Hakutulokset

1. S

jeiii!! Vauvan ulkokäännös onnistui!!

jos sieltä mahtuu eka tulemaan peppu jalat nipussa ja keskivartalo kera hartioiden niin taatusti myös pää!!! ja sen tähden se lantio kuvataan enne perätila synnytystä et voidaan se synnytys sitten suht turvallisesti hoitaa!
  2. S

minulla on kanssa sokeriseuranta..mutta ollut jo rv 26 lähtien...en ollut ylipainoinen enne raskautta. sain raskauden 26 viikkoon mennessä 16kg,.,.sitten paino tippui n.3kg ja nyt yht tullut 17kg... itse seuraan sokereita kahtena päivänä viikossa 4 kertaa päivän aikana.
  3. S

aijaa..täällä kyl annettais ensisynnyttäjänkin valita mikäli lantiosta mahtuu...eli se toki kuvattais...missäpäin suomea on tälläinen käytäntö??
  4. S

itse olisin yrittänyt alatie synnytystä siitä huolimatta vaikka vauva olisi jäänyt perätilaan. minun pienokaiseni on nyt n. 3000g ja sf- mitta on 32cm rv 37+1 paljon sinun sf on nyt?
  5. S

hehhe :D toivotaan et sekin onnistuu =) vaikka tokihan onnistuu..onhan mulla jo kolme äärimmäisen kaunista lasta :heart:
  6. S

miksi sitten sektioon? jos kerta vauvan saivat raivotarjontaan..itse ainakin synnytän mielummin alateitse...jos ei selkeää estettä alatiesynnytykselle ole. olisin synnyttänyt myös perätila vauvan alateitse!
  7. S

mikseivät yrittäneet käynnistää normisti?? oliko se napanuora esteenä? minulle ei ainakaan sanottu että napanuora olisi jäänyt kaulanympärille..
  8. S

mä oon itsekkin yhtä perätilaa :laugh:
  9. S

lähditkö käännöksestä sitten suoraan sektioon?? minulla on nyt rv 37+1
  10. S

no kun ultrasivat koko toimituksen ajan muutenkin..sydämmen sykkeen tarkasti..sitten mentiin käyrille makoilee 45min ajaksi...kyllähän siinä supisteluja jälkikäteen tuli!
  11. S

ensin makoilin pääalaspäin(lievässä vaaterissa) ja sain relaksoivan nitro suihkeensuuhun...n.30min pötköttelin ja sitten erikois lekuri toisen lekurin kanssa ultrasi samalla kun toinen käänsi vauvaa päästä ja pyllystä yhtäaikaa...sittenhän se siitä muljahti oikiaan asentoon...ja ainakaan minulla...
  12. S

Kun mies ei tuu mukaan synnytykseen..

mun ex mies ei ollut kolmanne lapsen synytmässä. ei halunnut mukaan keskimmäisen rajun synnytyksen vuoksi ja se oli minulle ok..en voinut pakottaakkaan. kolmannen synnytyksessä oli ystäväni doulana. nyt odotan neljättä uuden mieheni kanssa ja mies odottaa myös hyvin innolla tulevaa synnytystä.
  13. S

kuinka pitkä matka synnytys sairaalaan??

pitempi matkalaiset,,kuinka nopeasti olette lähteneet supistelujen alettua hipsiin kohti sairaalaa?? itselllä matkaa n.60km ja neljäs synnytys tulossa...kaksi edellistä on tullut nopeasti....kolmessa tunnissa...tuolloin asuin synnytys sairaalan vieressä...n.5km päässä! nyt matkaa enempi ja entä...
  14. S

Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

liikkuva lintio..eli liitoskivut alkaa tehdä tuloaan..
  15. S

Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

listalle la 7.4 neljättä odottava
  16. S

millasia painoarvioita muilla rv 30+?

minkä kokosina sitten syntyneitä?
  17. S

eli varmasti aikas samaa kokoluokkaa...minkä kokosena syntyi? mulle povattiin 3700-3800 mut vähän veikkaan et yli neljän menee kun edellinen oli liki 5kg :D
  18. S

jyväskylässä synnyttäneet

jyväskylän sairaala on käynyt tutuksi =) on tullut pyörähdettyä 13.11.99, 5.2.01 ja 26.5.04 ja neljäs pitäis pynnätä ulos huhtikuun alussa :D
  19. S

itse sain eilen 30+2 n.1400kg
  20. S

haskelen jyväskylän/jämsän suunnan huhtikuun odottajia?

niin ja toki myös me voidaan törmätä...tai vaikka joku kahvi hetki kaikki kolme yhdessä...??

Yhteistyössä