Hakutulokset

1. S

Jyväskylä, lähdetäänkö puistoon tai rannalle?!

no olisiko se päikäreiden jälkee paras sitten..kun kuitenkin melki kaikilla nukkuu nuo muksut unia...? esim. klo 15? tai 16? KUn kotiini vieraita kutsun niin toki myös tarjottavat järjestän...ostan kyllä makkarat ja jotain salaattia voisin tehdä :D eli jos aika on nyt tuota iltapäivän luokkaa...
  2. S

hyvä kiva....jo toinen tulia...no oltasko sitten meillä? ilmotelkaa muutkin? olisko esim ensi viikolla joku päivä? ehottakee jotain päivää? ajallakaan ei niin väliä... :D :attn: :wave:
  3. S

\ ai..missä täällä asuitte..me muutettiin tänne vuosi sitten..ollaan kovasti tykätty...tosiaan..voisi grillata makkaraa ja lapset sais touhuta...jos vaan tulijoita olis..eipä siinä vaikka vaan muutama saisi aikaa itselleen...sopii pienemmälläkin porukalla :D
  4. S

hellot taasen munkin puolesta...tuossa olitte näköjään pitänytkin yhden tapaamisen rannalla...minä sen vasta myöhässä huomasin. tuossa aliisakin jo huhuili uutta tapaamista? onnistuisiko? päiväseltään lasten kanssa,,vaikka makkaran grillausta,,tai ihan vaikka vaan puistossa? meillä voisi ainakin...
  5. S

meillä isäntä ollut kaksi viikkoa lomalla niin missasin tän tapaamisen...ja huomasin ketjun vasta nyt...ei ole koneella ihan hirveesti tullut oltua kun on aika kulunut nuitten mussukoitten kanssa :D mutta seuraavan kerran tulen minäkin :D :D
  6. S

Jyväskylä! Lähdetäänkö tutustumaan yöelämään?

\ no oi voi :o eikai kukaan #&%?$!*Ä ota...mutta ainakin pari... :laugh: jospa se uketsusi pehmiäis...mutta tosiaan varmasti muutaman sidun jälkeen pääsee kotia aijemminkin....hay-D lähteepi meitin autolla..miten hän jaksaa niin aina pääsee pois ;) ihan hätä isekee jos ei kaikki...
  7. S

\ kurjaa pikkuselle..ja äidillekkin jos ei pääse tuulettumaan...no katso tilanteen mukaan mutta olisihan se kiva että pääsisit tulemaan..etes hetkeksi?...kyytiä on jos haluaa aijemmin kotiin...esim ennen pikkusen nukkumaan menoa... :D <br><br>
  8. S

\ huomenta huomenta..mä ihan unen pöpperössä \|O silmät tuhnussa kun just heräsin...olin yön töissä taasen \|O \|O niin mutta tuota,juu voisi mennä siihin sisälle "aulaan" ,ei siis amarilloon sisälle vaan siihin automaatin eteen...nähtäskö siinä? klo 18.00. mä ton hay-D värväsin kuskiksi...
  9. S

mä lähen autolla..mutta ainahan sen voi kaupunkiin jättää :D :D kyl mä yhden ainakin otan.. :p
  10. S

hienoa..eli amarillo torstai 22.6 klo 18.00....tämä tähän tietoon sovittu...tämähän kävi kivuttomasti! ilmotellaan tääl vielä lähemmin... :D :D kivaa kivaa..nähdään..
  11. S

no kunn kerta teille käy se juhannus viikko niin voisiko sitä torstaita nyt sitten pitää "lukittuna"?? senhän voi tokkiinsa muuttaa jos niikseen tulee..mulle toisin tuli juhannus viikon keskiviikolle 21.6 karaoke keikka keskustaan eli sillon en pääse...mutta se torstai olis hyvä?? tai tiistaikin...
  12. S

juu hyvä hyvä..meoksi vaan..kävisikö juhannusviikolla joku arki-ilta?? esimerkiksi torstai? onko se nyt 22.6...en nyt varma ole onko tuo torstai kun ei ole kalenteria täs lähettyvillä..mutta esim se ilta??...jos on teranssi keliä niin otettas sidut teranssilla jos ei niin mennään vaiks syömään...
  13. S

hei mä kannatan täysillä...todella!! MILLON MILLON :D
  14. S

mites te muut..

..tykkäätte...tai onko väliä että onko jus käynyt suihkussa enne suu seksiä?? puolin ja toisin...itse en tykkää että mennään ropeltaa jos en ole just suihkussa käynyt..tai niiku vaiks parin tunnin periodilla...ajatus että "sillit" haisee kun mies sillä on hyvinkin lähellä touhussa niin ei saa...
  15. S

jyväskyläää??

\ niin noh...onhan se vähän niinkin että järjestää/suunnittelee tapaamisen mihin ajankohtaan vaan niin aina on joku/jonkun lapsi kipeä...anyway...nyt ei ollut porukkaa tulossa kun kolme niin ehkä parempi tosiaan sirtää että useampi pääsee,,elle sitten sairastumisia tule...niitä tulee aina ja...
  16. S

jyväskyläää??

no hei vaan taas....Nyt näyttäisi siltä että huomista tapaamista on turha järjestää kolmen osallistujan+lapset kanssa...joten täytyy sitä suunnitella toiseen ajankohtaan...ehotelkaapas te muut sitten uutta ajankohtaa...tai paikkaa? meillä edelleen ovet avoinna jos uusi sipivampi aika löytyy...
  17. S

Ikäsi ja lasten lukumäärä?

juuri täytin itse 25v. lapset vm.-99 , -01 , -04
  18. S

Jyväskylä huomio!

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: jotta saadaan tapaaminen torstaiksi kasaan niin ottakee koodia... :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
  19. S

Jyväskylä huomio!

haudii taasen.. täällä edelleen huhuilen että olisiko tulijoita torstaille klo. 14-> tapaamiseen meille kotiin?? pari vastausta olen sähköpostiini saanut joten kiinnostuneet,,ottakee koodia viim keskiviikkona...ilmotan täällä sitten keskiviikkona illalla onko kannatusta sitä tälle torstaille...

Yhteistyössä