Hakutulokset

1. S

Jyväskylä huomio!

\ niin eli hei vaan...minä tein alotteen koti tapaamisesta...joku muukin tuossa oli halukas kotiinsa kutsumaan mutta heillä on koira...ja nykyään kun allergiaa on paljon..tai meillä ainakin on :/ niin itse en sellaseen kotiin lasten kanssa voi tulla...mutta minä ilman muuta järjestän kotona...
  2. S

Jyväskylä huomio!

\ meillä on poika 2vee allerginen...et me joudutan passaa jo koira kodissa tapaaminen järjestetään :\| :/
  3. S

Jyväskylä huomio!

\ noh..meillä sillain että poika nukkuu kahentoista mais että voisin meille kutsua porukkaa n.klo 14?
  4. S

Jyväskylä huomio!

miltäs kuullostaisi ajankohdaksi tapaamiselle ensi viikko? torstai? päivällä? eli ensi viikon torstai on 27. päivä?? muita ehdotuksia? eihän tämä muuten etene :whistle:
  5. S

Jyväskylä huomio!

juu eli me ollaan rasinrinteeltä ja minä voisin avata oveni muillekkin äityleille ja keittää kahvia pullan kera...meillä on tilaa jos nyt ei ihan kauhee vaellus tule mutta ainakin tälle määrälle mitä tääl nyt on suht innostuneita lähtee tapaamiseen...eli kullä n. 8-10äitiä lapsineen mahtuu ;)...
  6. S

Jyväskylä huomio!

no mutta hyvät äipät ja arvon leidit...tokkiinsa myö yks tapaaminen järjestetään vaikka kankea vääntämällä!! eikös vaan?? itsellä on poika 5/04 eli kaksi vee partyt tulossa... onko kaikki tapaamiseen halukkaat osallistujat koti äitejä?? kuullostaako pahalta ehdotukselta jos tapaaminen olisikin...

Yhteistyössä