Pyllistin naapurin isännälle ikkunasta.

• Viestiketjun aloittaja hah
  • Ensimmäinen viesti
Mun mielestä olis tooooosi hauskaa jos mun naapurin rouva iskis pienen ja siron treenipyllynsä ikkunaan ihan vaan huvikseen tai siks ettei me olla väleissä. :LOL: :LOL:

Mun mielestä se jo on kovin hauskaa että perheen isä käy postilaatikoilla kesällä aina alasti, ja talvisin pelkät kalssongit jalassa. Heiltä postilaatikoille on n.50 m....

Mutta ap, tässä tapauksessa en tosiaan usko naapurin "ällöyden" katoavan mihinkään vaikka sinä tungitkin pyllysi lasiin. :whistle:

metsänpeitto
Mä pistin paremmaksi, ja esittelin hiekkalaatikolla sekä persettä (joka oli kyllä verhottu) että anteliasta kaula-aukkoani, kerätessäni hanuri pitkällä lasten leluja vähissä vaatteissa.

En kyllä tahallani, luulin olevani yksin pihalla B) Oikein moneen kertaan vielä siinä pyörin keräämässä pitkin leikkikenttää :headwall: Seuraavilla kerroilla muistin aina ensin vilkaista, että onko naapuri tupakalla vai ei :LOL: Ettei se traumatisoidu ihan pysyvästi.

Odotin jo, että eikö tänne tosiaan kukaan tule tekemään aloitusta, että epätoivoinen lihava kotiäiti esitteli meidän miehelle tissivakoaan ja liian suurta kaula-aukkoaan, ja pers pystyssä kulki pitkin leikkikenttää :LOL:

Yhteistyössä