Jyväskylä! Lähdetäänkö tutustumaan yöelämään?

Täällähän vallan riehaannuttiin ja minä vielä emmin, että laitanko alotusta vaiko en (Ihanata, en ole siis ainoa, joka tarvii tuuletusta) :whistle: ;) :D

Minulla on ensi viikko yhtä hulinaa, mutta sitten siitä eteenpäin ei ole mitään suurempia juttuja. Elikkäs heitelkääs ideoita ilmaan.

Ei kannata tollasta ehotusta empiä.. :LOL:

Mulla on kans ens viikko menoa ku Venla on ollu koko tän viikon mun siskon luona pohjanmaalla (nyyh) ja meen sen hakeen maanantaina ja sitten joudun olla siellä ens sunnuntaihin ku on siskonpojan/kummipojan synttärit..

Mutta sen jälkeen onkin vapaata niin paljon kuin tuon äijän töiltä pääsen.. :D

Sittehän on tosiaan juhannusviikko minkä luultavasti kaikki haluaa viettää perheensä kanssa...?
Mulla ei niin väliä vaikka juhannuksena menis ku toi äijä on töissä koko jussin ni tekemistä ei hirveesti ole.. :whistle:

Mutta koittakaahan joku ehottaa jotain ku mulle näköjään käy kaikki.. :whistle: :LOL:

lumikki84 harmaana
Mäkin voisin lähteä mukaan, jos sopiva päivä löytyy. En osaa mitään päivää ehdotella, kun meillä on kaikenlaista muutto yms- hulinaa, mut ehdotelkaa te niin katotaan jos pääsisin mukaan.
Meniskö se sinne heinäkuun alkuun esim...?
Ois kyllä mukavata =)

juu hyvä hyvä..meoksi vaan..kävisikö juhannusviikolla joku arki-ilta?? esimerkiksi torstai? onko se nyt 22.6...en nyt varma ole onko tuo torstai kun ei ole kalenteria täs lähettyvillä..mutta esim se ilta??...jos on teranssi keliä niin otettas sidut teranssilla jos ei niin mennään vaiks syömään jotain pientä kivaa esim.kafeehouseen tai johki,,mitä kukakin ehdottaa...?? laittakee jotain omiakin ehotuksii..tässä tuli yksi?? mulle ei lauantai 17päivä käy kun kummityttö tulee yökyläään..muuten käy mikä vaan.... :D :D

Mä olen 17.päivä häissä. Mä voisin tiedustella isännältä oisko juhannusviikon torstaina mitään ihmeellistä..Amarillon terassi vois olla kans aika kiva, kun siellä saa syötävääkin isoon sekä pieneen nälkään. Heinäkuukin käy..vois vaik samalla juhlia vanhenemista, jos siinä ylipäätään mitään juhlimista on :LOL:

njamnjam...kylmä sidu tai lasi viinii *slurps* :p

Mulle kans käy se juhannusviikko niinkuin varmaan tossa aikasemmin jo kerkesin mainostaan.. :D

Ja sama että toi 16.-18.6 vloppu ei käy..
Heinäkuukin käy. =)

No ehkä on helepointa että ilimotatte sitte ku mennään ni hyppään mukaan!! :LOL:

no kunn kerta teille käy se juhannus viikko niin voisiko sitä torstaita nyt sitten pitää "lukittuna"?? senhän voi tokkiinsa muuttaa jos niikseen tulee..mulle toisin tuli juhannus viikon keskiviikolle 21.6 karaoke keikka keskustaan eli sillon en pääse...mutta se torstai olis hyvä?? tai tiistaikin käy?? kyselkäähän omilta ukoiltanne mikä on "meno" josko vapaa ilta liikenis? :D :D

Sehän vaan passaa mulle.. =)
Elikkäs 22.6 torstaina lähetään liikenteeseen.. :LOL:

tuleepas tuskainen perjantai aamu sitten ku äijä menee aamuvuoroon perjantaina ni pitää olla typyn kans sitten mutta kylä sen kestää ku pääsee teidän kans ulos!!! *jammailee jo* :LOL:

kuinka niin pimee... :whistle: :ashamed: :snotty:

Jebatsut, mä olen messissä myös. Juuri olemme juhlallisesti merkanneet sekä miehen työkalenteriin että kodin seinäkalenteriin (herra tuppaa unohteleen noita mun harvoja ja valittuja menoja). Elikkäs Amarillossa dorsdaina 22.6. ja monenkos aikaan? Onkos klo 18 ihan rappiolla on hyvä olla?

Ja nyt sitten peukut pystyyn, että kelit suosii! Montas meit nyt on *minä, yks, kaks, kol*..laskinkos oikein, että 6 olis lähdössä..toivottavasti saatas paikat. Ei ne varmaan terassille ota paikkavarauksia...Nooo, sopu tilaa antaa.

Ompas ihanaa päästä terassille.. =)
Eilen tuli vähä otettua mutta oloja ei oo mitään.. :D

Näillä näkymin minäkin tuun ja suunnitelmat muuttuu vain jos typylle tulee jotain.. Pitääpäs alkaa miettiin jo suunnitelmaa perjantai aamulle..
:D :snotty:

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, mä en malta oottaa! Kävin neidin kanssa kaupungilla kaksistaan, kun jäbä meni mummin ja vaarin kanssa mökille, niin terassilla oli aivan iiiihana olla, kun mä otin colaa ja neiti tuttelia :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2006 klo 23:17 sunnasanna kirjoitti:
hienoa..eli amarillo torstai 22.6 klo 18.00....tämä tähän tietoon sovittu...tämähän kävi kivuttomasti! ilmotellaan tääl vielä lähemmin... :D :D kivaa kivaa..nähdään..
hei nainen, lähetkö autolla? miten niin kyytiä vailla.... :D

Yhteistyössä