Hakutulokset

1. L

Mitä tarkoittaa KÄPYSÄKILLE onnittelut?

Sulla on sama ikä kun mulla! 21 on kyllä se maaginen piste jota enempää nainen ei täytä. Montako kertaa sä olet jo juhlinut 21 vuotis syntymäpäiviä ? :whistle:
  2. L

G. Mitä tänään ruokana?

Mussakkaa eilisestä pottumuusista. :)
  3. L

G Päivän asu?

Ihan on sellaset kulahtaneen vihertävät äitiyshousut ja saman värinen tunika ja näillä olen lähdössä ihan justiinsa kaupunki kierrokselle. :ashamed: aion muuten laittaa vielä lenkkaritkin jalkaan....... Tukan olen sentään tänään harjannut ja hiukan ehkä naamaakin koittanut kammata! :snotty:
  4. L

Gallub: MILLAISELLA YÖPUVULLA NUKUT?

Kesällä yleensä alushoususillani, tai joku "pikkumekko" päällä ja talvella on ihan sitten yöpaita tai miehen joku t-paita... :laugh:
  5. L

Miten edellisen päivän ruokailu vaikuttaa sokerirasitukseen?

joo eikö se ole se 12h paastoarvoa mitattaessa. Mä olin vahingossa 15h ennen sitä ravinnotta ja sokerirasituksessa vielä se 3h päälle niin en suosittele. Arvot kyllä heittivätkin sitten jonkin verran... :whistle:
  6. L

Mitäpä olette mieltä tästä sormuksesta?

No eihän tuo nyt ihan ilmanen ole! :laugh: Mä taas muistinkin miks en ole mennyt naimisiin asti... :whistle:
  7. L

Mitäpä olette mieltä tästä sormuksesta?

Oli pakko googlata millainen on "vaimo" sormus ja ikuna en ollut tuollaista nähnyt. Mikä tälläsen "köyhien ja tienien" sormuksen hinta on ? =) Tuleeko miehelle sitten se sormus jossa lukee se "mies" ?
  8. L

Pyllistin naapurin isännälle ikkunasta.

Mun mielestä olis tooooosi hauskaa jos mun naapurin rouva iskis pienen ja siron treenipyllynsä ikkunaan ihan vaan huvikseen tai siks ettei me olla väleissä. :laugh: :laugh: Mun mielestä se jo on kovin hauskaa että perheen isä käy postilaatikoilla kesällä aina alasti, ja talvisin pelkät...
  9. L

Mitä teillä tänään sydään?

Mitä on metwurstisalaatti ? Mitä siihen tulee, muuta kuin arvattavissa oleva metukka! :D
  10. L

Mitä teillä tänään sydään?

Possu pihvejä, muusia, herkkusieni kastiketta sekä muutamaa erilaista salaattia. Huomenna ajattelin ylijääneestä muusista taikoa mussakan.
  11. L

Työ ja nimi :D

Niin ja yksi "kyläläinen" on sukunimeltään Mocca. En saa etunimeä päähäni nyt millään. Ei kait tuossa "Mokka" nimessä muuten vikaa ole, mutta mies on vaan hyvin, hyvin tumma ihon väriltään. Terveisiä vaan kaikki naapurit... :whistle: :wave:
  12. L

Työ ja nimi :D

Mä tiedän 2 "talonmiestä" (nyk. jotain huoltomiehiä) joiden sukunimi on Pikkarainen. Talonmies Pikkarainen... :D
  13. L

"Toi sun ylipainos haittaa mun näköaistia!"

No, mutta onneksi on olemassa kaltaisiasi ihmisiä joiden aivosolut juoksevat todella vikkelään. :whistle:
  14. L

"Toi sun ylipainos haittaa mun näköaistia!"

:laugh: Miksei koskaan muuten välähdäkkin näin hyvin ihan ajallansa. Kaikki tulee mieleen aina jälkikäteen. :headwall:
  15. L

Voiko väki-valtaisuudesta (pari suhteessa) oppia ulos??

Onhan se nyt sairaus siinä missä muutkin. Onhan se ikävää että maailmassa on alkoholisteja, huumeiden käyttäjiä, väkivaltaisia ihmisiä, palsta provoilijoita... Kaikenlaisia löytymäks. |O
  16. L

jos lattialle tippuu ruokaa, niin mitä sinä teet?

Huudan koiran siivoamaan, mutta jos se on jotain mitä se ei syö, esim. vihnanekset ja hetelmät niin heitän suoraan roskiin.
  17. L

Ihanaa, lunta sataa!!!!

Yääääk! Missä päin? Tänne länsi rannikoille et sitä sitten lähetä! :kieh:
  18. L

Ny laps rakastunu opettajaansa........

Ihan sairain provo tyyppi ikuna... :snotty:
  19. L

Te joilla laiskat paskat miehenä

Näinpä. :laugh:
  20. L

Te joilla laiskat paskat miehenä

Ei mun mielestä. Mä en pidä haravoimisesta enkä nurmikon leikkuusta. Enkä muistakaan pihahommista, joita kuitenkin on tehtävä ihan ympäri vuoden, ilman maalaistaloa. Meillä on 2 vuotta ollut pihanrakennus projektina ja vieläkin se jatkuu... Ja näihin pihahommiin kuuluu myös autojen laitot...

Yhteistyössä