Hakutulokset

1. P

laihdutusryhmä YLIlihaville mammoille!

Salasanan mihin? :ashamed:
  2. P

laihdutusryhmä YLIlihaville mammoille!

täällä :wave: mittarissa reilu 120kg, pituutta 172..
  3. P

raskaus ja kuukautiset

Mulla oli ekassa raskaudessa 4kk ajan kunnon normit kuukautiset ja sen jälkeen vasta raskausoireet. Sen takia sain tietää vasta 5kk olevani raskaana . Toisessa raskaudessa oli tiputtelua sillon kun kuukautisten olis pitäny alkaa, mutta jäi siihen yhteen kertaan.
  4. P

Kiusallinen tilanne puistossa, kun vieras lapsi kerjäsi vettä meidän lasten vesipullosta

totta. Riittää, että sanoo, että juomapullo on henkilökohtainen.
  5. P

Kiusallinen tilanne puistossa, kun vieras lapsi kerjäsi vettä meidän lasten vesipullosta

en todellakaan olis antanu :/ eri bakteerikanta ja tänä päivänä ei voi tietää...
  6. P

Kuinka aikaisin raskautta olette ostaneet vaunut?

viimeisellä kuulla olin kun ostettiin :whistle:
  7. P

Mikä tää uusi tukimuoto lapsiperheille oikein on Jyväskylässä?

mutta jos on pienituloinen, niin kodinhoidontuki alle 3vuotiaasta linkin tekstin mukaan olis max. 482e+jyväskylälisä 100e, niin tossahan jää miinukselle? Ymmärsinko oikein? :ashamed:
  8. P

saako omista lapsista silti kotihoidontuen? ton 400?;n päälle?
  9. P

mullakin on äitiysloma loppumassa, oon miettiny pph:ksi ryhtymistä, kerro ap lisää, jos tiedät!
  10. P

Koivukylä-Havukoski / Kulomäki-Korso

kun esikoinen oli pieni, asuttiin koivukylän tornitalossa (omistus) ja se oli rauhallinen, mutta lähiseutu ei sovellu mielestäni lapsiperheelle, siksi lähdettiin sieltä pois.
  11. P

G mitä tänään ruokana?

kanakastiketta ja perunamuusia, aikuisille riisiä :p
  12. P

miten haen yksinhuioltajuutta?

sitä voi yrittää hakea käräjäoikeudesta..
  13. P

kukaan synnyttänyt lähiaikoina JORVISSA?

Ai niin.. kun menin suihkuun, niin kätilö otti vauvan siksi aikaa. Oli nukkunut niitten toimistossa.. Ruoka haettiin itse osaston keittiöstä. sai itse valita vapaasti mitä otti, lähinnä siellä oli mehukeittoa, jogurttia, viiliä, leikkele, juusto, leivät, kahvi, tee +mitä aina keittiöltä tuli...
  14. P

kukaan synnyttänyt lähiaikoina JORVISSA?

Ihan kiva paikka =) Mulla oli aluksi synnytyksessä sellanen vanhempi kätilö, joka oli todella töykeä ja ilkee jne, mutta sitten vaihtui kätilö ja jälkimmäinen oli aivan ihana. :) 2tuntia synnytyksestä, siirryttiin osastolle, huoneessa oli yks mun lisäks. vauva oli koko ajan mun vieressä...
  15. P

Avioerolaput odottivat pöydällä eilen...

mä kirjoittaisin ne paperit ja alkaisin ettimään asuntoa. on vaan itsesikin kannalta turhan uuvuttavaa pitkittää tilannetta, kerran mies on päätöksensä tehnyt. Asunnon saannissa voi kestää, ja senhän voi aina perua, jos asiat niikseen menee.. voimia :hug: en voi kuvitellakkaan miltä susta...
  16. P

Avioerolaput odottivat pöydällä eilen...

kamalaa, kun täällä ihmiset on ilkeitä :/

Yhteistyössä