Hakutulokset

1. K

abc-vaunut?

oon ihan samaa mieltä. pojalla oli kymmenen vuotta sitten pien renkaiset rattaat ja todella oli hyvät kun ei lumet jäänyt kiinni ja sitä ihmettelin todella. ja ei kaikilla ole laittaa tonnia kiinn i lastenvaunuoihin on ihan tarpeeks muutakin ostettavaa ja lapsia.loppu ei ollut sulle raitapaitainen.
  2. K

abc-vaunut?

höh en kerinny vastaamaan ei mekään paljon liikuskella ku ei o kivat kuljettaa rapussa et melkei nukkuu vaan päikkärit niis
  3. K

abc-vaunut?

unohdin laittaa sen joten lisäsin. lämpimät ovat ainakin.
  4. K

abc-vaunut?

mulla ollut nyt muutaman kuukauden käytossä ja aivan mahtavat pelit. aikasta isot kyllä on ulko kooltaa mut aika pien koppaset sisältä. pitää kattoa sit jos ahdasta tulee niin vaihtoa joihinki muihin siis abc:t mulla
  5. K

ilmankostutin

kattelin netistä ni aika huiman hintaisia. mulla oli vanha jemmassa ja otin käyttöön ku on tosi kuiva huone ilma vaik pyykkiä kuivuu melki koko ajan. yöllä pidin päällä kun poika sai yskän ja helpotti oloa huimasti
  6. K

kauhea riita taas..

kuulostaa jotenkin niin älyttömän tutulta ja pahalta sun puolest... meil ei kyl keskusteltu oli vaan ainasta huutoo. ennen ku selvis jossai vaihees vahingossa ni jo loppu.
  7. K

kauhea riita taas..

ootko varma ettei o mustis jostai asiasta? mullekkin käynyt noinn joskus ja kyse oli aivan siitä. en nyt syytä enkä muuta mut aatteli vastata
  8. K

"keille" eu ruokapaketit on tarkoitettu

en mä kyl oo vienyt mitään lappui silloin ku hain... no on siit jo aikaakin.
  9. K

"keille" eu ruokapaketit on tarkoitettu

totta puhut.
  10. K

saako?

miks ei sais. kuhan päiväys näkyy

Yhteistyössä