Te joilla laiskat paskat miehenä

• Viestiketjun aloittaja vinkki
  • Ensimmäinen viesti
vinkki
Äitiensä tissien välissä elävät paskahousut, jotka kaivelevat muniaan sohvalla kun itse raadatte.

Tepsisikö, jos kieltäisitte miehiltänne pöytään käymisen? joka ei laita ruokaa joka päivä, ei sen syömänkään pidä.
Ruoanlaittoa ei voi harrastaa esim. kerta viikkoon, koska ihminen syö joka jumalan päivä. Ruoanlaitto on pakollista lapsiperheessä. Ei eineksillä kasva tervettä porukkaa.
miehet ulkoruokintaan, jos äidit ovat pilalle passanneet.

Ewi
itte tykkään tehä vellit miehelle :xmas: oikeesta ainut mikä tässä paska duunissa ittee kiehtoo on ruuan laitto :xmas: mieski syö.... yleensä einekset =valmis ruuat??? on herkullisempia niitä on kivempi mussuttaa telkkaa katellessa ja itte tullu siihen tulokseen et ei lapst siittä liho ku kasvavat....... =)

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Äitiensä tissien välissä elävät paskahousut, jotka kaivelevat muniaan sohvalla kun itse raadatte.

Tepsisikö, jos kieltäisitte miehiltänne pöytään käymisen? joka ei laita ruokaa joka päivä, ei sen syömänkään pidä.
Ruoanlaittoa ei voi harrastaa esim. kerta viikkoon, koska ihminen syö joka jumalan päivä. Ruoanlaitto on pakollista lapsiperheessä. Ei eineksillä kasva tervettä porukkaa.
Milläs minä tuolta pöytään käymisen kiellän? Ukkohan nauraa ittensä kipeeksi jos jotain sääntöjä yritän sille laittaa :snotty:

dfdf
Alkuperäinen kirjoittaja KivaTäti:

Milläs minä tuolta pöytään käymisen kiellän? Ukkohan nauraa ittensä kipeeksi jos jotain sääntöjä yritän sille laittaa :snotty:
Teet ruokaa vain sen verran, että siitä riittää annokset lapsille ja sinulle. Ei kai se sentään teidän lautasille tule.

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Alkuperäinen kirjoittaja KivaTäti:

Teet ruokaa vain sen verran, että siitä riittää annokset lapsille ja sinulle. Ei kai se sentään teidän lautasille tule.
No sillon kyllä jään itse ilman ruokaa... Tai jos syödään ruuat mieheltä salaa, niin ukko on niiiiiiin kiukkunen, että kärsin siitä enemmän kun siitä ruuanlaitosta :/

Juuuuuu.......... olis sen miehen voinu vähän paremminkin valita :ashamed:

Meillä on selvä ristijako. Mä omistan keittiön ja mies pihan/ulkohommat. Se menee näin hyvin. On päiviä kun mä en jaksa väsätä ruokaa ja on päiviä kun mies ei tee hommia pihalla. Ei se nyt niin vakavaa ole.... :)

Mä olen sitämieltä että laittaa miehen Uffin laatikkoon vaihtoon jos siltä tarvii jo syöminkenkin evätä. Se kertoo jo paljon toimivasta suhteesta... :whistle:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lumentuva:
Meillä on selvä ristijako. Mä omistan keittiön ja mies pihan/ulkohommat. Se menee näin hyvin. On päiviä kun mä en jaksa väsätä ruokaa ja on päiviä kun mies ei tee hommia pihalla. Ei se nyt niin vakavaa ole.... :)

Mä olen sitämieltä että laittaa miehen Uffin laatikkoon vaihtoon jos siltä tarvii jo syöminkenkin evätä. Se kertoo jo paljon toimivasta suhteesta... :whistle:
siis onko teillä maatalo vai onko pihahommia 5 kertaap äivässä jostain muusta syystä?
kaupat, ruoanlaitot, kattaus, jälkien siivous 5 kertaa päivä...
vähä eri asia kuin haravoida piha ja kolata lumet ja leikata nurtsi

Ruoanlaitto VOI olla harrastus miehelle, siinä missä ruohonleikkuu tai auton rassaus on sitä monelle naiselle, vaikka auto ja piha varmaan jokapäiväiseen elämään monella kuuluvatkin.

Mä käyn hyvällä omatunnolla ruokapöytään kun mieheni on kokannut, ja sama päinvastoin.

Eikä meillä koskaan laiteta ruokaa viisi kertaa päivässä :)

Eikä pidetä tarkkaa kirjaa siitä, miten monta minuuttia kumpikin päivässä uhraa kotihommiin, tai montako euroa kumpainenkin laskuihin yms laittaa.

dfff

Toi ei kyllä ole ainakaan tasajako. Ulkohommia on paljon vähemmän kuin keittiöhommia.

näin
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ruoanlaitto VOI olla harrastus miehelle, siinä missä ruohonleikkuu tai auton rassaus on sitä monelle naiselle, vaikka auto ja piha varmaan jokapäiväiseen elämään monella kuuluvatkin.

Mä käyn hyvällä omatunnolla ruokapöytään kun mieheni on kokannut, ja sama päinvastoin.

tuota, autoa harva nykyään itse laittaa mitenkään ja pihahommat vievät aikaa ehkä 1/1000 siitä mitä ruokahuolto ja siivoushuolto ja lasetnhuoltotyö.

mutta et voi tietenkään ymmärrtää mitä on laittaa aina itse ruoat monelle hengelle. Miehesi ilmeisesti syö työpaikalla ja tuo usein teillekin.

vieras
Meidän muksu on vielä sen verran pieni että syö eri ruokaa, kuin me. Ukko osaa itsekkin tehdä ruokasa,jos en tee sille. Eiköhän tuo ukko jossain vaiheessa vaihtoon mene.

Alkuperäinen kirjoittaja dfff:

Toi ei kyllä ole ainakaan tasajako. Ulkohommia on paljon vähemmän kuin keittiöhommia.
Ei mun mielestä.
Mä en pidä haravoimisesta enkä nurmikon leikkuusta. Enkä muistakaan pihahommista, joita kuitenkin on tehtävä ihan ympäri vuoden, ilman maalaistaloa. Meillä on 2 vuotta ollut pihanrakennus projektina ja vieläkin se jatkuu... Ja näihin pihahommiin kuuluu myös autojen laitot, puitten haut ym. joita minä en tykkää/osaa tehdä.
Yhdessä käydään kaupassa kyllä, sitä en laskenut nyt keittiö hommiin.
Niin kyllä mä mielelläni laitan ruokaa, katan pöydän, siivoan pöydän ja laitan tiskit KONEESEEN, tiskatakkaan ei tarvi ja muutenkin pidän keittiön kunnossa. Ei se mielestäni nyt niin iso asia ole kaiken muun elämän keskellä. Aina kun jälkensä siivoaa ja tavarat on omilla paikoillaan niin ei ole hätää.
Mies kyllä osaa siivota ihan omat jälkensä keittiöstä jos jotain tekee.

Mikä tässä ruoanlaitossa on se isoin asia joka tökkii ?

Miehet raataa viikot töissä kun akat loisii kotona lasten kanssa. Ei kai sitä ole liikaa vaadittu että se kanttura saa kotona edes sen yhden lämpöisen ruoan miehelle ja lapsille päivässä tehtyä?

ViErAs
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Miehet raataa viikot töissä kun akat loisii kotona lasten kanssa. Ei kai sitä ole liikaa vaadittu että se kanttura saa kotona edes sen yhden lämpöisen ruoan miehelle ja lapsille päivässä tehtyä?
niin ja miehen ei varmaan lomilla ja viikonloppuisinkaan osallistua kotitöihin? hei haloo......

On, se on ihan liikaa vaadittu! Sä et nyt ymmärrä sanaa loisia ollenkaan. Se tarkoittaa sitä että elää muiden rahoilla tekemättä mitään.

dfff
Höpöhöpö. Meillä mies on päivät yksikseen kotona työttömänä. Minä käyn töissä ja lapset ovat päiväkodissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
:/
No kato jos ukko on pässi niin sille ei oikke voi mitään.. :D
Heh, mutta ei kai niin voi olla?

Alkuperäinen kirjoittaja näin:

tuota, autoa harva nykyään itse laittaa mitenkään ja pihahommat vievät aikaa ehkä 1/1000 siitä mitä ruokahuolto ja siivoushuolto ja lasetnhuoltotyö.

mutta et voi tietenkään ymmärrtää mitä on laittaa aina itse ruoat monelle hengelle. Miehesi ilmeisesti syö työpaikalla ja tuo usein teillekin.
Tiimarivihossasi on virhe, mieheni on vaihtanut työpaikkaa, ja syö kotona. 8½-vuotisen yhdessäolomme aikana hän toi töistä ruokaa kotiin 3 kk ajan, eikä silloinkaan suinkaan ihan joka päivä. Eli ollaan ehditty kokata kotonakin.

Meitä on 4 henkeä, ruoanlaitto ei tunnu taakalta kun siitä ei tee itselleen taakkaa, eikä kävisi mielessäkään kieltää miestä tulemasta pöytään jos hän ei ole osallistunut ruuanlaittoon. Eihän hänkään kiellä minua istumasta olohuoneessa, jonka hän on juuri siivonnut lattiasta kattoon, tai kiellä minua syömästä jääkaapista jonka hän on täyttänyt.

Käsittääkseni oli kyse kokkaamisesta, ei siivouksesta ja lastenhoidosta lisäksi...

Mielestäni parisuhteeseen kuuluu kyllä kaikenlaisten koti- yms velvollisuuksien jakaminen siten että molemmat tekevät oman osansa, mutta parisuhteeseen ei kuulu se että laskemalla lasketaan onko mies nyt varmasti kokannut tässä kuussa yhtä monta kertaa kuin vaimokin, ja onko vaimo varmasti täyttänyt tiskikoneen tänään kun mies kerran teki sen eilen. Älytöntä nipottamista. Sillä aikaa kun toinen imuroi, toinen vahtii lapsia. Kun toinen vie joka aamu roskat, voi toinen tekaista aamupalaa. Helppoa ja sujuvaa arkea.

Mä oon pessyt lattiat vissiin kerran viimeisen kuuden vuoden aikana (Suomeen muuttomme jälkeen), mutta ei mua olla kielletty kävelemästä lattioilla, joiden pesuun en itse edes osallistu.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja näin:

Tiimarivihossasi on virhe, mieheni on vaihtanut työpaikkaa, ja syö kotona. 8½-vuotisen yhdessäolomme aikana hän toi töistä ruokaa kotiin 3 kk ajan, eikä silloinkaan suinkaan ihan joka päivä. Eli ollaan ehditty kokata kotonakin.

Meitä on 4 henkeä, ruoanlaitto ei tunnu taakalta kun siitä ei tee itselleen taakkaa, eikä kävisi mielessäkään kieltää miestä tulemasta pöytään jos hän ei ole osallistunut ruuanlaittoon. Eihän hänkään kiellä minua istumasta olohuoneessa, jonka hän on juuri siivonnut lattiasta kattoon, tai kiellä minua syömästä jääkaapista jonka hän on täyttänyt.

Käsittääkseni oli kyse kokkaamisesta, ei siivouksesta ja lastenhoidosta lisäksi...

Mielestäni parisuhteeseen kuuluu kyllä kaikenlaisten koti- yms velvollisuuksien jakaminen siten että molemmat tekevät oman osansa, mutta parisuhteeseen ei kuulu se että laskemalla lasketaan onko mies nyt varmasti kokannut tässä kuussa yhtä monta kertaa kuin vaimokin, ja onko vaimo varmasti täyttänyt tiskikoneen tänään kun mies kerran teki sen eilen. Älytöntä nipottamista. Sillä aikaa kun toinen imuroi, toinen vahtii lapsia. Kun toinen vie joka aamu roskat, voi toinen tekaista aamupalaa. Helppoa ja sujuvaa arkea.

Mä oon pessyt lattiat vissiin kerran viimeisen kuuden vuoden aikana (Suomeen muuttomme jälkeen), mutta ei mua olla kielletty kävelemästä lattioilla, joiden pesuun en itse edes osallistu.
siis tässä oli kyseessä laiskat paskat jotka eivät tee mitään.
ruoanvalmistus on suurin yksittäinen työ, joka ei lopu ennen kuin ihminen kuolee.
meilläkin on piha ja autoja mutta niitä on hommia on tosi vähän.

Yhteistyössä