Jyväskylä! Lähdetäänkö tutustumaan yöelämään?

sunnasanna harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.06.2006 klo 21:28 Hay-D kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.06.2006 klo 23:17 sunnasanna kirjoitti:
hienoa..eli amarillo torstai 22.6 klo 18.00....tämä tähän tietoon sovittu...tämähän kävi kivuttomasti! ilmotellaan tääl vielä lähemmin... :D :D kivaa kivaa..nähdään..
hei nainen, lähetkö autolla? miten niin kyytiä vailla.... :D
jep jep..lähden autolla..tokkiinsa kyytiin pääset....tai hetkinen täytyy miettiä,,taitaa tulla liian iso lenkki ajaa teidän kautta,no ei vaines :D :LOL: :LOL: tämän kerran... :LOL: :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2006 klo 19:08 VenlEmi kirjoitti:
Voisko jo olla torstai... :D

hmm.. kertokaapas!?
Otanko siideriä ja taksilla kotiin vai tuunko autolla? :snotty: :LOL:

Tarkemminku miettii ni harvoin pääsee ulos ni tottakai otan siideriä.. :LOL:

Kuis muut? :D
Bussilla tulee ja sidua ottaa hän, kiitos nam :p :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.06.2006 klo 22:31 mysli78 kirjoitti:
Njää, meinaa sääimmeiset luvata sadetta huomiselle. Tavataanko siinä sisällä? Mutta missä siellä?
huomenta huomenta..mä ihan unen pöpperössä \|O silmät tuhnussa kun just heräsin...olin yön töissä taasen \|O \|O niin mutta tuota,juu voisi mennä siihin sisälle "aulaan" ,ei siis amarilloon sisälle vaan siihin automaatin eteen...nähtäskö siinä? klo 18.00. mä ton hay-D värväsin kuskiksi meitin autolla kun ei nyt sitten itse voi ottaa,,kuskin nakki pamahti tytsylle :D :D nähdään illalla..jos nyt kampeis hommiin että voi hyvällä omalla tunnolla lähteä illalla teidän seuraan kun koti jää siistiksi ;) :whistle:

Mä en edes viitti tuulettaa ku en edes tiedä nyt että pääsenkö tuleen.. :/
Typy on valvottanu kolme yötä ku hampaita tulee neljä kerralla ja nyt se on ollu eilisestä asti 39 kuumeessa.. Ja sitte vielä tuo kerpeleen äijä...
No mutta parhaani yritän että pääsisin..

Ilmottelen vielä... :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 11:25 VenlEmi kirjoitti:
Typy on valvottanu kolme yötä ku hampaita tulee neljä kerralla ja nyt se on ollu eilisestä asti 39 kuumeessa.. Ja sitte vielä tuo kerpeleen äijä...

kurjaa pikkuselle..ja äidillekkin jos ei pääse tuulettumaan...no katso tilanteen mukaan mutta olisihan se kiva että pääsisit tulemaan..etes hetkeksi?...kyytiä on jos haluaa aijemmin kotiin...esim ennen pikkusen nukkumaan menoa... :D <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 12:43 sunnasanna kirjoitti:
\

kurjaa pikkuselle..ja äidillekkin jos ei pääse tuulettumaan...no katso tilanteen mukaan mutta olisihan se kiva että pääsisit tulemaan..etes hetkeksi?...kyytiä on jos haluaa aijemmin kotiin...esim ennen pikkusen nukkumaan menoa... :D
Ei laps mua niin häirihte ku tiän että se pärjää isänsä kans vaikka kyllä huutaakin aina mun perään mutta tuo äijä!!!!
Sille tuli nyt yhtäkkiä joku päähänpisto että hän ei pärjääkkään typyn kans ja muuta yhtä turhaa... Ei ole edes suostunu kuunteleen vaihtoehtoja ku kuvittelee että vedän hirveet lärvit ja konttaan kotiin.. =) Ei vissiin vaan halua että lähen mutta onneks tässä on aikaa vielä pehmittää se.. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 13:01 VenlEmi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 12:43 sunnasanna kirjoitti:
\

kurjaa pikkuselle..ja äidillekkin jos ei pääse tuulettumaan...no katso tilanteen mukaan mutta olisihan se kiva että pääsisit tulemaan..etes hetkeksi?...kyytiä on jos haluaa aijemmin kotiin...esim ennen pikkusen nukkumaan menoa... :D
Ei laps mua niin häirihte ku tiän että se pärjää isänsä kans vaikka kyllä huutaakin aina mun perään mutta tuo äijä!!!!
Sille tuli nyt yhtäkkiä joku päähänpisto että hän ei pärjääkkään typyn kans ja muuta yhtä turhaa... Ei ole edes suostunu kuunteleen vaihtoehtoja ku kuvittelee että vedän hirveet lärvit ja konttaan kotiin.. =) Ei vissiin vaan halua että lähen mutta onneks tässä on aikaa vielä pehmittää se.. ;)
no oi voi :eek: eikai kukaan #&%?$!*Ä ota...mutta ainakin pari... :LOL: jospa se uketsusi pehmiäis...mutta tosiaan varmasti muutaman sidun jälkeen pääsee kotia aijemminkin....hay-D lähteepi meitin autolla..miten hän jaksaa niin aina pääsee pois ;) ihan hätä isekee jos ei kaikki pääsekkään,,olis niin kiva tavata :D :ashamed:

No nyt se mies sit soitti että hänpä keksi hyvä idean jos se vaan mulle käy, miten olis jos hän veis mut kuudeks kaupunkiin ja sit hakis joskus 22-23 illalla pois... :LOL:
Piti sen taas ite saada keksiä tuo idea mitä sille jo eilen ehotin mutta ei suostunu ottaan kuuleviin korviinsa eilen.. :whistle:
Tyypillinen mies.. :D

No mutta nyt ainakin se on tyytyväinen ja mä pääsen hetkeks tuulettuun tästä ihanasta takiaisesta mikä ei muuta tee ku istuu sylissä.. :D

Mutta näemme illalla!!! :D

Nando
Huomasin tän liian myöhään :( .. Oisin edes pari päivää aiemmin bongannu, niin oisin lähteny messiin, ehdottomasti.

Onko teillä joku vakiporukka, jolla ootte nähtäilly? Onko treffailuja ollu jo moneen kertaan? Että vieläkö joukkoon sopisi yksi äiti lisää? Minkä ikäsiä ootte? Kyselykausi hänellä täällä päällänsä :D.

Kivaa iltaa teille! Tää jää tänne kuuntelemaan ipanoittensa kitinöitä..Amarillossa on vieläpä niiiiin hyvää ruokaa..Pahus, ei pidä ajatella yhtään enempää

*Nando*

VenlEmi harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 15:03 Nando kirjoitti:
Huomasin tän liian myöhään :( .. Oisin edes pari päivää aiemmin bongannu, niin oisin lähteny messiin, ehdottomasti.

Onko teillä joku vakiporukka, jolla ootte nähtäilly? Onko treffailuja ollu jo moneen kertaan? Että vieläkö joukkoon sopisi yksi äiti lisää? Minkä ikäsiä ootte? Kyselykausi hänellä täällä päällänsä :D.

Kivaa iltaa teille! Tää jää tänne kuuntelemaan ipanoittensa kitinöitä..Amarillossa on vieläpä niiiiin hyvää ruokaa..Pahus, ei pidä ajatella yhtään enempää

*Nando*
Ei muutako äkkiä jostain lapsen vahti ja edes käymään syömässä.. :D

Mulle tää on toinen kerta ku oon mukana tapaamisessa.. Aina sopii lisää mammoja joukkoon! Ainakin mun puolesta! =)
Mä oon 24 ja muut on varmaan, luultavasti siinä 20-30 wee... :D Jos noin pyöreesti voi laittaa..
Lähetääs tästä kauppaan ja sitten Amarilloon.. =)

Mukavaa kun tuut joukkoomme!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 15:17 VenlEmi harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2006 klo 15:03 Nando kirjoitti:

*Nando*
mukaan vaan..aina sopii..itse menossa eka kertaa tapaamiseen..olen 25v kolmen lapsen äippä...pari sidua jos ottaisi..

Ei muutako äkkiä jostain lapsen vahti ja edes käymään syömässä.. :D

Mulle tää on toinen kerta ku oon mukana tapaamisessa.. Aina sopii lisää mammoja joukkoon! Ainakin mun puolesta! =)
Mä oon 24 ja muut on varmaan, luultavasti siinä 20-30 wee... :D Jos noin pyöreesti voi laittaa..
Lähetääs tästä kauppaan ja sitten Amarilloon.. =)

Mukavaa kun tuut joukkoomme!!!
:p :p

Diipadaipa juu ja päivää nääs (tahi iltaa). Saatoin sut Lumikki84 sitten kadunvarteen ja meinasin iltapalalle. Totesin, että ei ruokapaikkoja auki keskustassa. Odottelin Gigglingis sitten hetken ja ah, niin gourmet annos hodarilla oli odottamassa nurkalla. Puolet sain gurgusta alas ja totesin, että tuo mössö ei meitiä varten.

Hyvää yötä naiset ja hauskaa Jussia! Kiitos vielä kerran oli hauskaa ja muistakaa eräs vanhenee parin viikon (vajaan sellaisen) sisään...lähtiskö kukaan juhlistamaan?! ;) :D

Huomenta päivää!!
Täällä sitä herättiin tossa puol yheksän paikkeilla..
Suuri ihme on tapahtunut, minulla ei ole krapulaa!! :LOL:

Hei naiset, oli todella mukavaa eilen!!
Toivottavasti otamme tapaamisen uusiks lähiaikoina.. =) Puistossakin käy.. :D

Mysli: Ens vloppu ei käy, Vesa on töissä.. :/

Mutta tapaamisiin ja juttelemisiin!!

Ai niin ja Hauskaa Juhannusta kaikille!!!

kukkuu jyväskylän äidit... :wave:

Mahtuisko joskus porukkaan mukaan tälläinen nettialoittelia,neljän lapsen suurperheen äityli vm 79 täältä äänekoski suunnalta??
Seura,muukin kuo tuon ukkosein ja pienten lasten tekis kyllä hyvää! ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.07.2006 klo 23:00 kukkis79 kirjoitti:
kukkuu jyväskylän äidit... :wave:

Mahtuisko joskus porukkaan mukaan tälläinen nettialoittelia,neljän lapsen suurperheen äityli vm 79 täältä äänekoski suunnalta??
Seura,muukin kuo tuon ukkosein ja pienten lasten tekis kyllä hyvää! ;)

Tottakai mahtuu! =)
Tervetuloa vaan!!

Kannattaa käydä seuraamassa ilmotuksia tapaamisesta.

Yhteistyössä