Niittyleinikki
Tuli pieni riita sitten miehen kanssa. Tupakasta siis kaikki lähti. Oltiin illalla kylässä ja just ennen lähtöä mies poltti tupakan. Olen aika alussa raskaana ja tupakan haju oikeasti etoo, etenkin kun itse en polta. Mies nousi autoon lemuten ja tokaisin sitten, että sinä haiset tosi pahalle!! Korjasin kyllä heti, että siis tuo tupakka haisee ja pyysin, että ei polttais just ennen kun tulee samaan pieneen autoon minun kanssa. Mies suutahti ja tokaisi, että tuo sun ylipainos haittaa mun näköaistia. En sitten parempaakaan keksiny niin sanoin, että tämmösen kanssa sinä naimisiinkin menit (olin siis samoissa mitoissa silloinkin, kuten ensi tapaamisellakin), minä menin naimisiin tupakoimattoman miehen kanssa. :ashamed:
Miten minä tästä tätä sopimaan alan? En tiedä kyllä yhtään... Ja pystynkö unohtamaan tuon ylipainoon viittaamisen? Suutuksissa voi sanoa joo kaikkea mitä ei tarkoita, mutta minun muutenkin heikohkoa itsetuntoa tuo kyllä horjutti. Minustahan tämä riita alkunsa sai, mutta en tiedä jaksanko vielä alkaa tekemään sovintoa, pitää varmaan vaan yrittää unohtaa.
Miten minä tästä tätä sopimaan alan? En tiedä kyllä yhtään... Ja pystynkö unohtamaan tuon ylipainoon viittaamisen? Suutuksissa voi sanoa joo kaikkea mitä ei tarkoita, mutta minun muutenkin heikohkoa itsetuntoa tuo kyllä horjutti. Minustahan tämä riita alkunsa sai, mutta en tiedä jaksanko vielä alkaa tekemään sovintoa, pitää varmaan vaan yrittää unohtaa.