapaan. Kun saavutan tavoitteeni, lisään 2000 cal/ päivä. Liikun vaihtelevasti, koska nyt olen ollut flunssassa.

Itse olen laihdutuskuurilla ollut n. 4kk ja tavoitteena tuo sama pysyvä elämän muutos ja tietysti hoikempi vartalo!!! =) Aloitin ruokavalion uusimisella, aamupala ja kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Vaihdoin KAIKKI elintarvikkeet kevyt tuotteisiin ja lisäsin RUNSAASTI kasviksia ja salaatteja ruokavaliooni!!! Liikun joka päivä, alkuun pienempiä lenkkejä nykyään jo 10km pitusia, eikä enää tee edes tiukkaa!! Tuon 4 kuukauden aikana olen saanut painoni putoamaan 14 kg ja ihannepainoon on matkaa enää 6kg! Eli kannattaa aloittaa rauhassa ja sitten pikkuhiljaa pidentää matkaa!!! TÄmä on ainakin minulla toiminut TODELLA hyvn!!!

Yhteistyössä