Jyväskylä huomio!

• Viestiketjun aloittaja Yksi äiti
  • Ensimmäinen viesti
Yksi äiti
Olisiko Jyväskylän seudulla kiinnostuneita äitejä tapaamiseen? Aika huonolla osanotolla ollut ennen, jos nyt vaikka löytyisi kiinnostuneita ja tulijoita enemmän?

no mutta hyvät äipät ja arvon leidit...tokkiinsa myö yks tapaaminen järjestetään vaikka kankea vääntämällä!! eikös vaan?? itsellä on poika 5/04 eli kaksi vee partyt tulossa...
onko kaikki tapaamiseen halukkaat osallistujat koti äitejä?? kuullostaako pahalta ehdotukselta jos tapaaminen olisikin jokun kotosalla?? olisi lapsille tekemistä ja ei tarttis pienten lasten kanssa lähteä ruuhkailemaan keskustassa mihkään ravintolaan...jos meinaan on enempikin tulossa...tietty eihän kenenkään kotonakaan voi mitään mega suuria kestejä pitää mutta jos nyt puhutaan sellasesta 7-10 äiditä?? minä olen ainakin valmis kutsumaan plussalaisia omaan oluhuoneeseeni ja kaffetkin keitän :LOL: taikka sitten se keskusta....mut eihän tämä nyt tähän kaadu että ei paikkaa löydy,eihän :whistle: ?

Toivottavasti saatais miitti kokoon mutta näyttää nyt vähä siltä että kiinnostuneita on aikas vähä..
Mikäs siinä vaikka jonkun kotona olis tapaaminen.. Meillä on vaan tilaa niin vähä että jos tähän huusholliin toisen lapsen edes lykäis ni ahasta tulis.. :LOL:
Mutta mukavaa olis nähä muitakin äitejä. Siitä en tiedä onko kaikki kotiäitejä mutta ihte ainaki oon.. =)

Hei!

Jyväskylään ollaan muuttamassa 28.4. Olisi mukavaa jos jonkunlainen tapaaminen järjestyisi! Tuli mieleen että miten sopisi tapaamiset jossain leikkipuistossa? Kesällähän siellä on kiva istuskella pienemmänkin vauvan kanssa ja isommat lapset voisivat sitten leikkiä. Esimerkiksi Mäkimatin perhepuisto voisi olla tähän tarkoitukseen hyvä. Olisi myös kiva joskus tavata ihan aikuisten kesken. Onkohan tällaisia tapaamisia ollut joskus Jyväskylässä? On vaan sellainen tunne että olisin joskus tällä palstalla huomannut sellaista suunniteltavan. Jos on niin kertokaa miten on onnistunut!

Meillä lapset tyttö 01/05 ja poika 04/06 ja Rautpohjaan ollaan muuttamassa.

juu eli me ollaan rasinrinteeltä ja minä voisin avata oveni muillekkin äityleille ja keittää kahvia pullan kera...meillä on tilaa jos nyt ei ihan kauhee vaellus tule mutta ainakin tälle määrälle mitä tääl nyt on suht innostuneita lähtee tapaamiseen...eli kullä n. 8-10äitiä lapsineen mahtuu ;) eli innokkaat...ottakee yhteyttä...eihän tämä asia muuten etene. susa81@luukku.com
järjestetään se tapaaminen..eiks je?<br><br>

Mun poika on nyt räkä taudissa joten en viitsi tulla sitä tartuttamaan muihin lapsiin. Tulisin kyllä mielellään sinne tapaamiseen koska näitä mamma tuttuja ei paljoa ole. Olisihan se lapsillekin hyvä nähdä oman ikäistä seuraa.

Eli elkää nyt pitäkö vielä hoppua, että keretään parantumaan.

Yhteistyössä