Minulla oli käytössä zoloft tuonne rv30 asti ja nyt meillä on terve viikon vanha poikaAlkuperäinen kirjoittaja 28.06.2006 klo 16:04 outi kirjoitti:Hei!
Olisi kiva kuulla kokemuksia teiltä, joilla on ollut raskausaikana säännöllinen lääkitys käytössä, että miten synnytys ym. on mennyt.
Minulla itselläni siis paniikkihäiriö ja siihen käytössä opamox, löytyisikö muita, joilla opamox.. tai joku muu ollut käytössä?
Outi
Painu muualle kirjoittelemasta tähän ketjuun, kun et ymmärrä asiasta mitään!!Alkuperäinen kirjoittaja 02.07.2006 klo 10:30 joopa kirjoitti:On joo varmaan kiltti poju kun rauhoittavaa saanut koko ajan...
Onnea! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 10.07.2006 klo 18:21 vieras kirjoitti:Mulla on epilepsia ja koko raskauden ajan Lamictal-lääkitys. Saatiin 10 pisteen poika!
Olitko lopussa kokonaan ilman? Jos olit niin kuinka kauan?Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 06:13 elina kirjoitti:minulla ollut opamox 15mg 1-2 kertaa päivässä raskauden ajan.terve ihana,kiltti pikku poju syntyi 2viikkoa sittenja edelleen lääkitys jatkuu.
luultavasti loppuelämän,paniikkihäiriö minulla myös.voimia!!
Millasia ne hengitys vaikeudet on?Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2006 klo 19:46 vieras kirjoitti:Minulla kolmas raskaus loppusuoralla, kaikilla olen syönyt opamoxia ja diapamia. Molemmilla oli synnytyksen jälkeen hengitysvaikeuksia, mutta hyvin toipuivat ja ei mitään ole jäänyt. Tämä toinen nyt vuosi ja 5kk ja mikään rauhallinen tapaus ole ollut alusta astikaa.
Minulla myös paniikkihäiriö ja nyt syön sännöllisesti siihen paroksetiinia.
Saanko vielä sen verran udella, että kuinka paljon jouduit/joudut syömään opamoxia/diapamia.Alkuperäinen kirjoittaja 16.07.2006 klo 19:46 vieras kirjoitti:Minulla kolmas raskaus loppusuoralla, kaikilla olen syönyt opamoxia ja diapamia. Molemmilla oli synnytyksen jälkeen hengitysvaikeuksia, mutta hyvin toipuivat ja ei mitään ole jäänyt. Tämä toinen nyt vuosi ja 5kk ja mikään rauhallinen tapaus ole ollut alusta astikaa.
Minulla myös paniikkihäiriö ja nyt syön sännöllisesti siihen paroksetiinia.
Kiitos vastauksesta ja onnea tytöstä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2006 klo 19:59 A-M kirjoitti:Viimeisimmästä synnytyksestä kohta kaksi ja puoli vuotta, mutta söin koko odotusajan beetasalpaajaa rytmihäiriöiden vuoksi ja lääkitys jatkuu edelleen. Synnytys meni "täydellisesti" ja tyttö terve.