raskaus ja kuukautiset

• Viestiketjun aloittaja oho
  • Ensimmäinen viesti
oho
Tein tänään positiivisen testin ja menkat kuitenki tulleet aivan normaalisti :O. Oireiden ja oman "tuntemuksen" vuoksi testin tein. Lähinnä hämmentyny olo.. ei mitään hajua miten pitkällä raskaus on. No ei nyt varmaan puolivälissä, mut kaikki sitä enne mahdollista. Niin ja kaksi lasta ennestään eikä aikaisemmissa raskauksissa ollu edes mitään tiputtelua. Onko yleistä?

..
joo en sanonukkaa nii.. sanoin että mulla oli tämän raskauden alussa tiputtelua. varmaan siitä syystä ku hormonit niin sekasi vielä ku niin vähän aikaa ed. raskaudesta. mutta mitä ite oon ottanu selvää niin ei ole tavatonta. mutta jos ei kommentit kelpaa niin...?

Mulla oli ekassa raskaudessa 4kk ajan kunnon normit kuukautiset ja sen jälkeen vasta raskausoireet. Sen takia sain tietää vasta 5kk olevani raskaana . Toisessa raskaudessa oli tiputtelua sillon kun kuukautisten olis pitäny alkaa, mutta jäi siihen yhteen kertaan.

ap
Niin oireina rintojen aristaminen ja "täyteläisyyden tunne", kovat vihlaisut alavatsalla, vähä etova olo ja pahalla päällä jatkuvasti. Ei mitenkään selkeet oireet, mut sellaset kuitenki et hälytyskellot alkoivat soida ja testin tein. Plussaviiva tuli ihan heti, ilman mitään odotteluja. Ja tosiaan kuukautiset olleet ihan tavalliset. Varmaan aika alussa kuitenki, mut ainaki yhet valemenkat tulleet. Oireet alkoivat noin 3-4 viikkoa sitten tuolla rintojen aristamisella. Kait se pittää huomenna neuvolasta kysellä milloin pääsis ultraan et ossaa alkaa asennoitua tulevaan. Ei ossaa oikein iloita vielä, vähä hämmentyny olo :O

Joilla ollu menkat raskauden aikana, mistä osasitte testin tehdä?

Yhteistyössä