Hakutulokset

1. S

G. TÄMÄN PÄIVÄN RUOKA

samma härrr...mut pottumuusin teen ihan potuista...itse kun en saa alas niitä jauhomuusseja :x
  2. S

pitäisi alkaa siivoomaan...

illalla vois sitten koittaa niitä kahta muuta :D :whistle:
  3. S

pitäisi alkaa siivoomaan...

...jos sais vaikka synnytyksen käyntiin(taitaa olla turha haave) mut tässä vaihees kaikki konstit on koitettava :D
  4. S

Kannattaako 7½ vuotiaalle ostaa pyörä jossa pelkkä käsijarru?

ehdottomasti vielä jalkajarrullinen fillari!!
  5. S

miksi mä en nyt osannut...auttakee??

tänks =)
  6. S

:D mä oon niin tietsikka nero...ihan mieletön... :laugh: :whistle:
  7. S

ai..enne oli sellanen kuva missä tyttöni on pikkusia vaikka jo melko isoja neitejä..
  8. S

vaihtaa tonne profiiliin mun kuvaa!!??? ja aivan tein niinkun ennenkin...mut kuva ei vain vaihtunut!!??
  9. S

paljonko enne vaavin syntymää pienokaisenne on masussa asettunut rauhallisemmaksi?

mä muistelisin että toi edellinen lapsoseni oli n. reilu viikkoa aijemmin jo aikas hissukseen masus..tietty tilakin oli aikas nafti kun jäpikkä oli lähes 5kg syntyessään...ja ensimmäisestä muistan että oli jokusen 3-4 päivää aikas hiljakseen...tuntuu vaan niin epätoivoiselta nyt kun itsellä rv...
  10. S

Te joilla on 4 tai enemmän lapsia...

neljäs syntyy justiin ...la siis 7.4 mut nämä muut ovat kohta 10v, 8v, ja kohta 5v
  11. S

Montako lasta on

noh..neljäs syntyy justiinsa...mut en nyt täysin sitä viidettäkään sulje pois tästä sirkuksesta :) eli 4-5
  12. S

rv 36+3, menkkamaista jomotusta alavatsalla ja kovia vihlaisuja kohdunsuulle sekä lisääntynyt vuoto - enteileekö hyvää?

sama homma...nyt rv 38+2 ja jomottelee ja kiristää ja vuotaa vähän välii ties mitä..mut sisukkaasti ovat aijemmatkin pysyneet pitkälle päälle lasketun...ja uskon että niin tekee myös tämäkin neitonen =)
  13. S

EI VOI OLLA TOTTA!

te olette siis jo melko pitkällä kumpikin...johan teillä juurikin kohta puoliväli häämöttää :) eikös? itsellä olis LA 7.4...olo alkaa olemaan jo melkosta valmista kauraa :)
  14. S

EI VOI OLLA TOTTA!

millos teidän Lasketut ajat on? ajattele..pääsette työntelee kärryjä yhdessä baanalle... :)
  15. S

EI VOI OLLA TOTTA!

itse tulin aikanaan 17vee raskaaksi..nyt lapsia kolme ja kohta neljä...onhan 17vee vielä nuori mutta asioista selviää kun muistaa tukee lastaan oli tilanne mikä hyvänsä! =)
  16. S

EI VOI OLLA TOTTA!

itse tulin aikanaan 17vee raskaaksi..nyt lapsia kolme ja kohta neljä...onhan 17vee vielä nuori mutta asioista selviää kun muistaa tukee lastaan oli tilanne mikä hyvänsä! =)
  17. S

jeiii!! Vauvan ulkokäännös onnistui!!

aivan...ymmärsin ja varmaan kaikki muutkin! mutta siinävaiheessa kun vauva on puljauttanut koko kropan pihalle niin takulla on paikat sen verran avoinna ja venyneenä jo että kun sieltä on yhdessä nipussa tullut jalat ja keskivartalo ja hartiat niin ei takulla jumita päästä!!
  18. S

lantio kuvataan..ja nimen omaan..jos pää mahtuu niin muukin..mietippä asia myös toisin päin...
  19. S

tismalleen samoin olisi minun kanssani toimittu!

Yhteistyössä