ÄITI
Mun tytär ilmoitti juuri tekstiviestillä että on raskaana! Siis ei voi olla totta. mitä vastaan tytölle???????????? pää lyö tyhjää. kauhee shokki..
noo, jos nyt aattelisin että itselleni kävisi noin, niin soittaisin tyttärelleni ja pyytäisin käymään kahvilla ja juteltaisiin asiat halki, että aikooko pitää lapsen ja onko vakituinen poikaystävä. shokissa olisin mutta se varmasti laantuisi kun saisin jutella, ja kun tuossa asiassa on varmasti yhtä paljon positiivista kuin huonoakin asiaa. en manipuloisi lasta mihinkän suuntaan vaan antaisin kaiken tukeni, kävi kuin vaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:tyttö täyttää toukokuussa 17
eikö oo pikkasen liian myöhäistä saarnata.Alkuperäinen kirjoittaja äippä:minä tuli 17 veenä raskaaksi. äiti piti saarnan ja samaan putkeen ja hengenvetoon onnitteli . tee sinä vaikka samoin
Odotatko säkin? :flower:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Nyt on tytölle soitettu. tiedän tytön poikaystävän ja on oikein fiksun ja kunnollisen oloinen. Onnittelin tyttöä ja pyysin käymään kahvilla. aikoivat tulla kunhan kerkiävät. ja la on päivää ennen ennen kuin minulla. tytöllä on selvästi ollu vauvakuumetta jo pitempään kun aina kun käy kotona niin hellii ja hoitaa kaksosia. siis ovat tytön siskopuolia. kaksosilla ikää 1v 4kk.