No jos mäkin olen miehen saanut ja olen vielä vittumainen luonteeltaniki, niin en usko että sun toivo on ainkaan ihan kokonaan menetetty. =)
Mun mielestä myös näin.Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Peesi tähän, näin mäkin ajattelen. Rumasta olet kaukana, herttaisen näköinen nainen olet ja meikillä ja pirtsakalla kampauksella olet varmasti oikeinkin nätti!Alkuperäinen kirjoittaja ruma???:Minusta olet herttaisen ja ystävällisen näköinen ja se on paljon parempaa kuin kylmän näköinen kaunotar. Oikein mukavan näköinen olet, ruma ei ole ollenkaan sinne päin oikea sana kuvailemaan. Hieman arkinen tyyli ehkä ilman meikkiä ja hiukset laittamatta, mutta ei missään nimessä ruma.
Meikillä ja hiukset laitettuna olisit taatusti jopa erittäin kaunis. Kasvosi luusto on hyvä.
Tuo mun viimeinen lause oli ihan yleispätevä heitto eikä tarkoittanut mua. Mä en ymmärrä miksi jotkut ajattelevat meikkaamisen olevan merkki huonosta itsetunnosta.Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Kaikki eivät ole tasaisen harmaita ilman meikkejä.Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Meikkaaminen ei ainakaan ole mulle huonon itsetunnon peittämistä vaan mä tykkään meikata. On kiva muuttaa kasvojaan erilaisilla meikeillä. Vaihtelua tasaiseen harmaaseen.Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Ihan tarpeeksi kaunis ilman meikkiäkin. mihin meikkiä tarvitsee? Huonon itsetunnon peittämiseen ja juhliin, ei mihkään muuhun.
Mulle on ollut ihan sama olenko laitettu vai täysin laittamatta, miehet pörräävät ympärillä silti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä väliä sillä on onko meikkiä vai ei,mä en meikkäaa mut sillon ku aikoinani mieheni tapasin yöelämässä mulla oli jotain meikkiä hiukan ku kaveri meikkas,sillo mies vielä mitään sanonu mut sitte ku ruvettiin oleen yhessä ja kerroin etten oikeesti meikkaa koskaan ni se oli et hyvä koska meikkamattomat naiset on nätimpiä.En mä oo koskaan oikeen meikannu enkä varmaan koskaa meikkaa.
Unohda joskus se äiti-ihmisyys ja ole nainen! Tarkoitan siis, että kampaajalle ja ihonhoitoon mars, ja varmaan pari uutta mekkoa vaatekaappiin? =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitos... ei mulla varsinaisesti ole huono itsetunto, mutta tuntuu että kaikki vapaana olevat hakee jotain missiä.
Ja kyllä mä yritän meikata jne, se ei vaan ole ehkä päällimmäisenä mielessä äiti-ihmisenä.
No osalla on semmoset pakkelit naamalla jo roskia viedessä, että mitä muuta se peilaa kuin omaa ulkonäön häpeilemistä, eli huonoa itsetuntoa?!Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Tuo mun viimeinen lause oli ihan yleispätevä heitto eikä tarkoittanut mua. Mä en ymmärrä miksi jotkut ajattelevat meikkaamisen olevan merkki huonosta itsetunnosta.
Joo ei missään nimessä liikaa meikkiä! Sellainen luonnollinen on paljon kauniimpaa ja meikin tarkoitus on korostaa niitä hyviä puolia eikä peittää paksulla pakkelilla niitä huonoja puolia.Alkuperäinen kirjoittaja nätti:Mielestäni olet, ainakin meikittömänä, viehättävä. Varmista meikkaustyylissäsi, ettet edusta koulukuntaa "more is more". Liika meikki saa melkein kenet tahansa näyttämään "halvalta" ja elähtäneeltä. Kävele selkä suorana äläkä muutenkaan pyydä anteeksi olemassaoloasi. Jalat maassa -vastaukseni on, että et vain ole vielä tavannut oikeaa miestä. Odottelu voi olla itsetunnolle kovaa aikaa, mutta tiedä ja tunne millainen olet, ja saat hyvän miehenkin. Onhan niitä miehiä maailma pullollaan ja joillekin riittää, että on jatkuvasti joku. Ei sekään ole hyvä paikka olla. Mieluummin enemmän odotusta ja sopiva mies.
Niin kuten kirjoitit osalla. Miksi sä yrität nyt yleistää tämän pätemään kaikkiin? Mä voin käydä shoppailemassakin ilman meikkiä mutta silti mä tykkään meikata enkä sillä peitä mitään huonoa itsetuntoa.Alkuperäinen kirjoittaja hmph:No osalla on semmoset pakkelit naamalla jo roskia viedessä, että mitä muuta se peilaa kuin omaa ulkonäön häpeilemistä, eli huonoa itsetuntoa?!Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Tuo mun viimeinen lause oli ihan yleispätevä heitto eikä tarkoittanut mua. Mä en ymmärrä miksi jotkut ajattelevat meikkaamisen olevan merkki huonosta itsetunnosta.
Peesi tälle myös tältä kuvan katsoneeltaAlkuperäinen kirjoittaja ruma???:Minusta olet herttaisen ja ystävällisen näköinen ja se on paljon parempaa kuin kylmän näköinen kaunotar. Oikein mukavan näköinen olet, ruma ei ole ollenkaan sinne päin oikea sana kuvailemaan. Hieman arkinen tyyli ehkä ilman meikkiä ja hiukset laittamatta, mutta ei missään nimessä ruma.
Meikillä ja hiukset laitettuna olisit taatusti jopa erittäin kaunis. Kasvosi luusto on hyvä.
No niinhän ne yleensä sanookin, etteivät loukkaisi naisen tunteita, silloin, kun nainen sanoo, ettei hällä oo tapana meikata. Vai oisitko odottanut mieheltä pettynyttä ilmettä ja sanoja tyyliin "meikattuna oot nätimpi"? Eihän nyt kukaan rumentuakseen meikkaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä väliä sillä on onko meikkiä vai ei,mä en meikkäaa mut sillon ku aikoinani mieheni tapasin yöelämässä mulla oli jotain meikkiä hiukan ku kaveri meikkas,sillo mies vielä mitään sanonu mut sitte ku ruvettiin oleen yhessä ja kerroin etten oikeesti meikkaa koskaan ni se oli et hyvä koska meikkamattomat naiset on nätimpiä.En mä oo koskaan oikeen meikannu enkä varmaan koskaa meikkaa.
Tiedotus: Jotkut miehet ovat oikeasti sitä mieltä, että meikkaaminen on feikkaamista.Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:No niinhän ne yleensä sanookin, etteivät loukkaisi naisen tunteita, silloin, kun nainen sanoo, ettei hällä oo tapana meikata. Vai oisitko odottanut mieheltä pettynyttä ilmettä ja sanoja tyyliin "meikattuna oot nätimpi"? Eihän nyt kukaan rumentuakseen meikkaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä väliä sillä on onko meikkiä vai ei,mä en meikkäaa mut sillon ku aikoinani mieheni tapasin yöelämässä mulla oli jotain meikkiä hiukan ku kaveri meikkas,sillo mies vielä mitään sanonu mut sitte ku ruvettiin oleen yhessä ja kerroin etten oikeesti meikkaa koskaan ni se oli et hyvä koska meikkamattomat naiset on nätimpiä.En mä oo koskaan oikeen meikannu enkä varmaan koskaa meikkaa.
No ei kymmenen kiloa ole vielä kovin paha. Ihan ajan kanssa ja rauhassa tiputat sitä. Jos joku mies ei kiinnostu susta sun painon vuoksi, niin se mies saa kyllä mennäkin.Alkuperäinen kirjoittaja ap :mä itken.. tiedän, mulla on kymmenen kiloa ylipainoa. Yritän sitä karppauksella vähentää. Mutta se, että kukaan ei vaan halua mun kanssa edes kahville, ei edes yritä selvittää olenko kiva vai ihan kusipää-luonne.
Mä taidan olla niitä, joille ei löydy tässä maailmassa sitä oikeaa.
Exät ovat pettäneet ja valehdelleet.
Niin, mutta jotkut miehet myös valehtelee, etteivät tykkää meikatuista naisista, mutta tosipaikan tullen, kun oma nainen laittaa itsensä kerrankin kauniiksi, kehuvat hänet taivaisiin, jotta hän ymmärtäisi asian todellisen laidan.Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Tiedotus: Jotkut miehet ovat oikeasti sitä mieltä, että meikkaaminen on feikkaamista.Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:No niinhän ne yleensä sanookin, etteivät loukkaisi naisen tunteita, silloin, kun nainen sanoo, ettei hällä oo tapana meikata. Vai oisitko odottanut mieheltä pettynyttä ilmettä ja sanoja tyyliin "meikattuna oot nätimpi"? Eihän nyt kukaan rumentuakseen meikkaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä väliä sillä on onko meikkiä vai ei,mä en meikkäaa mut sillon ku aikoinani mieheni tapasin yöelämässä mulla oli jotain meikkiä hiukan ku kaveri meikkas,sillo mies vielä mitään sanonu mut sitte ku ruvettiin oleen yhessä ja kerroin etten oikeesti meikkaa koskaan ni se oli et hyvä koska meikkamattomat naiset on nätimpiä.En mä oo koskaan oikeen meikannu enkä varmaan koskaa meikkaa.
Jotkut miehet taas eivät edes kiinnitä huomiota siihen onko nainen meikattu vai ei vaan he kiinnostuvat jos kiinnostuvat.Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Tiedotus: Jotkut miehet ovat oikeasti sitä mieltä, että meikkaaminen on feikkaamista.Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:No niinhän ne yleensä sanookin, etteivät loukkaisi naisen tunteita, silloin, kun nainen sanoo, ettei hällä oo tapana meikata. Vai oisitko odottanut mieheltä pettynyttä ilmettä ja sanoja tyyliin "meikattuna oot nätimpi"? Eihän nyt kukaan rumentuakseen meikkaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä väliä sillä on onko meikkiä vai ei,mä en meikkäaa mut sillon ku aikoinani mieheni tapasin yöelämässä mulla oli jotain meikkiä hiukan ku kaveri meikkas,sillo mies vielä mitään sanonu mut sitte ku ruvettiin oleen yhessä ja kerroin etten oikeesti meikkaa koskaan ni se oli et hyvä koska meikkamattomat naiset on nätimpiä.En mä oo koskaan oikeen meikannu enkä varmaan koskaa meikkaa.