Te joilla laiskat paskat miehenä

• Viestiketjun aloittaja vinkki
  • Ensimmäinen viesti
JUUSO
JOKA PÄIVÄ MÄ RUOKAA TEEN JA TEEN PIRUN HERKULLISTA IHANAA PUUHAA .MIKSI VALITATTE AKKA EI OLE TEHTY RUUANLAITTOON .SILLÄ ON HYVINVOINNIN KANNALTA MUITA HYVIÄ AVUJA TEHKÄÄ JEPET RUOKA TEILLÄ ON SIT MUUTEN MUKAVAMPAA

ewis woman
Alkuperäinen kirjoittaja JUUSO:
JOKA PÄIVÄ MÄ RUOKAA TEEN JA TEEN PIRUN HERKULLISTA IHANAA PUUHAA .MIKSI VALITATTE AKKA EI OLE TEHTY RUUANLAITTOON .SILLÄ ON HYVINVOINNIN KANNALTA MUITA HYVIÄ AVUJA TEHKÄÄ JEPET RUOKA TEILLÄ ON SIT MUUTEN MUKAVAMPAA
WHAT IS SIT
EVERY DAY FOOD TO MAKE A DEAL DEVIL AND MAKE A Herculean IHANAA wicked. AKKA you care WHY NOT DONE cook. It has the well-being of other good virtues do JEPET EAT YOU SIT ON OTHERWISE nicer

No ei toimis meillä. Tolle riittää yks lämmin ruoka jonka syö töissä, ja illalla leipä.
Tai niin se väittää, mutta kaikki se taitaa rasvaks palaa ku ei ole mistään sorjasta päästä.. Näin nätisti sanottuna.

Toki joskus syö toisenkin aterian, itse teen kuitenkin vähintään yhden aterian päivässä. Joko syön sitä sitten illallakin, mutta en mä ala rajoja vetämään.

Ennemminkin pidän vaikka jalat yhdessä kiristääkseni sitä tekemään jotain =)

hivenenhullu
jaah, meillä oli ongelmana pyykinpesu,ruuanlaitto,siivous,lapsenhoito... ja ratkaisu oli avioero...
aikani koitin sitä että en pessy pyykkiä, tai jos pesin niin vain omiani ja lapsen.. mutta hajuhaitta kävi sietämättömäksi..
mulla oli täysin passattava mies, jopa kalsarit mun piti sille ostaa kun ei ite sitä tehny..
parrankin sain ajaa kun muuten ei mitään tapahtunu, rehotti vain..

uuden miehen kanssa mua ei haittaa että pääsääntöisesti mä laitan ruuan tai pesen pyykin koska mies tekee niin paljon muuta, ja tiedän hänen osaavan ja pystyvän kaikkeen kodin hommaan... :D

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Miehet raataa viikot töissä kun akat loisii kotona lasten kanssa. Ei kai sitä ole liikaa vaadittu että se kanttura saa kotona edes sen yhden lämpöisen ruoan miehelle ja lapsille päivässä tehtyä?
Ja ihan kaikki miehethän on töissä, jokaikinen :whistle:
Ja yksikään nainen ei ole töissä. Kotona vaan loisii :whistle:

Yhteistyössä