Te ketkä jostain syystä olette kerran pettäneet puolisoa

onko se jäänyt yhteen kertaan tai yhteen ihmiseen vai oletteko "langenneet" toistamiseen?
Olen aina ajatellut että jos kerran pettää niin miksi ei pettäisi toista kertaa, mutta voiko se oikeasti jäädä vain yhteen kertaan?
Juttelin juuri ystäväni kanssa joka tilitti omaa tilaansa kuinka liitto rakoilee ja oli tavannut miehen johon kovasti ihastunut....nyt oli sitten viime viikonloppuna ollut tämän miehen luona ja pettynyt.
Ei haluaisi tunnustaa miehelleen koska tietää ettei tapaa enää tätä toista miestä eikä pidä häneen enää yhteyttä ja on varma ettei enää pettäisi miestään, joko tulee puhdas ero tai sitten on jatkossa uskollinen.
Mutta voiko olla jos on kerran langennut?

Kovasti omaa elämääni mietin...jos aviokriisissä ajautuisi vieraan matkaan...eihän kukaan enää voisi luottaa sellaiseen ihmiseen kun ei voisi itsekkään enää luottaa itseensä?
Vai voisiko?

Noh, itse kerran pettäneenä ja myös sille tielle jääneenä voin sanoa että ikuna enää en pettäisi, paitsi ehkä juuri tämän miehen kanssa. :saint:
Siitä on jo vuosia kun petin silloista miesystävääni, mutta kaipa se sitten kannatti. :D
En tietenkään suosittele pettämistä tai ketään siihen kannusta, mutta itse myönnän niin kerran tehneeni. Kaduttaisi varmaan jos asiat olisivat menneet ihan kun ystävälläsi, mutta ei onneksi mennyt. :whistle:
Ehkä ystäväsi otti opikseen eikä enää koskaan vaaranna hyvää suhdetta yhden ihastuksen vuoksi, tai sitten ihastuu vielä joskus uudelleen ja jää kiinni teoistaan.
Tuntuuhan se epäreilulta miestä kohtaan jatkaa elämää kun ei mitään olisi koskaan tapahtunutkaan, mutta joskus se vain on niin että totuus sattuu paljon enempi kuin tietämättömyys. |O

Yhteistyössä