Koivukylä-Havukoski / Kulomäki-Korso

• Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ainakin Koivukylä-Havukoskella rauhallisuus riippuu huomattavasti siitä että mistä alueesta tarkemmin mahtaa olla kyse. Koivukylän aseman seudun "tornitalojen" alue yleisesti ottaen rauhatonta,sinne en muuttaisi, mutta Haviksen rivarit ja niiden läheisyydessä olevat kerrostalot ihan mukavaa aluetta.

vieras
koivukylä-havukoski on aika rauhatonta aluetta, paljon mamuja, romaneja, opiskelijoita jne. en muuttaisi varsinkaan lasten kanssa, vaikkakin peruspalvelut löytyvät. vieressä asola, päiväkumpu ja rekola jotka taas tosi kivoja alueita.
kulomäki-korso on mielestäni paljon rauhallisempi alue, varsinkin jos ei ihan korson keskustaan muuta, rautatieaseman/kuppiloiden luona rauhatonta varsinkin iltaisin, muuten korson ympäristö on tosi rauhallista aluetta ja kulomäki siis samoin, vaikkakin siellä jnkin verran opiskelija-asuntoja on.

vierailija
Havukoskelta tuntuu olevan monenlaista kokemusta etenkin männävuosina, mutta omani ovat olleet viimeisen vuoden aikana ihan positiivisia. Päiväkotejahan alueella tulee vastaan vähän väliä, nuoria alueella on paljon eli koulujakin ainakin kaksi, julkisilla pääsee kulkemaan helposti, isot kaupat ovat kaikki lähellä. Vähän parempia liikuntasaleja olen kaipaillut, muuuten jees. Itse oon uskaltanut nuorehkona naisena liikkua ihan huoletta, joskin kuljen kyllä asemalta Peijaksentien puolelta ihan vaan välttääkseni asemalla hengailevat nuoret ja iltariennot. Josko uuden asemakaavan myötä aseman seutukin vielä siistiytyisi ja tulisi niitä liikuntapalveluitakin!

Yhteistyössä