kauhea riita taas..

• Viestiketjun aloittaja käääk
  • Ensimmäinen viesti
käääk
huoh,ei jaksaisi enää riidellä.
saadaan miehen kanssa riita aikaseksi ihan mistä vaan nykyään.
Jos sanon jotain mikä hermostuttaa miehen ja mies hermostuttaa minut kokonaan kun alkaa syyttelee ja huutamaan.

huomasin äsken kun mies lähti ovet paukkuen että oli viennyt nettijohdon mukanaan nettiboksista,onneksi meillä on kaksi johtoa tuolla laatikossa ylimääräisenä,luuli kai että olkoon tuo akka ilman nettiä kun on muutenkin ärsyttävä.
ja mua taas ärsyttää toi et otetaan tavaraa ja piilotellaan ja viedään mukanaan.
viimeksi vei mun avaimet etten päässy lähtee himasta mihinkään.en tiedä olisko sisälle enää päässy kun ei omia avaimia ollut :(

mitä te olette mieltä?..tuntuu niin lapselliselta ja hermostuttavalta.

ev
Alkuperäinen kirjoittaja käääk:
Jos sanon jotain mikä hermostuttaa miehen ja mies hermostuttaa minut kokonaan kun alkaa syyttelee ja huutamaan.

huomasin äsken kun mies lähti ovet paukkuen että oli viennyt nettijohdon mukanaan nettiboksista,onneksi meillä on kaksi johtoa tuolla laatikossa ylimääräisenä,luuli kai että olkoon tuo akka ilman nettiä kun on muutenkin ärsyttävä.
ja mua taas ärsyttää toi et otetaan tavaraa ja piilotellaan ja viedään mukanaan.
viimeksi vei mun avaimet etten päässy lähtee himasta mihinkään.en tiedä olisko sisälle enää päässy kun ei omia avaimia ollut :(

Mun mies on kanssa joskus ottanut nettipiuhan piiloon kun sen mielestä surffaan liikaa. Huusin että koskapa hänenkään kanssaan ei voi keskustella niin mun on pakko päästä keskustelemaan sitten netissä. Menipä hiljaiseksi.

ap
joo,mutta toi et pitää ottaa mukaansa tavaraa,se raivostuttaa mua vielä enemmän.
ja mies usein myös sanoo et toi on mun,et saa käyttää sitä yms.
kuten tietsikka..mies kun on maksanut sen niin tietysti sen on miehen oma,minä vaan lainaan sitä yms.

ap
haluaisin toisaalta lähteä suhteesta mutta pelottaa,miten pärjään yksin.ei ole töitä,ei mitään.
en ole opiskellut koskaan mitään :(
ja lapset.
ja uusi koti ja tavarat sinne.en millään saisi mitään telkkaria tai sänkyä kun ei ole varaa semmosia ostella.

Kyllä mekin puhutaan sun tai mun koneesta, esim, mutta käytännössä kaikki on yhteistä. Ei varmasti tulisi ihan heti mieleenkään viedä kostoksi toiselta jotain..kurja tilanne teillä, ei voi muuta sanoa. Mies kuulostaa tuon perusteella todella lapselliselta :/

ap
Alkuperäinen kirjoittaja kaisuli5:
ootko varma ettei o mustis jostai asiasta? mullekkin käynyt noinn joskus ja kyse oli aivan siitä. en nyt syytä enkä muuta mut aatteli vastata
en tiedä.
yritän keskustella tai yritetään mut usein se menee kinasteluksi ja syyttelyksi.
ja sitten en enää jaksa keskustella.
alkaa hermot palaa tohon ukkoon totaalisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
haluaisin toisaalta lähteä suhteesta mutta pelottaa,miten pärjään yksin.ei ole töitä,ei mitään.
ja lapset.
ja uusi koti ja tavarat sinne.en millään saisi mitään telkkaria tai sänkyä kun ei ole varaa semmosia ostella.
Voisitko sä rekkautua ja laittaa yv:tä...oon ollut aikoinaan samantyyppisessä tilanteessa :ashamed: :snotty:

ap
meillä ei mikään ole yhteistä.
mies kun on ostanut niin ne on miehen omaisuutta.
mulla ei paljon olisi mitään :(
jäisin tyhjään asuntoon..mies jaksaa aina muistuttaa mitä hän on hankkinut omilla rahoillaan :(

jäisin tyhjään asuntoon..mies jaksaa aina muistuttaa mitä hän on hankkinut omilla rahoillaan :(
En mä sinusta tiedä, mutta mä eläisin mielummin tyhjässä asunnossa tyytyväisenä kuin täydessä asunnossa persreiän kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
En mä sinusta tiedä, mutta mä eläisin mielummin tyhjässä asunnossa tyytyväisenä kuin täydessä asunnossa persreiän kanssa.
Peesi.

Alkuperäinen kirjoittaja kaisuli5:
ootko varma ettei o mustis jostai asiasta? mullekkin käynyt noinn joskus ja kyse oli aivan siitä. en nyt syytä enkä muuta mut aatteli vastata
en tiedä.
yritän keskustella tai yritetään mut usein se menee kinasteluksi ja syyttelyksi.
ja sitten en enää jaksa keskustella.
alkaa hermot palaa tohon ukkoon totaalisesti.
kuulostaa jotenkin niin älyttömän tutulta ja pahalta sun puolest... meil ei kyl keskusteltu oli vaan ainasta huutoo. ennen ku selvis jossai vaihees vahingossa ni jo loppu.

..
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Piilotellaan tavaroita kuin mukulat konsanaan.
Voisi olla viimeinen kerta minun kohdallani jos kotiavaimeni vietäisiin siksi etten pääsisi lähtemään ulos.
Peesi.

En tajua, miten aikuiset voivat olla noin lapsellisia :eek: :headwall:
No todellakin =( Ihan järkyttävää =( Ei tollain ketään kohdella, vaikka ois mimmonen riita. Henkistä väkivaltaa ja kontrollointia.

läheisriippuvaisuutta
Alkuperäinen kirjoittaja käääk:

Kuinka ihmeessäjaqksatte? Lapsellista, en katsois päivääkään.

Mua uituttais olla noin kädetön
ja lapset.
Tyypillinen palstamamma :D

No "onneks" on keksitty sossu mistä kädettömät voivat saada fyffee :attn:

Yhteistyössä