Hakutulokset

1. O

Hautajaisista vielä

Oma mummoni oli aikanaan nimenomaan toivonut, että jos hän on kuoltuaan "siistin" näköinen (ei siis pelottava jostain syystä, onnettomuus tms.), niin lapsenlapset saisivat nähdä hänet ennen hautaamista, kuten ennen oli tapana. Itse olin jo isompi, ja minusta se oli hyvä kokemus meille kaikille...
  2. O

Paniikkihäiriöstä

\ Kyllä se aika nopeasti auttaa! Oletko raskaana nyt, mä 27vk :hug:
  3. O

Minulle jäi epäselväksi OPAMAXista..

nostin ylemmäksi ketjua =)
  4. O

Paniikkihäiriöstä

otan opamoxin, koska se on minulle paniikkihäiriöön määrätty =)
  5. O

Minulle jäi epäselväksi OPAMAXista..

\ Mulla on myös opamox 15mg 1-3-kpl päivässä paniikkihäiriöön. Jouduitko koko ajan käyttämään lääkettä, kun olit raskaana ja paljonko päivässä, jos saa kysyä? :hug:
  6. O

***Rokotusten sivu ongelmat***

Meidän tyttö sai uuden ohjelman mukaisen tuhkarokko-vihurirokko-sikotautirokotteen 1,5-vuotisneuvolassa. Lääkäri oli paikalla. Lapsella oli kova yskä ja nuha. Neuvolatäti antoi rokotteen enempäälti esittelemättä tai kyselemättä. Olimme nimittäin edellisiä rokotuksia siirtäneet vähän vanhemmalle...
  7. O

lastenvaunujen kuosit

Toi on vaikea aihe koska monet sanoo et vaunut on liian synkkiä nykyisin, mut harva kuitenkaan ostaisi vaaleita koska niissä näkyy lika. Liian värikkäisiin taas kyllästyy nopeammin. Kyllä sille syy on miksi ne värit on sellasia. Brioltahan on kuulemma tulossa jotain räväköitä värejä tänä...
  8. O

KAIKKI ÄIDIT HEI!

Siis osoite on tietenkin ente4605@yahoo.com :)
  9. O

KAIKKI ÄIDIT HEI!

Täällä ois äiti 26 v. ja tytär 8 kk Oulusta. Kirjotella voi osoitteeseen: ente4605yahoo.com
  10. O

Askartelusta

Askarteletteko taaperon kanssa? Jos askartelette, mitä teette?
  11. O

Lelut

Meillä suosikkeja ovat legot, kirjat ja nuppipalapelit. Käsinuket ovat olleet positiivisia ylläreitä ja myös värikäs patakinnas on ajanut saman asian. Muutenkin lapsi on kiinnostunut astioista ja olen antanut hänelle muovisia kauhoja ja purkkeja. Pettymyksiä ovat olleet helistimet jotka eivät...
  12. O

Pelikortit

Mitä pelaatte lapsienne kanssa pelikorteilla? Miten Pekka pelikorteilla pelataan?
  13. O

Iltapalaksi karjalanpiirakkaa 1 vuotiaalle

Onko karjalanpiirakka ok iltapala 1 vuotiaalle? Suolaa ei ainakaan ole sen enempää kuin leivässäkään. Joissakin leivissä on paljon enemmän. Onko siinä jotain että ei suositella? Silloin tällöin annan, en tietenkään päivittäin.
  14. O

Suosikkilelut

Mitkä ovat lapsenne suosikkileluja ja mitkä lelut ovat olleet floppeja? Minkä ikäinen lapsi on?
  15. O

Oulusta uusia tuttuja

Hei, meillekin kelpaisi uudet tutut. Olen 25-vuotias puolivuotiaan tytön äiti, avioliitossa, opinnot gradua vaille valmiina. Olemme muuttamassa kohtapuoliin Iinattiin. Mulle voi kirjotella osotteeseen ente4605@yahoo.com Terkuin Outi
  16. O

Raskaus ja lääkitys

Efexor, rivatril ja tarvittaessa oxamin. Teratologinen palvelu sanoo, että voi käyttää, efexorin annosta tosin suositellaan vähentämään, mutta kun kyseessä on se, että äidin vointi voi heiketä yhtäkkiä vaikkapa synnytyksen jälkeen niin, että kukas lapsen hoitaa? Rauhoittavista tiedän sen verran...
  17. O

Äidit vm. -80 ja lasten lukumäärä

huh huh en tajuu miten jaksatte pukata noita penskoja vuoden välein ja viel noin nuorena!!!!eiks teil oo muuta elämää??
  18. O

rikkonaiset yöt ja työhönlähtö

heips! menin töihin kun poika oli 9 kuukautta vanha. teen keskeytymätöntä 5 vuorotyötä, eikä ole mitään viikko aamua, viikko iltaa vaan todellakin ihan mitä sattuu. ite oon ainakin jaksanu paremmin kotonaki pojan kans ku on välil saanu olla töissä. sit välil ku on vapaa päiviä tai menen...
  19. O

Miten nopeaasti tutustuitte mieheen, eron jälkeen?

Puolitoista vuotta sen jälkeen kun lähdin lapsen kanssa ex-miehen luota tapasin nykyisin mieheni. Tutustuminen myöskin sinkut.net:n kautta. Se on hyvä systeemi varsinkin yksinhuoltajille, kun on vaikea päästä lähtemään mihinkään. Lisäksi pystyy asettamaan tiettyjä ehtoja, joista haluaa...
  20. O

Mies nettipeliriippuvainen

A-klinikalta saa apua myös peliriippuvuuteen. Siellä tiedetään myös itse aspuryhmistä (GA eli Gamblers Anonymis), joka vastaa AA-ta. Ainakin isommilla A-klinikoilla on työntekijöitä, jotka on erikoistunut pelihimoon.

Yhteistyössä