Hakutulokset

1. O

Synnytyksen käynnistäminen

Itsellä supistukset alkoivat jo todella varhain rv 20, ennenaikaista synnytystä pelättiin rv 29 lähtien josta lähtien saikulla. Paikat auki tuon 3-4cm rv 37 lähtien. Olin niin hermona synnytyksen käynnistymisestä (matka-aikaa sairaalaan vajaa tunti) että kun rv 40+1 koitti, menin laukut...
  2. O

koska on ÄIDIN vuoro irtautua ja kuinka useasti on kohtuudel

Meillä vauva vuoden. Ei ole tullut mieleenkään viedä vielä häntä yökylään. Vauva-aika on niin lyhyt, niin haluan nauttia siitä. Isä on hoitanut vauvaa, jos olen jumpassa käynyt tai kahvilla ystävieni kanssa.
  3. O

kakka polttaa pepun..allergiaago?

Meillä pepunpunoitus alkoi lähes heti sairaalasta kotiuduttaessa, sinnikkäästi kun testailin ja pidin ruokapäiväkirjaa omista syömisistäni löysin avun. Nyt 2,5 kk tytön peppu punoittaa vereslihaisille näpyille asti ja kakat tulevat pieninä annoksina jopa 10 krt päivässä kun ruoissani on käytetty...
  4. O

Tervetuloa

www.netfonet.net/1002434 Tutustu sivuihin ja verkkokauppaan :)
  5. O

jälkitarkastus

Kiitos vastauksistanne :flower: Mites tuon veri ja virtsa näytteiden laita on? Eikö niitä katsota synnytyksen jälkeen?? :attn:
  6. O

jälkitarkastus

mitä synnytyksen jälkitarkastuksessa ( terveydenhoitajan/lääkärin) käytännössää tehdään? otetaanko näytteitä? virtsanäyte? verikokeet? papa? eli kertomuksia/ kokemuksia kaivataan!!!!
  7. O

Ihana SISUSTUSsivusto!

Löysin sattumoisin, kun suunnittelin lastenhuoneen sisustusta... http://sisustusfoorumi.fi
  8. O

Synnyttäneitä/säännöllinen lääkitys

\ Kiitos vastauksesta ja onnea tytöstä :hug:
  9. O

h-hetki lähestyy.. Nostan, jos sais vielä vastauksia..
  10. O

\ Saanko vielä sen verran udella, että kuinka paljon jouduit/joudut syömään opamoxia/diapamia.
  11. O

\ Millasia ne hengitys vaikeudet on?
  12. O

\ Olitko lopussa kokonaan ilman? Jos olit niin kuinka kauan?
  13. O

\ Onnea! :hug:
  14. O

\ Painu muualle kirjoittelemasta tähän ketjuun, kun et ymmärrä asiasta mitään!!
  15. O

Paljon onnea teille ja kiitos vastauksista!! Kiva kuulla, että terveitä lapsia syntyy paniikkihäiriöstä huolimatta..
  16. O

Lääkkeitä odotusaikana, pelottaako vauvan terveys???

\ Mitä lääkkeitä sulla on käytössä? Mulla paniikkihäiriöön opamox. Kyllähän se mietityttää, jos tulee jotain.. mutta miksi lääkärit määräisi lääkkeitä ja vakuuttaisi, ettei niistä haittaa ole. ja teratologiseen olen useasti soittanut, sieltä myös on sanottu, ettei olis haittaa. mulla...
  17. O

Hei! Olisi kiva kuulla kokemuksia teiltä, joilla on ollut raskausaikana säännöllinen lääkitys käytössä, että miten synnytys ym. on mennyt. Minulla itselläni siis paniikkihäiriö ja siihen käytössä opamox, löytyisikö muita, joilla opamox.. tai joku muu ollut käytössä? Outi

Yhteistyössä