Olenko niin ruma, ettei yksikään mies voisi musta kiinnostua? Linkki kuvaan...

• Viestiketjun aloittaja kyssä
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:
Kävin vilkaisee profiilin.

Hyvä on! Kyllä se nappaa, mut toivottavasti vaikka ruokakaupasta ens kerralla jo, ettei tarvi netin kautta :)

Kiva kuvaus, uskon et tietynlaiset tyypit ehkä karsiutuu pois. Mikset uskalla kuvaasi laittaa sinne mutta tänne kyllä?
kuvani oli siellä, mutta ne yhteydenotot oli outoja. Laitoin itse viestiä miehille, ja vain kaksi vastasi... ajattelin sit et olen vaan niin ruma, ettei ne siksi...

Ihan tavallisen näköinen olet, et kaunis etkä ruma. Ehkä vähän väsyneen näköinen. Mä olen myös sillä kannalla, että vähän pakkelia naamaan ja käy kampaajalla.

Eikä ne kaikki miehet muuten missin näköisiä hae kumppanikseen :) .

ap
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
nimimerkkini on siellä BluEEyes.
luitko mun profiilini? Vaikutanko ihan typerältä?
Kirjoita ihan uusi teksti siihen, heti ensimmäisenä mainitset eron ja lapset :/
niin? Kai mä saan siihen kirjoittaa, että olen eronnut aikaa sitten ja nyt valmis uuteen suhteeseen? Ja mikä vika lapsissa on?

niin? Kai mä saan siihen kirjoittaa, että olen eronnut aikaa sitten ja nyt valmis uuteen suhteeseen? Ja mikä vika lapsissa on?
Aloita vaikka jollain muulla, kyllä niistä lapsista ehtii lopussakin kertoa. Kerro millainen olet, mistä tykkäät, kerro kauniisti. Se teksti oli jotenkin tyly... erottu on joo, lapsia on, aika menee kaikki lapsen parissa mutta kurjaa olisi olla yksin. Ei kuulosta positiiviselta.

rehellisesti
Näytät minusta hieman lässähtäneeltä kuvassa, yh-äidiltä jolla ei aikaa itselleen eikä kehitä itseään tai huolehdi itsestään, hiukan ylipainoiselta myös ?
Sinulla ei kuitenkaan ole rumat kasvot, huolehtimalla itsestäsi asialle on tehtävissä jotain, omaa ulkoista olemustasi kehittämällä parannat myös itsetuntoasi, itsetunnonpuute on pääsyy siihen miksi et ole kumppania, ainakaan "kunnollista" löytänyt.

ap
Aloita vaikka jollain muulla, kyllä niistä lapsista ehtii lopussakin kertoa. Kerro millainen olet, mistä tykkäät, kerro kauniisti. Se teksti oli jotenkin tyly... erottu on joo, lapsia on, aika menee kaikki lapsen parissa mutta kurjaa olisi olla yksin. Ei kuulosta positiiviselta.
jaa... no ne lapset nyt vaan on todellisuutta... mutta täytyy vissiin sit korjata teksti.

ap
nytkin yksi mies laittoi mulle viestiä, kun musta ei kuulunut mitään yhteen päivään, että en muka ole kiinnostunut oikeasti?
Siis onko se salakieltä, et joo, sä olet tosi ruma,jne

nytkin yksi mies laittoi mulle viestiä, kun musta ei kuulunut mitään yhteen päivään, että en muka ole kiinnostunut oikeasti?
Siis onko se salakieltä, et joo, sä olet tosi ruma,jne
Enempää en ulkonäköön ota kantaa, mutta vaikutat vainoharhaiselta, jolla itsetunto-ongelmia. Ei hyvä. :hug:

ap
no sit mä olen vainoharhainen. Mut se mies laittoi tosiaan viestiä, että koska en ole 06.01.10 hänelle laittanut mitään viestiä, niin se tarkoittaa sitä etten ole kiinnostunut hänestä.
Ja mehän oltiin kirjoiteltu vasta pari päivää.

oho
no sit mä olen vainoharhainen. Mut se mies laittoi tosiaan viestiä, että koska en ole 06.01.10 hänelle laittanut mitään viestiä, niin se tarkoittaa sitä etten ole kiinnostunut hänestä.
Ja mehän oltiin kirjoiteltu vasta pari päivää.
Unohtaisin tuon miehen.

ap
jatkoa vielä tälle, kertokaa rohkeasti, mikä mussa mättää. Minkälainen kuva pitää laittaa, et miehet kiinnostuu? Mulla on vain tuo weppikamera. Ei sillä kovin kummoista kuvaa oteta.

sinkkumies
jatkoa vielä tälle, kertokaa rohkeasti, mikä mussa mättää. Minkälainen kuva pitää laittaa, et miehet kiinnostuu? Mulla on vain tuo weppikamera. Ei sillä kovin kummoista kuvaa oteta.
Lapset mättää lapsettomalla, ihan nätti olet kyllä muuten.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkumies:
Lapset mättää lapsettomalla, ihan nätti olet kyllä muuten.
jos lapset mättää, älä vastaa ;)

+
Laita pikkasen meikkivoidetta, ripsiväriä ja vähän punaa huuliin, ja poskipunaa, älä liikaa vaan sellatti luonnollisesti. ja hiuksiin voisit vaikka jonkun pehmennyksen tai leikata?

ap
no olen saanut tän illan aikana muutamat viestit, et tavattais. Vähän jännittää... mä olen jo värjännyt tukan ja nyppinyt kulmat jne. Enkä muutenkaan ole ihan ton näkönen kun kuvassa.
Mut epävarma, noh, ehkä. Silti puhun ja olen itsevarma kun tavataan naamatusten.
Mua jännittää, mut kun nään tyypin niin puhun ihan ok.

Yhteistyössä