Täällähän tätä tapaamista on suunnitteilla Minä tuolla toisella puolella huhuilin. Voitas olla kiinnostuneita tulemaan tapaamiseen.
noh..meillä sillain että poika nukkuu kahentoista mais että voisin meille kutsua porukkaa n.klo 14?Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 13:03 mysli78 pihalla kirjoitti:Meillä päivä käynnistyy siinä 9 aikaan, joten kööri liikenteessä viimeistään 11 aikaan.
meillä on poika 2vee allerginen...et me joudutan passaa jo koira kodissa tapaaminen järjestetään :\| :/Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 16:49 nintzu kirjoitti:Mä asustelen Kuokkalan keskustassa ja meillä on ihan kivan kokoinen kämppä risat 80 neliötä, et meillekin voisi tapaamisen järjestää. Tulen takaisin jkl:ään seuraavalla viikolla, et jos halukkaita olisi, niin tämäkin järjestely onnistuu tarvittaessa. Meillä on kyl koiruuskin päivät kotona, jos ei sit haittaa. Oletteko jo tapaamisia järjestäneet, kun olen ollut vähän pimennossa??!?!??!
niin eli hei vaan...minä tein alotteen koti tapaamisesta...joku muukin tuossa oli halukas kotiinsa kutsumaan mutta heillä on koira...ja nykyään kun allergiaa on paljon..tai meillä ainakin on :/ niin itse en sellaseen kotiin lasten kanssa voi tulla...mutta minä ilman muuta järjestän kotona tapaamisen jos halukkaita tulijoita on??Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 23:30 Metku kirjoitti:Hyppään minäkin tähän =)
Olin mukana silloin muinnoin äitien kesken järkätyssä tapaamisessa Huviretkessä ja hauskaa oli ainakin silloin. Tällä hetkellä sopisi kyllä tapaaminen lasten kanssa paremmin kun kuopus on vasta 4 1/2 kk. Eli meillä siis kaks poikaa 11/03 ja 12/05. Ihanaa olisi jos joku oman kotinsa ovet haluaa avata (maitoaivot kun ei muista nimimerkkiä...), olis ehkä lasten kanssa helpointa tai sitten puistossa.
Asustellaan Halssilassa, mutta auto on käytössä lähes päivittäin. Meille kävis kyllä tuo ens viikon torstai, mutta ei varmaan ihan klo 14 ehditä, mieluummin vaiks klo 15. Mutta katellaan mitä muut mieltä.
Pitäiskö nyt päättää olisko se tuo päivä ja mihin aikaan ja missä niin voitais keräillä listaa ketä pääsee?