Hakutulokset

1. M

facebook ja tilapäivityksen numero`?

Naisten pitää laittaa siihen puhelinnumeronsa kaksi viimeistä numeroa ja tästä ei saa kertoa miehille. Vähän hauskanpitoa miesten kustannuksella, kun miettivät että mikä tämä juttu on. :D
  2. M

Olenko niin ruma, ettei yksikään mies voisi musta kiinnostua? Linkki kuvaan...

Jotkut miehet taas eivät edes kiinnitä huomiota siihen onko nainen meikattu vai ei vaan he kiinnostuvat jos kiinnostuvat.
  3. M

No ei kymmenen kiloa ole vielä kovin paha. Ihan ajan kanssa ja rauhassa tiputat sitä. Jos joku mies ei kiinnostu susta sun painon vuoksi, niin se mies saa kyllä mennäkin.
  4. M

Niin kuten kirjoitit osalla. Miksi sä yrität nyt yleistää tämän pätemään kaikkiin? Mä voin käydä shoppailemassakin ilman meikkiä mutta silti mä tykkään meikata enkä sillä peitä mitään huonoa itsetuntoa.
  5. M

Joo ei missään nimessä liikaa meikkiä! Sellainen luonnollinen on paljon kauniimpaa ja meikin tarkoitus on korostaa niitä hyviä puolia eikä peittää paksulla pakkelilla niitä huonoja puolia.
  6. M

Tuo mun viimeinen lause oli ihan yleispätevä heitto eikä tarkoittanut mua. Mä en ymmärrä miksi jotkut ajattelevat meikkaamisen olevan merkki huonosta itsetunnosta.
  7. M

Meikkaaminen ei ainakaan ole mulle huonon itsetunnon peittämistä vaan mä tykkään meikata. On kiva muuttaa kasvojaan erilaisilla meikeillä. Vaihtelua tasaiseen harmaaseen.
  8. M

Mistä mä voin tietää onko kuva otettu aamulla vai koska. Mistä voin tietää sitäkään, että onko sulla tapana meikata.
  9. M

Minkä ikäinen olit kun sinut on viety osapäiväiseen tai kokopäiväiseen hoitoon?

Saanen epäillä tätä, että kaikki lapset.
  10. M

Ihan tavallisen näköinen nainen. Ehkä voisit harkita uutta kampausta, väriä? Vähän meikkiä naamaan?
  11. M

mulle tulee äitipuoli :O

Toisin sanoen pelkäät menettäväsi perintösi. Miksi isäsi ei saisi elää omaa elämäänsä kysymättä sulta mitään?
  12. M

Kuka luki Meidän perhe-lehdessä olleen Äiti pyörätuolissa jutun? Oli yrittänyt itsemurhaa 19 vuotiaana, hypännyt katolta

Niin parempi se on vaieta asioista ja odottaa seuraavaa Auvista tai Saarta.
  13. M

mulle tulee äitipuoli :O

Isäsi on aikuinen ihminen eivätkä hänen tekemisensä kuulu sulle. Elä säkin aikuinen (? ) ihminen omaa elämääsi.
  14. M

Minkä ikäinen olit kun sinut on viety osapäiväiseen tai kokopäiväiseen hoitoon?

Aiemmin äitiysloma oli vain muutaman viikon ja lapset vietiin hoitoon aivan vauvana. Kuinka monelle on ne kamalat vanhemmat tehneet näin? Onko hoito ollut kunnallista vai oliko hoitaja esim. isoäiti? Jos olit hoitoon mennessä aivan pieni vauva, niin oletko nyt aivan traumatisoitunut?
  15. M

Sekopäisimmät palstalaiset?

Mrs Shillelagh, Herra Majuri, Lunatic, Teenlitku, Rukoilijasirkka, Savanna, Rollolainen. Tässä nyt muutamia näin alkuun.
  16. M

Työkaverillani on 7kk vauva

Sitten jos äiti ei anna isän hoitaa lasta niin haukutaan sen vuoksi.
  17. M

Jokaisella on myös oikeus tehdä ratkaisut ilman muitten mielipiteitä ja oman perheen kannalta parhaaksi katsoen. Muiden ratkaisut eivät kuulu meille. Moniko teistä jeesustelijoista on muuten laitettu hoitoon muutaman kuukauden ikäisenä?
  18. M

Marttyyrimammat kokoontuvat taas jeesustelemaan.
  19. M

Hyytikyppysen profiilin

Ilmeisesti se ei ole mitään musiikkimakua, koska on erilaista kuin sun. Ei kaikki musiikki kerro auringonpaisteesta ja päivänkakkaroista.

Yhteistyössä