Hakutulokset

1. L

Joululahjoista...koska ne annetaan?!

noh, pakko puolustella miestä että kaikki ei vain osaa hillitä intoaan. :) Mun mies on ihan samanlainen... jos se ostaa hyvissä ajoin ennen joulua jotain lahjoja niin varmasti asianomaiset saavat niitä vuoden varrella. :laugh: Sen takia me tehdäänkin ostoksia yhdessä ja mä jemmaan ne johonkin...
  2. L

Te joilla laiskat paskat miehenä

Meillä on selvä ristijako. Mä omistan keittiön ja mies pihan/ulkohommat. Se menee näin hyvin. On päiviä kun mä en jaksa väsätä ruokaa ja on päiviä kun mies ei tee hommia pihalla. Ei se nyt niin vakavaa ole.... :) Mä olen sitämieltä että laittaa miehen Uffin laatikkoon vaihtoon jos siltä...
  3. L

Oletteko juoneet kahvia raskaana ollessa?

Olen juonut ja juon nytkin, aamusufeeta. :D
  4. L

V...u kun hatuttaa

Pidä edes hauskaa. Toivottavasti ei ole tullut kankkusta siks kunnes lähdet reissuilles.. :laugh:
  5. L

Te ketkä jostain syystä olette kerran pettäneet puolisoa

Noh, itse kerran pettäneenä ja myös sille tielle jääneenä voin sanoa että ikuna enää en pettäisi, paitsi ehkä juuri tämän miehen kanssa. :saint: Siitä on jo vuosia kun petin silloista miesystävääni, mutta kaipa se sitten kannatti. :D En tietenkään suosittele pettämistä tai ketään siihen...
  6. L

Millä saada ripulin oireet pian pois?!

Minä sain ainakin ihan ruoalla antibioteista johtuvan ripulin pois. Paljon teetä, banaania, mustikkaa, kuituja ja luumua. Kaikenlisäks söin vielä rautavalmistetta kun se laittaa vatsani ainakin niin kovalle että pysyy. :laugh: Sitten olikin tämän kuurin jälkeen vaikeuksia taas saada se...
  7. L

lähihoitajat yms

Onhan se aina oma juttunsa pysyä kasassa ja hoitajan roolissa kun tapahtuu jotain koskettavaa. Moni vanhus on kuitenkin jo vanhus. Elänyt elämänsä ja hienoahan se on että saa kuolla vasta vanhana. Itse vanhusten kanssa työskennellyt jo muutamia vuosia niin nyt alkaa jo tottua tähän...
  8. L

Jes! Tänään sain autoon talvirenkaat!

Mä sainkin jo eilen! :D Voikohan talvirenkailla mennä jo katsastamaan auton ? :whistle:

Yhteistyössä