Hakutulokset

1. T

Mies uhkailee ja sano et jos vielä kerran meen turvakotiin niin se on mun loppu

Ota sen puheet kirjaimellisesti nauhalle todisteeksi.
  2. T

Mies uhkailee ja sano et jos vielä kerran meen turvakotiin niin se on mun loppu

kyllä nyt ois parempi kadota tuollaisen miehen läheltä. Sellainen ei ansaitse muuta kuin oman loppunsa. Ite olen kokenut väkivaltaa viisi vuotta, muutaman kerran oli jo veitsi kirjaimellisesti kurkulla. Sitten kun pääsin pois, tajusin kuin turhaa oli siinä elää, ei mitään hyvää tai muuta ollut...
  3. T

Elokuussa 2010 synnyttävät

Kiva lukea teidän kaikkien kommentteja, vaikka en aina nimellä teitä yksittäisesti mainitse. Luin juuri, että raskausviikolla 28 vauva on jo 35 cm pitkä :D apua! Mulla kaveri myllää mahassa todella kovaa. Mies tunsi potkut sunnuntaina. <3 Töissä sanottiin mulle, että oon hyvin säilynyt :D...
  4. T

Hei, Voimia Sartsalle <3 Kauheeta kuulla, että tilanne on tuollainen. :( Mä en pystyis olemaan, jos meijän äitillä ois tollasta. Vaikka sillä on se alkoholi, joka on pilannu monta asiaa, mutta nyt kun on tekemisissä selvinpäin vaan ja ei ole siellä yötä, parempi mieli ja jaksaakin. Ei tarvi...
  5. T

Aurinkoista huomenta, Eilen jo kirjoittelin, mutta painoin sitten välilehden sulki ja tajusin vasta jälkeenpäin töissä. Eilen ekaa pvää töis loman jälkeen. Oli ihana loma, sellainen rento ja kaikinpuolin onnistunut. Mun maha on ihan musta :D Mukavasti on tullu tekstiä. Itse en ole mitään...
  6. T

Toi pakkaus on ihana <3 en tykkää sinisestä, joten noi värit lämmittää. <3 ma lähetään kyprokselle, ihana päästä arjesta pois. <3 Sartsa, kiitos remonttivinkeistä <3 Mukavaa viikonloppua, me lomaillaan huomisesta alkaen..mahtavaa..hommat alkaa loksahtamaan.. Haluaa nähä jo vauvan...
  7. T

Joo, tykkään myös noista väreistä kovasti. <3 Toi sienipuku on kiva :D
  8. T

http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/100502155308EH
  9. T

huh, ompa kalliita vaatteita!!! iik.
  10. T

Moi, No niin. Pöly on laskeutunut, joten voi jo tännekin kirjoittaa. Mulla oli ti se ultra kaiken hässäkän ja ajanvaihtojen jälkeen. Menin paikalle ja siellä oli terveystalossa joku porilainen, suorapuheinen nainen, joka teki tutkimuksen. Ei selittäny oikein mitään jne. Tarvi ite kysellä...

Yhteistyössä