Erittäin hyvin sanottu. Täysi peesi. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja totuuden torvi:Et ole ruma, mutta se on taivahan tosi, että ulkonäkö vaikuttaa. Vaikka kuka lässyttäisi mitä herttaisuudesta ja että itsetunto korvaa meikittömyyden ja väsähtäneen ulkonäön, niin kyllä itsestään huolta pitävää ja ehostettua on kivempi katsella ja se kiinnittää huomion paremmin kuin täysin ehostamaton harmaahiiru. En tarkoita satoja pakkelikerroksia, mutta virheiden peittämistä ja parhaiden puolien korostamista. Ja tutustuminen taas alkaa siitä, että joku huomaa tai itse huomaa jonkun.
Kyllä mies todennäköisimmin huomaa nätisti laitetun naisen, jolla iho näyttää tasaiselta ja poskissa hieman väriä ja katsetta tehostettu ripsarilla ja kulmat muotoiltu kauniisti kuin laikullisen harmaanaaman rehottavilla kulmilla, jolta kovin moni suomalainen nainen näyttää ilman meikkiä. Se ei näytä hyvinvoivalta ja terveeltä. Eri asia on, jos on luonnostaan hehkuva ja kaunis iho ja kulmat nätit, mut jos ei (niin kuin sulla ja mulla esim.), niin pieni ehostus auttaa asiaan Ja puhtaat, kasvijen piirteisiin sopivasti laitetut hiukset!Katsovatha naiset miehiäkin erittäin kriittisesti, täytyy olla ok kroppa ja kasvot ja hiukset. Miksi naiset luulevat, että miehille ulkonäkö ei merkkaisi ja mies haluaisi ruman?
Tärkeimpänä tietty luonne ja itsetunto, mutta vaikeahan niillä on päästä hurmaamaan jos kukaan ei huomaa.
no samapa tuo nyt on kun ollaan 6vuotta oltu yhessä ja ainoo kerta kun mulla ollu meikkiä oli toi eka tapaaminen.jos oon laittanu ees huulipunaa ni mies sanoo et nätimpi ilman.Jos nyt tosiaan ei tykkäis mun pärstääni meikittömänä kattoa ni olishan se jo sanonu tai lähteny menee.Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:No niinhän ne yleensä sanookin, etteivät loukkaisi naisen tunteita, silloin, kun nainen sanoo, ettei hällä oo tapana meikata. Vai oisitko odottanut mieheltä pettynyttä ilmettä ja sanoja tyyliin "meikattuna oot nätimpi"? Eihän nyt kukaan rumentuakseen meikkaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä väliä sillä on onko meikkiä vai ei,mä en meikkäaa mut sillon ku aikoinani mieheni tapasin yöelämässä mulla oli jotain meikkiä hiukan ku kaveri meikkas,sillo mies vielä mitään sanonu mut sitte ku ruvettiin oleen yhessä ja kerroin etten oikeesti meikkaa koskaan ni se oli et hyvä koska meikkamattomat naiset on nätimpiä.En mä oo koskaan oikeen meikannu enkä varmaan koskaa meikkaa.
Totta tämäkin!Alkuperäinen kirjoittaja totuuden torvi:Et ole ruma, mutta se on taivahan tosi, että ulkonäkö vaikuttaa. Vaikka kuka lässyttäisi mitä herttaisuudesta ja että itsetunto korvaa meikittömyyden ja väsähtäneen ulkonäön, niin kyllä itsestään huolta pitävää ja ehostettua on kivempi katsella ja se kiinnittää huomion paremmin kuin täysin ehostamaton harmaahiiru. En tarkoita satoja pakkelikerroksia, mutta virheiden peittämistä ja parhaiden puolien korostamista. Ja tutustuminen taas alkaa siitä, että joku huomaa tai itse huomaa jonkun.
Kyllä mies todennäköisimmin huomaa nätisti laitetun naisen, jolla iho näyttää tasaiselta ja poskissa hieman väriä ja katsetta tehostettu ripsarilla ja kulmat muotoiltu kauniisti kuin laikullisen harmaanaaman rehottavilla kulmilla, jolta kovin moni suomalainen nainen näyttää ilman meikkiä. Se ei näytä hyvinvoivalta ja terveeltä. Eri asia on, jos on luonnostaan hehkuva ja kaunis iho ja kulmat nätit, mut jos ei (niin kuin sulla ja mulla esim.), niin pieni ehostus auttaa asiaan Ja puhtaat, kasvijen piirteisiin sopivasti laitetut hiukset!Katsovatha naiset miehiäkin erittäin kriittisesti, täytyy olla ok kroppa ja kasvot ja hiukset. Miksi naiset luulevat, että miehille ulkonäkö ei merkkaisi ja mies haluaisi ruman?
Tärkeimpänä tietty luonne ja itsetunto, mutta vaikeahan niillä on päästä hurmaamaan jos kukaan ei huomaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no samapa tuo nyt on kun ollaan 6vuotta oltu yhessä ja ainoo kerta kun mulla ollu meikkiä oli toi eka tapaaminen.jos oon laittanu ees huulipunaa ni mies sanoo et nätimpi ilman.Jos nyt tosiaan ei tykkäis mun pärstääni meikittömänä kattoa ni olishan se jo sanonu tai lähteny menee.Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:No niinhän ne yleensä sanookin, etteivät loukkaisi naisen tunteita, silloin, kun nainen sanoo, ettei hällä oo tapana meikata. Vai oisitko odottanut mieheltä pettynyttä ilmettä ja sanoja tyyliin "meikattuna oot nätimpi"? Eihän nyt kukaan rumentuakseen meikkaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä väliä sillä on onko meikkiä vai ei,mä en meikkäaa mut sillon ku aikoinani mieheni tapasin yöelämässä mulla oli jotain meikkiä hiukan ku kaveri meikkas,sillo mies vielä mitään sanonu mut sitte ku ruvettiin oleen yhessä ja kerroin etten oikeesti meikkaa koskaan ni se oli et hyvä koska meikkamattomat naiset on nätimpiä.En mä oo koskaan oikeen meikannu enkä varmaan koskaa meikkaa.
Mä oon kiinnostunut sustaAlkuperäinen kirjoittaja BKM:No mun mielestä sun naamassasi ei ole kerrassaan mitään vikaa. Ilman muuta miehet ja naisetkin voisivat sinusta kiinnostua.
Vai niin. Alkaa olla kyllä vähän vanha vitsi.Alkuperäinen kirjoittaja Rane-si:Mä oon kiinnostunut sustaAlkuperäinen kirjoittaja BKM:No mun mielestä sun naamassasi ei ole kerrassaan mitään vikaa. Ilman muuta miehet ja naisetkin voisivat sinusta kiinnostua.
Tähän tasapuolisuuden ja vertailun vuoksi ois hyvä laittaa kuva sinustakin. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Rane-si:Mä oon kiinnostunut sustaAlkuperäinen kirjoittaja BKM:No mun mielestä sun naamassasi ei ole kerrassaan mitään vikaa. Ilman muuta miehet ja naisetkin voisivat sinusta kiinnostua.
Ai se olikin BKM:lle eikä ap:lle tarkoitettu. Sorry.Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:Tähän tasapuolisuuden ja vertailun vuoksi ois hyvä laittaa kuva sinustakin. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Rane-si:Mä oon kiinnostunut sustaAlkuperäinen kirjoittaja BKM:No mun mielestä sun naamassasi ei ole kerrassaan mitään vikaa. Ilman muuta miehet ja naisetkin voisivat sinusta kiinnostua.
Laita linkkiä. En usko ollenkaan, etteikö ottajia ois. Pidä sä vaan huoli ettet ota ketä tahansa =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:toi kuva on otettu webbi kameralla, ei ehkä mikään laatukuva.
Värjäsin tukkani siis enemmän punaiseen vivahtavaksi, ei ihan tummamahonki mut sinnepäin. Vaaleempi, en nyt muista sävyä. Ja vaaleet raidat odottaa tuolla. Kulmat on nypitty, mut ei värjätty.
Meikkejä olis mut en vissiin osaa...
Mulla on profiili tuolla suomi24, mutta otin lopulta kuvan pois ja muokkasin hieman sitä...
Juu mä en ainakaan laita muuta kuin niille jotka yksityisviestillä kehtaa lähestyä.Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:Ai se olikin BKM:lle eikä ap:lle tarkoitettu. Sorry.Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:Tähän tasapuolisuuden ja vertailun vuoksi ois hyvä laittaa kuva sinustakin. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Rane-si:Mä oon kiinnostunut sustaAlkuperäinen kirjoittaja BKM:No mun mielestä sun naamassasi ei ole kerrassaan mitään vikaa. Ilman muuta miehet ja naisetkin voisivat sinusta kiinnostua.
hmm...Alkuperäinen kirjoittaja BKM:sä olet kyllä todella tutun näköinen ap.
luitko mun profiilini? Vaikutanko ihan typerältä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:nimimerkkini on siellä BluEEyes.