Mistä mä voin tietää onko kuva otettu aamulla vai koska. Mistä voin tietää sitäkään, että onko sulla tapana meikata.Alkuperäinen kirjoittaja ap:no toi onkin meikitön kuva, eihän nyt kukaan meikeissään nuku...ja tukka on nyt värjätty.
No oiskohan toi syy psyykkisellä puolella eikä fyysisellä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:no toi onkin meikitön kuva, eihän nyt kukaan meikeissään nuku...ja tukka on nyt värjätty.
Samaa mieltä. Jos tuon näköisenä meinaat miehiä vietellä, niin on tuo kuva ok mielipiteiden kyselyille. Jos taas yleensä oot ulkona meikit naamassa, niin kannattaa tännekin laittaa kuva itsestäsi meikattuna.Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Mistä mä voin tietää onko kuva otettu aamulla vai koska. Mistä voin tietää sitäkään, että onko sulla tapana meikata.Alkuperäinen kirjoittaja ap:no toi onkin meikitön kuva, eihän nyt kukaan meikeissään nuku...ja tukka on nyt värjätty.
Peesi tähän, näin mäkin ajattelen. Rumasta olet kaukana, herttaisen näköinen nainen olet ja meikillä ja pirtsakalla kampauksella olet varmasti oikeinkin nätti!Alkuperäinen kirjoittaja ruma???:Minusta olet herttaisen ja ystävällisen näköinen ja se on paljon parempaa kuin kylmän näköinen kaunotar. Oikein mukavan näköinen olet, ruma ei ole ollenkaan sinne päin oikea sana kuvailemaan. Hieman arkinen tyyli ehkä ilman meikkiä ja hiukset laittamatta, mutta ei missään nimessä ruma.
Meikillä ja hiukset laitettuna olisit taatusti jopa erittäin kaunis. Kasvosi luusto on hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja ruma???:Minusta olet herttaisen ja ystävällisen näköinen ja se on paljon parempaa kuin kylmän näköinen kaunotar. Oikein mukavan näköinen olet, ruma ei ole ollenkaan sinne päin oikea sana kuvailemaan. Hieman arkinen tyyli ehkä ilman meikkiä ja hiukset laittamatta, mutta ei missään nimessä ruma.
Meikillä ja hiukset laitettuna olisit taatusti jopa erittäin kaunis. Kasvosi luusto on hyvä.
Peesi joka sanalleAlkuperäinen kirjoittaja ruma???:Minusta olet herttaisen ja ystävällisen näköinen ja se on paljon parempaa kuin kylmän näköinen kaunotar. Oikein mukavan näköinen olet, ruma ei ole ollenkaan sinne päin oikea sana kuvailemaan. Hieman arkinen tyyli ehkä ilman meikkiä ja hiukset laittamatta, mutta ei missään nimessä ruma.
Meikkaaminen ei ainakaan ole mulle huonon itsetunnon peittämistä vaan mä tykkään meikata. On kiva muuttaa kasvojaan erilaisilla meikeillä. Vaihtelua tasaiseen harmaaseen.Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Ihan tarpeeksi kaunis ilman meikkiäkin. mihin meikkiä tarvitsee? Huonon itsetunnon peittämiseen ja juhliin, ei mihkään muuhun.
Kaikki eivät ole tasaisen harmaita ilman meikkejä.Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Meikkaaminen ei ainakaan ole mulle huonon itsetunnon peittämistä vaan mä tykkään meikata. On kiva muuttaa kasvojaan erilaisilla meikeillä. Vaihtelua tasaiseen harmaaseen.Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Ihan tarpeeksi kaunis ilman meikkiäkin. mihin meikkiä tarvitsee? Huonon itsetunnon peittämiseen ja juhliin, ei mihkään muuhun.
Peesi! En nähnyt mitään rumaa!Alkuperäinen kirjoittaja ruma???:Minusta olet herttaisen ja ystävällisen näköinen ja se on paljon parempaa kuin kylmän näköinen kaunotar. Oikein mukavan näköinen olet, ruma ei ole ollenkaan sinne päin oikea sana kuvailemaan. Hieman arkinen tyyli ehkä ilman meikkiä ja hiukset laittamatta, mutta ei missään nimessä ruma.