abc-vaunut?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ABC:stä mullakin on huonoja kokemuksia, omat Briot sen sijaan on olleet oikein hyvät. Ei natise, on vakaat, meillä ainakin lapset on mahtunut kauan niihin. Tai mahtuu edelleen siis. Hyvä tavaratila, jne. Meidän tarpeisiin ainakin hyvä ostos.

mulla ollut nyt muutaman kuukauden käytossä ja aivan mahtavat pelit. aikasta isot kyllä on ulko kooltaa mut aika pien koppaset sisältä. pitää kattoa sit jos ahdasta tulee niin vaihtoa joihinki muihin siis abc:t mulla

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kaisuli5:
mulla ollut nyt muutaman kuukauden käytossä ja aivan mahtavat pelit. aikasta isot kyllä on ulko kooltaa mut aika pien koppaset sisältä. pitää kattoa sit jos ahdasta tulee niin vaihtoa joihinki muihin
siis noi abc? :)

ap
ne vois olla meille ihan hyvät,kun ei niin paljon jalan kuljeta...mut kestävät pitäs kuitenki olla ja et vauva mahtuu sitten niihin.väri oes ainai ok niissä mitä oon katellut :D

minttu
Omia lapsiani en halpis vaunuissa ole kärrännyt vain uusimmat emmaljungat kelvanneeet kaikille 4 lapselle ja aina ostettu uudet sen mallin mukaan minä vuonna syntyneet joten ei abc vaunuja. Ne on aivan kamalia. Eikä merkki vaunut nyt niin paljon maksa. Tonnilla saat jo mukaan kaikki lisävarusteetkin

briot meillä odottamassa tuolla... Kaverit kyllä kehunut tuota kombia. Minä päädyin niihin kaupassa koe lykkimällä (tätä ennen olin ihan emmaljungan kannalla) , kuvissa näyttivät kauheilta mutta kaupassa rakastuin :D . Kevyet lykkiä, pitkä istumatila, riittävästi kopassa makuu tilaa, valitisin isot pyörät tänne maalle joilla pääsee sohjossakin. Ihanan yksinkertaiset värit nytten. Hintansa väärtit ovat varmasti.

Ja emmaljungan edget tyrmäsin parin koe ponnistuksen jälkeen . Ei hyvän oloset, tosi kankeet työnnellä olivat :(

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Mulla on Teutonian Mistral S:t joissa pienet etupyörät. Yhteenkään sohjoon tai muuhunkaan maasto-ongelmaan en ole niillä jäänyt. Tuo on suusta suuhun kulkeva klisee, että pienillä pyörillä ei tee maalla mitään.
oon ihan samaa mieltä. pojalla oli kymmenen vuotta sitten pien renkaiset rattaat ja todella oli hyvät kun ei lumet jäänyt kiinni ja sitä ihmettelin todella. ja ei kaikilla ole laittaa tonnia kiinn i lastenvaunuoihin on ihan tarpeeks muutakin ostettavaa ja lapsia.loppu ei ollut sulle raitapaitainen.

äitykkä
Meillä oli kuopuksella ABC yhdistelmät, minusta aika painavat. Lämpimät ja tukevat kyllä. Jalkasuojan nepparit olivat turhan tiukat, niitä ei tahtonut saada kiinni eikä auki. Mutta rahallisesti edulliset ja hintansa veroiset. Ei olisi tullut mieleenkään laittaa tonnia vaunuihin, joilla loppujen lopuksi on käyttöä niin vähän aikaa. Esikolla oli jotkut aataminaikaiset vaunut ja vielä vanhemmat rattaat ja olin tyytyväinen; lapsi oli ensimmäinen, olimme nuoripari eikä varaa uusiin ja kalliisiin..

juu niinpä. nois ei kyl neppari vikaa ainut mikä vaan ärsyttää niin säilytys kori on vähä outo mut siihenkin tottuupi :D just yks päivä käytiin kävelemäs ja kiitin onnea et oli tukevat vaunut kun oli aivan peilijäässä joka paikka ja mulla tietenkin lenkkarit jalassa :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Tuo on ihan totta, että ei kannata laittaa vaunuihin tonnia jos rahaa ei ole muutenkaan liikaa. Jokainen ostaa omiin tarpeisiinsa ja budjettiinsa sopivat.
mut ei siin ihan järkeekä kun käyttöikä on niin pieni kuitenkin. ja jos menee rikki niin ei harmita yhtään.kyl itkettäs jos tonnin vaunut hajois ja joutuis ostaa osia tai muuta

mutta kaisuli5 vaunuja käyttää ihmiset eri verran vielä. Meillä ulkoillaan ja lenkkeillään päivittäin eli tarvitsemme kyllä hyvät rattaat ja maastomme ei ole mitään asfalttia eli täytyy kulkea oikeasti hankalissa paikoissa.

Huom
Kokemusta on kaksista kolmipyöräisistä ja ne ovat olleet sellaista p*skaa että en ole sellaista ennen nähnyt ja kokenut. En todellakaan voi suositella kenellekään. Raskaat kääntää ja tosi kömpelöt. Kuvaavaa on, että kun myin omani pois (olivat heräteostos), ostaja halusi seuraavana päivänä palauttaa ne takaisin, kun olivat hänestäkin niin syvältä.

Yhteistyössä