siis noi abc?Alkuperäinen kirjoittaja kaisuli5:mulla ollut nyt muutaman kuukauden käytossä ja aivan mahtavat pelit. aikasta isot kyllä on ulko kooltaa mut aika pien koppaset sisältä. pitää kattoa sit jos ahdasta tulee niin vaihtoa joihinki muihin
oli jo vastausAlkuperäinen kirjoittaja vieras:siis noi abc?Alkuperäinen kirjoittaja kaisuli5:mulla ollut nyt muutaman kuukauden käytossä ja aivan mahtavat pelit. aikasta isot kyllä on ulko kooltaa mut aika pien koppaset sisältä. pitää kattoa sit jos ahdasta tulee niin vaihtoa joihinki muihin
oon ihan samaa mieltä. pojalla oli kymmenen vuotta sitten pien renkaiset rattaat ja todella oli hyvät kun ei lumet jäänyt kiinni ja sitä ihmettelin todella. ja ei kaikilla ole laittaa tonnia kiinn i lastenvaunuoihin on ihan tarpeeks muutakin ostettavaa ja lapsia.loppu ei ollut sulle raitapaitainen.Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Mulla on Teutonian Mistral S:t joissa pienet etupyörät. Yhteenkään sohjoon tai muuhunkaan maasto-ongelmaan en ole niillä jäänyt. Tuo on suusta suuhun kulkeva klisee, että pienillä pyörillä ei tee maalla mitään.
mut ei siin ihan järkeekä kun käyttöikä on niin pieni kuitenkin. ja jos menee rikki niin ei harmita yhtään.kyl itkettäs jos tonnin vaunut hajois ja joutuis ostaa osia tai muutaAlkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Tuo on ihan totta, että ei kannata laittaa vaunuihin tonnia jos rahaa ei ole muutenkaan liikaa. Jokainen ostaa omiin tarpeisiinsa ja budjettiinsa sopivat.