"Toi sun ylipainos haittaa mun näköaistia!"

• Viestiketjun aloittaja Niittyleinikki
  • Ensimmäinen viesti
Niittyleinikki
Tuli pieni riita sitten miehen kanssa. Tupakasta siis kaikki lähti. Oltiin illalla kylässä ja just ennen lähtöä mies poltti tupakan. Olen aika alussa raskaana ja tupakan haju oikeasti etoo, etenkin kun itse en polta. Mies nousi autoon lemuten ja tokaisin sitten, että sinä haiset tosi pahalle!! Korjasin kyllä heti, että siis tuo tupakka haisee ja pyysin, että ei polttais just ennen kun tulee samaan pieneen autoon minun kanssa. Mies suutahti ja tokaisi, että tuo sun ylipainos haittaa mun näköaistia. En sitten parempaakaan keksiny niin sanoin, että tämmösen kanssa sinä naimisiinkin menit (olin siis samoissa mitoissa silloinkin, kuten ensi tapaamisellakin), minä menin naimisiin tupakoimattoman miehen kanssa. :ashamed:

Miten minä tästä tätä sopimaan alan? En tiedä kyllä yhtään... Ja pystynkö unohtamaan tuon ylipainoon viittaamisen? Suutuksissa voi sanoa joo kaikkea mitä ei tarkoita, mutta minun muutenkin heikohkoa itsetuntoa tuo kyllä horjutti. Minustahan tämä riita alkunsa sai, mutta en tiedä jaksanko vielä alkaa tekemään sovintoa, pitää varmaan vaan yrittää unohtaa.

Ewi
mies keksiny vaan suutus päissään jonku pahiten loukkaavan......... se ois voinu myös keksii vaikka että oot huono sängyssä..... eikä sekään ois pitäny paikkaasa. tommone yli painoon vetoominen naisten kanssa= oon ymmärtäny on miesten tosi lapsellinen yritys koittaa loukata ku ne ei vaan parempaakaan keksi.......... ei se tarkottanu et oisit ruma..... nainen raskaana aina kaunis :heart:

itsestään huolehtiva omaksi ilokseen
Mikskähän ne miehet ottavat alkujaan ylipainoisen kun se kuitenkin jossain vaiheessa haittaa kun lisääkin lihoo.
Se ymmärrän jos hoikan ottaa joka sitten lasten myötä tai muuten paisuu, varmaan halut hiipuu.

mimomamo
no tarviiko sitä kaikkea suutuspäissää tokaistua niin henk koht ottaa. eihän kukaa olis väleis kenenkää kanssa jos näin olisi.
kerro toki että hänen kommenttinsa loukkas sua, mut olet valmis antamaan anteeksi. ja voisitte käsitellä samalla ton tupakka jutun.

ku ei ne miehet oikeesti tajuu että jos tulee hajusta paha olo ni se tulee. jouduin minäki jossain vaihees lähtee ulos evakkoon ku mies lämmitti homejuustoa, vaikka monet kerrat hälle jo olin sanonu että tulee paha olo. toisille täytyy vääntää rautalangasta asiat.
kyl se siit, tsemii.

vieras
Tosi kohtelias mies. Kertoo sen mitä ajattelee, mikä oikein eli on rehellinen mutta millä tapaa ja missä tilanteessa on tosi nöyryttävää.

Varmaankin olisin tokaissut, ettö etsi vieläkin suurempaa ja voit aloittaa etsimisen heti!

Tyhmä mies!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Sun ois pitäny sanoa sille, että "Voi rakas, kun sussakin ois jotain niin suurta, että näköaistia haittais".
:LOL: Miksei koskaan muuten välähdäkkin näin hyvin ihan ajallansa. Kaikki tulee mieleen aina jälkikäteen. :headwall:
Sinulla on tuo järjenjuoksu nähtävästi hiukan hidasta

harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja mimomamo:
no tarviiko sitä kaikkea suutuspäissää tokaistua niin henk koht ottaa. eihän kukaa olis väleis kenenkää kanssa jos näin olisi.
En ole kyllä samaa mieltä ollenkaan. Parisuhteeseen kuuluu toisen kunnioitus ja tuo on yksi pahimmista mitä voi toiselle sanoa - mun ex nakkeli vastaavia ilkeyksiä aina kun jäi pahanteosta kiinni ja vaikka mä ymmärsin että se oli puolustusreaktio, ei mun silti tarvinnut jäädä kuuntelemaan sellaista paskaa. Lapsellista toi on, nimittäin, enkä mä ainakaan tarvinnut useampia lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
Sun ois pitäny sanoa sille, että "Voi rakas, kun sussakin ois jotain niin suurta, että näköaistia haittais".
:LOL: Miksei koskaan muuten välähdäkkin näin hyvin ihan ajallansa. Kaikki tulee mieleen aina jälkikäteen. :headwall:
Sinulla on tuo järjenjuoksu nähtävästi hiukan hidasta
No, mutta onneksi on olemassa kaltaisiasi ihmisiä joiden aivosolut juoksevat todella vikkelään. :whistle:

kerro toki että hänen kommenttinsa loukkas sua, mut olet valmis antamaan anteeksi. ja voisitte käsitellä samalla ton tupakka jutun.

ku ei ne miehet oikeesti tajuu että jos tulee hajusta paha olo ni se tulee. jouduin minäki jossain vaihees lähtee ulos evakkoon ku mies lämmitti homejuustoa, vaikka monet kerrat hälle jo olin sanonu että tulee paha olo. toisille täytyy vääntää rautalangasta asiat.
kyl se siit, tsemii.
Ei mun ainakaan tarvitse ollakaan väleissä kenenkään niin aivottoman kanssa, että alkaisi ulkonäköä solvaamaan, jos tulee kinaa jostain :D Kyllä mä ainakin pyrin valitsemaan vähän tasokkaampaa seuraa itselleni. Ja kyllä täällä ainakin ukko ymmärsi, että mä oksennan hajuista, ja otti sen oikein hienosti huomioon - tiedä sitten, millaisiin umpioihin sinä olet tottunut :)

vieras
Jostain syystä olen huomannu ettei ne miehet kestä pienintäkään huomautusta, esim. just tää tupakan haju, aina ne kuittaa takasin ja taitaa vielä unohtaa sanomansa heti. Me naiset sitten mietitään perin pohjin kaikkea mitä mies on sanonut, eikö sellanen pikku keskustelu olis paikallaan , mietittäs yhdessä oikeesti loukkaako toinen ilkeyttään vai mitä. Sellaset"väärin ymmärrykset" kun voi jäädä vaivaamaan vaikka kuin pitkäksi aikaa, vuosiksi.

N
Lähtisin kävelemään. Jos kerran mun ulkonäkö sattuu silmiin, niin kattokoon jatkossa muualle. Mun mies polttaa ja on ottanut tosi nätisti sen kun kiellän tulemasta lähellekkään tupakoinnin jälkeen. Nyt kun olen raskaana, käy pesemässä aina kädetkin heti kun tulee sisälle (ihan ku se jotain auttais). Mun isä loukkas aina mun äitiä ja siitä ei tullut muuta kuin vanha rikkinäinen ihminen!

niin
oletettavasti mies oli ottanut vähän juotavaa kun olitte kylässä ja sinä raskaana olevana tietenkin ajoit. Miten noi ongelmat aina tuleekin kun mies on kännissä ja nainen selvinpäin raskaana. Molemmilla on "aivot" narikassa. Ainakin musta tuntui välillä raskana ollessa, etten ole oikein oma itseni varsinkin tunteet oli kyllä niin pinnalla,että mulle oli ihan sama mitä sanoi kun aloin itkeen. Tosin noi ulkonäkö kommentit on kyllä loukkaavia myös illman raskautta. kyllä te saatte asiat puhutta selviksi.

vieras
Naisten ulkonäköä ei saa arvostella, mut plussalla on toisinaan ketjuja missä miesten ulkonäköä arvostellaan kriittisin sanankääntein räkäsen naurun säestämänä. Ei kovinkaan fiksua ja loogista.

mie
Suutuin kerran toden teolla kun olen näitten kolmen lapsen raskauskilojen kanssa painiskellut jo pitkään...kun katottii telkkaria ja siinä puhe talkkunasta. sanoin et ihanaa talkkuna onkin hyvää et en olekaan syönyt pitkiin pitkiin aikoihin, rakas mieheni sitten tökkäs mua mahaan ja sano etkä tarviikkaan tuossa on talkkunaa ihan tarpeeksi !!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Suutuin kerran toden teolla kun olen näitten kolmen lapsen raskauskilojen kanssa painiskellut jo pitkään...kun katottii telkkaria ja siinä puhe talkkunasta. sanoin et ihanaa talkkuna onkin hyvää et en olekaan syönyt pitkiin pitkiin aikoihin, rakas mieheni sitten tökkäs mua mahaan ja sano etkä tarviikkaan tuossa on talkkunaa ihan tarpeeksi !!
Höh:eek: Ihan asiaahan ukkos sanoi:attn:

mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Höh:eek: Ihan asiaahan ukkos sanoi:attn:
Ois voinut kyllä jättää minusta huomauttamatta ! Samaa voisin hänelle sanoa vaikka kun kittaa kaljaa ym. mutta enpä halua toisen mieltä pahoittaa...tai no ehkä ensikerralla sanon kun ihan asiaa siis vaan puhuisin !

Jaa
Alkuperäinen kirjoittaja itsestään huolehtiva omaksi ilokseen:
Se ymmärrän jos hoikan ottaa joka sitten lasten myötä tai muuten paisuu, varmaan halut hiipuu.
No niin varmaan. Halujen hiipuminen ei varmasti johdu mistään ylipainosta.

Ja ei, en ole koskaan ollut edes vähän ylipainoinen (edes raskaana ).

ap
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
oletettavasti mies oli ottanut vähän juotavaa kun olitte kylässä ja sinä raskaana olevana tietenkin ajoit. Miten noi ongelmat aina tuleekin kun mies on kännissä ja nainen selvinpäin raskaana. Molemmilla on "aivot" narikassa. Ainakin musta tuntui välillä raskana ollessa, etten ole oikein oma itseni varsinkin tunteet oli kyllä niin pinnalla,että mulle oli ihan sama mitä sanoi kun aloin itkeen. Tosin noi ulkonäkö kommentit on kyllä loukkaavia myös illman raskautta. kyllä te saatte asiat puhutta selviksi.
Mies oli ihan selvinpäin ja ratissa vielä. Minun ajamisesta ei olis mitään tullutkaan.

Mies on töissä vielä, joten muutama tunti on aikaa keksiä mitä hänelle sanon.

kyl se siit, tsemii.
Ei mun ainakaan tarvitse ollakaan väleissä kenenkään niin aivottoman kanssa, että alkaisi ulkonäköä solvaamaan, jos tulee kinaa jostain :D Kyllä mä ainakin pyrin valitsemaan vähän tasokkaampaa seuraa itselleni. Ja kyllä täällä ainakin ukko ymmärsi, että mä oksennan hajuista, ja otti sen oikein hienosti huomioon - tiedä sitten, millaisiin umpioihin sinä olet tottunut :)
niin no minä olen päättänyt tän yhen umpion kanssa olla. on vähän erilainen ja hankalempi ku monet muut miehet olisi.

Yhteistyössä