Hakutulokset

1. T

Elokuussa 2010 synnyttävät

Moikka, Oltiin pe myötätuulirokissa, sain neuvolasta luvan lähteä. Miehen mieliksi mentiin :D ja kivaa oli. Sopivasti porukkaa, jopa vähän ja siisti paikka. Ei ollu tosiaan mitään tönimistä tai muuta, kun oli väkeä vähän. Remonttia ollaan tehty, eilinen meni eteisen tapettia ottaessa...
  2. T

Olen noista öljyistä kuullut ja ajatellut ostaa myös tuota. Tuota mulla onkin jo: http://www.internetapteekki.fi/epages/vka.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/vka/Products/TE2003879 eli voi myös auttaa tuohon ihon joustavuuteen jne. Tänää oli se suuri ja mahtava 4D-ultra. SITÄ se olikin! Oon ihan...
  3. T

Minni, olit oikeessa, ke sain tiedon, että pakkaus myönnetty ja eilen se tuli postista. :) ihanaa!!!! Perittiin vielä postiin hakemaan se. Mä tykkään siitä ylikaiken. Ihania värejä, materiaaleja jne. Tykkään maanläheisestä, en kovin räikeestä kuviosta jne, joten toi oli meille juuri sopiva. En...
  4. T

Onko kukaan SELVÄJÄRKINEN aikuinen ihminen pissannut yöllä sänkyynsä???

Haluisin kanssa tietää, kun tapahtui vastaavaa. Että millä puhdistaa jne.
  5. T

Moi, Mulla oli eilen toi neuvolalääkäri, kun on ollu niitä tulehduksia. Oli tosi mukava ja paras kokemus, mitä raskauden aikana on ollu. Määräsi sitten sen estolääkityksen, kun gynekin sitä suositteli. Teki alapäätutkimuksen ja totesi, että kohdunkaula vielä pitkä ja supussa paikat, että ei...
  6. T

** ELOKUISET 2010 *** Kesäkuu ! 2 Vauvaa syntynyt !!!

Moikka moi, Mä taas odotan sitä, että saa kunnon seksiä lähetyssaarnaajassa :D <3 Tuikku ja masulainen 27 + 3 <3
  7. T

Moikka moi pitkästä aikaa. <3 Menny aika muutto puuhissa. huh, mitä hommaa ja remontit vielä edessä. Mulle tuli murhettä tosta asunnosta. Muuten ihana asunto jne, mutta ilmalämpö pitää kauheeta hurinaa ja mulla siitä ahdistus. Nyt yritetään keksiä asiaan ratkaisua. :( Kai tää tästä...
  8. T

**** ELOKUISET 2010 TOUKOKUUSSA ! **** 1 vauva syntynyt !!!!

Huomenta, Sain eilen mieheltä synttärilahjaksi Bola-korun, se on aivan ihana. Sitten sain masutuubin, sekin ihana. Vielä kaiken lisäksi parhaimpana lahjana sain ihanan muumikortin, joka oli täynnä tekstiä minulle. Itkin jo, kun näin kortin ja vieläkin itkettää. Minulla on maailman paras ja...
  9. T

Huomenta, Sain eilen mieheltä synttärilahjaksi Bola-korun, se on aivan ihana. Sitten sain masutuubin, sekin ihana. Vielä kaiken lisäksi parhaimpana lahjana sain ihanan muumikortin, joka oli täynnä tekstiä minulle. Itkin jo, kun näin kortin ja vieläkin itkettää. Minulla on maailman paras ja...
  10. T

... tänään on vietetty synttäreitä, siis omia. Aivan liikaa jo ikää :D :flower:
  11. T

**** ELOKUISET 2010 TOUKOKUUSSA ! **** 1 vauva syntynyt !!!!

Hei, Vauvahaaveita innoittamana tulin tänne kurkkaan. Itsellä LA on 31.8 ja nyt mennää sitten 26 + 1 <3 Kaikki hyvin tässä vaiheessa mennyt :) Pissatulehduksia muutama, mutta tarvii ottaa neuvoista vaari ja lopettaa turha peseminen ja ostaa maitohappokapseleita jne. Kaveri potkii...
  12. T

Olo on jo parempi tai heti melkein parani, kun sain kuurin. Kattelin tänää vaunuja netistä. Hitto, mitä hommaa, meni varmaa 3 h :D Ajattelin tuollasia, kuin Brio Happy Harmony ja suklaanruskeena. :) Onko kokemuksia? Saatiin avaimet uuteen asuntoon tänää :) huomenna sitten mittaamaan ja...
  13. T

Mä kuolen tähän olotilaan!!!!!! Taas pissatulehdus, juuri lääkäriin lähössä. Juuri oli muutama viikko sitten. Ei auta vaikka kuinka pesee jne. KAUHEINTA, mitä voi olla!!! Mies sano, että onkohan noi niitä ennakkopolttoja, mutta koitin sanoa, että ei ole. Millasia ne poltot on ja missä ne...
  14. T

Hei, Löysin kivan blogin: http://eli-nainen.vuodatus.net/ Muutama ote tekstistä: Superäiti vai paskamutsi ? 05.04.2009 - 22:21 *** Kerron nämä asiat nyt jo etukäteen kaikille ystäville ja sukulaisille jotka sitten joskus kokevat ehkä halua arvostella minua äitinä: 1. Aion...
  15. T

Hyviä tuloksia taas kaikilla, hienoa kuulla. Rinsessapa= Mulla on kanssa kauhee himo perunaan, joka muodossa!! :D :D Se on niin hyvää. Ootan vaan, kun uudet perunat tulee :D Onneksi kohta pääsee töistä, niin pirun kuuma. Tässä hiljalleen asiat konkretisoituu ja odotus vaan lisääntyy...
  16. T

mullakin kävely tekee hieman pahaa aina puolesta välistä lenkkiä. Kai se on sitä normaalia touhua?
  17. T

Alamasussa, mutta vaan ihan hetken. Voi johtua jostain ruoasta. Kaveri potkii aika lujaa iltaisin. Eilen suomen pelin jälkeen aivan hulluna potkuja :D Mitähän se tarkoittaa? Huh, kun on lämmin. <3 Ihanaa.
  18. T

Vauvahaaveita: Hyvältä kuulostaa!! :) Ootteko pitäneet raskausajasta mitään päiväkirjaa missään muodossa? Mulla hieman masu polttelee, mistähän voi johtua? Josko sitä töistä kotiin taas. Illalla suomen peliä katsomaan. Pulssi ei sais nousta yli 150 :D katotaan miten käy. -Tuikku ja...
  19. T

Juu, samanlainen taulukko, yritin tohon sitä sepustaakin :)
  20. T

Olen täällä käynyt kurkkimassa, helle vetää aina ulkoilemaan, joten on tullu kirjoitettua vähän viime aikoina. SF-mitasta: http://www.tekay.fi/chart/sf.php Tuonne voi kätevästi syöttää arvot ja sitten se laskee ne ja näyttää samaa taulukkoa, kuin neuvolakortissa. Mulla taas paino menny...

Yhteistyössä