Lotte
Musta noi pampolinan provot on hauskoja. Täällä palstalla saa ihmisistä paljon hubaa, jos viittii provoilla.
Näin minäkin sanoisin jos en osaisi perustella kirjoituksiani. Juristin koulutuksella luulisi pystyvän paitsi valikoimaan sanansa, myös perustelemaan ne sanat joita käyttää ja mielipiteet joita esittää. Mutta kun ei. =) Minutkin on koulussa opetettu perustelemaan, ja se opetus tapahtui jo yläasteella.Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Etkö halua ymmärtää vai etkö vaan oikeasti ymmärrä? Minä käytin niitä provoja silkasta mielenkiinnosta.
Ei oo totta. Joku ymmärsi.Alkuperäinen kirjoittaja Lotte:Musta noi pampolinan provot on hauskoja. Täällä palstalla saa ihmisistä paljon hubaa, jos viittii provoilla.
Eikös vaan. Mutta koska Pampolina ei olekaan oikea juristi, tai edes oikea ihminen, hänen kirjoituksensa voi katsoa läpi sormienAlkuperäinen kirjoittaja BKM:Näin minäkin sanoisin jos en osaisi perustella kirjoituksiani. Juristin koulutuksella luulisi pystyvän paitsi valikoimaan sanansa, myös perustelemaan ne sanat joita käyttää ja mielipiteet joita esittää. Mutta kun ei. =) Minutkin on koulussa opetettu perustelemaan, ja se opetus tapahtui jo yläasteella.Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Etkö halua ymmärtää vai etkö vaan oikeasti ymmärrä? Minä käytin niitä provoja silkasta mielenkiinnosta.
Ai nyt sä provoiletkin. Siis vau, mä olen ihan myyty sun fiksuutesi edessä! :OAlkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Ei oo totta. Joku ymmärsi.Alkuperäinen kirjoittaja Lotte:Musta noi pampolinan provot on hauskoja. Täällä palstalla saa ihmisistä paljon hubaa, jos viittii provoilla.
Kun ei asia valkene, niin ei. Ihmiset ihan oikeasti tekee asioita mielenkiinnosta ja huvikseen. Seuraa kanssakulkijoiden reaktioita. Se on täysin oikea syy ja perustelu toiminnalle. |O Nyt kyllä alkaa tämä jauhaminen oikeasti kyllästyttämään. Uutta antia ei tunnu enää tulevan.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Näin minäkin sanoisin jos en osaisi perustella kirjoituksiani. Juristin koulutuksella luulisi pystyvän paitsi valikoimaan sanansa, myös perustelemaan ne sanat joita käyttää ja mielipiteet joita esittää. Mutta kun ei. =) Minutkin on koulussa opetettu perustelemaan, ja se opetus tapahtui jo yläasteella.Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Etkö halua ymmärtää vai etkö vaan oikeasti ymmärrä? Minä käytin niitä provoja silkasta mielenkiinnosta.
No mut kun se johtuu vain siitä, että me muut ei olla yhtä fiksuja kuin sinä, kultaseni.Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Kun ei asia valkene, niin ei. Ihmiset ihan oikeasti tekee asioita mielenkiinnosta ja huvikseen. Seuraa kanssakulkijoiden reaktioita. Se on täysin oikea syy ja perustelu toiminnalle. |O Nyt kyllä alkaa tämä jauhaminen oikeasti kyllästyttämään. Uutta antia ei tunnu enää tulevan.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Näin minäkin sanoisin jos en osaisi perustella kirjoituksiani. Juristin koulutuksella luulisi pystyvän paitsi valikoimaan sanansa, myös perustelemaan ne sanat joita käyttää ja mielipiteet joita esittää. Mutta kun ei. =) Minutkin on koulussa opetettu perustelemaan, ja se opetus tapahtui jo yläasteella.Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Etkö halua ymmärtää vai etkö vaan oikeasti ymmärrä? Minä käytin niitä provoja silkasta mielenkiinnosta.
Huomasin, että sinä yritit yhden kerran perustella, siihen se loppui. Kuten sanoit, uutta antia ei tunnu enää tulevan. Ei sinulta ainakaan. Kirjoitin tämän ihan huvikseen- kortti oli ihan hyvä. Ehkäpä käytän sitä itse joskus, kun perusteet loppuvat kesken. =)Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Kun ei asia valkene, niin ei. Ihmiset ihan oikeasti tekee asioita mielenkiinnosta ja huvikseen. Seuraa kanssakulkijoiden reaktioita. Se on täysin oikea syy ja perustelu toiminnalle. |O Nyt kyllä alkaa tämä jauhaminen oikeasti kyllästyttämään. Uutta antia ei tunnu enää tulevan.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Näin minäkin sanoisin jos en osaisi perustella kirjoituksiani. Juristin koulutuksella luulisi pystyvän paitsi valikoimaan sanansa, myös perustelemaan ne sanat joita käyttää ja mielipiteet joita esittää. Mutta kun ei. =) Minutkin on koulussa opetettu perustelemaan, ja se opetus tapahtui jo yläasteella.Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Etkö halua ymmärtää vai etkö vaan oikeasti ymmärrä? Minä käytin niitä provoja silkasta mielenkiinnosta.
no se on kiva se =)Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Korttini ovat vapaasti käytettävissä. Ole hyvä vaan.
Minä en tiedä, mitä olen mielestäsi yrittänyt perustella ja mitä en? Itselläni perustelut on kuitenkin joka asialle. Sinun taktiikkasi tuntuu olevan hyökkääminen ja toisen mielipiteiden mitätöinti ja kyseenalaistaminen.
Eikä se mitään. Sillä voi päästä ihan riittävän pitkälle. =)
Hän yritti sitä nuorena, eikä ollut lapsia. Jos ei ole ollut pahasti masentunut tms, on turhaa edes yrittää ymmärtää. Mutta toivoisin silti empatiaa.Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:No, mun mielestä itsemurha on itsekkäin ja typerin teko minkä voit tehdä. Toki on hienoa että hän on nykyisellään onnellinen, en sitä kiellä, mutta kuten pampolina, en siitä lehdissä itse kehtaisi kertoa. En kehtaisi, koska olisin tehnyt jotain niin itsekästä ja typerää, kuin yrittänyt itsemurhaa.
Uskaltaako joku olla samaa mieltä kanssani?Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:No, mun mielestä itsemurha on itsekkäin ja typerin teko minkä voit tehdä. Toki on hienoa että hän on nykyisellään onnellinen, en sitä kiellä, mutta kuten pampolina, en siitä lehdissä itse kehtaisi kertoa. En kehtaisi, koska olisin tehnyt jotain niin itsekästä ja typerää, kuin yrittänyt itsemurhaa.
Ensinnäkin en VOI ymmärtää, en vaan voi. Minusta se on ihan oikeasti itsekkäin ja kamalin teko mitä voit tehdä, joten minulta ei tule ymmärrystä, eikä kai tarvitsekaan? Rinnastan sen tappoon. Eikä tappajatkaan saa minulta ymmärrystä. Empatiaa tunnen kyllä, sanoinhan että on hienoa, että on nykyisellään onnellinen ja niin sen kuuluu ollakin. Olen pahoillani että on kokenut jotain niin kamalaa, mutta itse tekoa tai sen yritystä kohtaan en vaan voi tuntea ymmärrystä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hän yritti sitä nuorena, eikä ollut lapsia. Jos ei ole ollut pahasti masentunut tms, on turhaa edes yrittää ymmärtää. Mutta toivoisin silti empatiaa.Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:No, mun mielestä itsemurha on itsekkäin ja typerin teko minkä voit tehdä. Toki on hienoa että hän on nykyisellään onnellinen, en sitä kiellä, mutta kuten pampolina, en siitä lehdissä itse kehtaisi kertoa. En kehtaisi, koska olisin tehnyt jotain niin itsekästä ja typerää, kuin yrittänyt itsemurhaa.
Ei tarvitse olla kokenut samaa, riittää että ymmärtää.
Mä sain mun ekan lapseni ton ikäisenä, mutta sen jälkeen olen kyllä ollut masentunut ja miettinyt jopa itsemurhaa.
Mutta koska olen vastuullinen ja rakastan näitä lapsiani, en tekisi, vaikka mikä olisi.
Voin olla onneton, mutta lapseni eivät siitä tule kärsimään.
No ei se lehden äitikään tehnyt sitä silloin, kun oli jo saanut lapset.Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:Ensinnäkin en VOI ymmärtää, en vaan voi. Minusta se on ihan oikeasti itsekkäin ja kamalin teko mitä voit tehdä, joten minulta ei tule ymmärrystä, eikä kai tarvitsekaan? Rinnastan sen tappoon. Eikä tappajatkaan saa minulta ymmärrystä. Empatiaa tunnen kyllä, sanoinhan että on hienoa, että on nykyisellään onnellinen ja niin sen kuuluu ollakin. Olen pahoillani että on kokenut jotain niin kamalaa, mutta itse tekoa tai sen yritystä kohtaan en vaan voi tuntea ymmärrystä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hän yritti sitä nuorena, eikä ollut lapsia. Jos ei ole ollut pahasti masentunut tms, on turhaa edes yrittää ymmärtää. Mutta toivoisin silti empatiaa.Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:No, mun mielestä itsemurha on itsekkäin ja typerin teko minkä voit tehdä. Toki on hienoa että hän on nykyisellään onnellinen, en sitä kiellä, mutta kuten pampolina, en siitä lehdissä itse kehtaisi kertoa. En kehtaisi, koska olisin tehnyt jotain niin itsekästä ja typerää, kuin yrittänyt itsemurhaa.
Mä sain mun ekan lapseni ton ikäisenä, mutta sen jälkeen olen kyllä ollut masentunut ja miettinyt jopa itsemurhaa.
Mutta koska olen vastuullinen ja rakastan näitä lapsiani, en tekisi, vaikka mikä olisi.
Ja tiedätkö mitä ap, minusta on hienoa ettet sinä sitä ole yrittänyt tai tehnyt, se osoittaa ettet sinä ole ollenkaan itsekäs ihminen. Sinä et ole valmis aiheuttamaan lapsillesi pahaa mieltä vain päästäksesi omastasi eroon, se on hienoa. Sinunlaisiasi ihmisiä minä arvostan, jotka selviytyvät ja jotka näkevät muitakin ratkaisuja.
Ja tosiaan pointtini oli vain että en ikinä itse kehtaisi kertoa lehdissä, koska ITSE pidän sitä niin kamalana ja itsekkäänä tekona, jota häpeäisin valtavasti. Itse en siis kertoisi, mutta muut voivat mielestäni kertoa ja se heille suotakoon.
Hän yritti tuota ENNEN lapsia. Ymmärsitkö?Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:Ensinnäkin en VOI ymmärtää, en vaan voi. Minusta se on ihan oikeasti itsekkäin ja kamalin teko mitä voit tehdä, joten minulta ei tule ymmärrystä, eikä kai tarvitsekaan? Rinnastan sen tappoon. Eikä tappajatkaan saa minulta ymmärrystä. Empatiaa tunnen kyllä, sanoinhan että on hienoa, että on nykyisellään onnellinen ja niin sen kuuluu ollakin. Olen pahoillani että on kokenut jotain niin kamalaa, mutta itse tekoa tai sen yritystä kohtaan en vaan voi tuntea ymmärrystä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hän yritti sitä nuorena, eikä ollut lapsia. Jos ei ole ollut pahasti masentunut tms, on turhaa edes yrittää ymmärtää. Mutta toivoisin silti empatiaa.Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:No, mun mielestä itsemurha on itsekkäin ja typerin teko minkä voit tehdä. Toki on hienoa että hän on nykyisellään onnellinen, en sitä kiellä, mutta kuten pampolina, en siitä lehdissä itse kehtaisi kertoa. En kehtaisi, koska olisin tehnyt jotain niin itsekästä ja typerää, kuin yrittänyt itsemurhaa.
Ja tiedätkö mitä ap, minusta on hienoa ettet sinä sitä ole yrittänyt tai tehnyt, se osoittaa ettet sinä ole ollenkaan itsekäs ihminen. Sinä et ole valmis aiheuttamaan lapsillesi pahaa mieltä vain päästäksesi omastasi eroon, se on hienoa. Sinunlaisiasi ihmisiä minä arvostan, jotka selviytyvät ja jotka näkevät muitakin ratkaisuja.
Ja tosiaan pointtini oli vain että en ikinä itse kehtaisi kertoa lehdissä, koska ITSE pidän sitä niin kamalana ja itsekkäänä tekona, jota häpeäisin valtavasti. Itse en siis kertoisi, mutta muut voivat mielestäni kertoa ja se heille suotakoon.
Niin parempi se on vaieta asioista ja odottaa seuraavaa Auvista tai Saarta.Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:Uskaltaako joku olla samaa mieltä kanssani?Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:No, mun mielestä itsemurha on itsekkäin ja typerin teko minkä voit tehdä. Toki on hienoa että hän on nykyisellään onnellinen, en sitä kiellä, mutta kuten pampolina, en siitä lehdissä itse kehtaisi kertoa. En kehtaisi, koska olisin tehnyt jotain niin itsekästä ja typerää, kuin yrittänyt itsemurhaa.
Ajattelin, että vaikka minut nyt luonnonoikuksi onkin nimetty niin tuskin mielipiteeni niin ainutkertainen on.
Alkuperäinen kirjoittaja Manta Makoisa:Hän yritti tuota ENNEN lapsia. Ymmärsitkö?Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:Ensinnäkin en VOI ymmärtää, en vaan voi. Minusta se on ihan oikeasti itsekkäin ja kamalin teko mitä voit tehdä, joten minulta ei tule ymmärrystä, eikä kai tarvitsekaan? Rinnastan sen tappoon. Eikä tappajatkaan saa minulta ymmärrystä. Empatiaa tunnen kyllä, sanoinhan että on hienoa, että on nykyisellään onnellinen ja niin sen kuuluu ollakin. Olen pahoillani että on kokenut jotain niin kamalaa, mutta itse tekoa tai sen yritystä kohtaan en vaan voi tuntea ymmärrystä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hän yritti sitä nuorena, eikä ollut lapsia. Jos ei ole ollut pahasti masentunut tms, on turhaa edes yrittää ymmärtää. Mutta toivoisin silti empatiaa.Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:No, mun mielestä itsemurha on itsekkäin ja typerin teko minkä voit tehdä. Toki on hienoa että hän on nykyisellään onnellinen, en sitä kiellä, mutta kuten pampolina, en siitä lehdissä itse kehtaisi kertoa. En kehtaisi, koska olisin tehnyt jotain niin itsekästä ja typerää, kuin yrittänyt itsemurhaa.
Alkuun sanottakoon, etten ole ko juttua lehdestä lukenut, mutta aihe koskettaa.Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:Ensinnäkin en VOI ymmärtää, en vaan voi. Minusta se on ihan oikeasti itsekkäin ja kamalin teko mitä voit tehdä, joten minulta ei tule ymmärrystä, eikä kai tarvitsekaan? Rinnastan sen tappoon. Eikä tappajatkaan saa minulta ymmärrystä. Empatiaa tunnen kyllä, sanoinhan että on hienoa, että on nykyisellään onnellinen ja niin sen kuuluu ollakin. Olen pahoillani että on kokenut jotain niin kamalaa, mutta itse tekoa tai sen yritystä kohtaan en vaan voi tuntea ymmärrystä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hän yritti sitä nuorena, eikä ollut lapsia. Jos ei ole ollut pahasti masentunut tms, on turhaa edes yrittää ymmärtää. Mutta toivoisin silti empatiaa.Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:No, mun mielestä itsemurha on itsekkäin ja typerin teko minkä voit tehdä. Toki on hienoa että hän on nykyisellään onnellinen, en sitä kiellä, mutta kuten pampolina, en siitä lehdissä itse kehtaisi kertoa. En kehtaisi, koska olisin tehnyt jotain niin itsekästä ja typerää, kuin yrittänyt itsemurhaa.