Hakutulokset

1. T

G: Mitä oli sun cittari-lahjakassissa?

Tossa kutsussa luki osoitelähde plussa asiakasrekisteri.
  2. T

Suosittele purukalkkitablettia taaperolle

Nimi muisti on älyttömän huono, mutta luontaistuotelkaupasta olen ostanut ainakin kahta erilaista toinen oli purkissa mautonta jauhoa, joka annosteltiin mittalusikalla ja toinen oli annospakattua ja maistui mansikalle. Nyt ei ollut kumpaakaan kaapissa vaan on menty ihan tableteilla, kun niitä on...
  3. T

Suosittele purukalkkitablettia taaperolle

Mä en oo saanut mitään makua uppoomaan, mutta ostin jauhekalkkia ja sekotan sen kauramaitopirtelöön tai smoothieen tai kaurajugurttiin. Saa ne tabletitkin sekotettua sinne hedelmien ja marjojen mukaan sauvasekottimella tai blenderillä.
  4. T

Villasukat vauvalle

Etelä-Pohjanmaan käsi- ja taideteollisuus ry: Vauvan sukan ohje
  5. T

Milloin opettajien ja pk tätien lahjominen alkoi?

70- luvulla myös kouluni aloittanut ja opelle vietiin kukkia keväällä.:flower:
  6. T

Miten kotihoidontuki jatkossa, jos on yh?

Jos oot yli 25v voit opiskella työttömyyskorvauksella kaksi vuotta.
  7. T

Siis eikö laavalamppua sais toivoa joululahjaksi?

Olisko tuolla? Laavalamppu | Clas Ohlson
  8. T

Jos lapsesi ei kuulu kirkkoon, meneekö hän ET- vai uskontotunneille? muutakin kysyttävää aiheesta...

Miten uskontotunnit ja ripari kuuluu yhteen? Meidän lapset osallistuvat uskonnon opetukseen, mutta eivät mene riparille, koulu ja kirkko on ainakin meidän kaupungissa erillään.
  9. T

Mistä löytäisin tyttöjen vuorelliset housut?

Lidlissä katoin just tänään vuorellisia farkkuja 9.90€
  10. T

Työtön ja työmarkkinatuki

työmarkkinatukeen vaikuttaa puolison tulot. Niistä pitää olla selvitys kelaan ja tietty se työtön työtön työtön lappu neljän viikon välein.
  11. T

Mitä joululahjaksi n. 55v naiselle?

Lahjakortti hierojalle tms.
  12. T

Nyt kaikki vanhat mustat palaa tänne.. ja se laittaa naurattamaan...

Mäkin palasin, jostain syystä tää palsta ei oo päästänyt mua kirjautumaan varmaan moneen vuoteen siispä olen harmaillut, enkä ole kyllä minäkään ollut äityleissä tai muuallakaan:) Olisko palstauudistus toiminut ja palauttanut ikivanhojen käyttikset toimintaan.
  13. T

2+ äitien tapaaminen juhannuksena Keuruulla :)

Ketäs siellä oli paikalla? Mä olin töissä niin kuin epäilinkin ja oli niin kiire, että unohdin koko jutun, vaikka lähellä olinkin. Ehkä sitten ensivuonna pääsen telttakankaan toisellekin puolelle.
  14. T

2+ äitien tapaaminen juhannuksena Keuruulla :)

Taidan olla illassa, mutta....... ruokatelttojen vieressä on vaan kankaan toisella puolella työmaasta, joten ehkä... Joku kyseli majoituksesta isonkirjan alueella, kaikki sisätilat on varattu kutsuvieraille ja esimiehille, eli silloin, ei voi alueelta vuokrata majapaikkaa, ellei satu olemaan...
  15. T

Seinäjokelaisia paikalla?

Joo mä olen viikkovillissä. Kesälauantaisinkaan julkiset ei liiku, mutta toi onkin provinssi viikonloppu ja taitaa Törnävän linja liikkua aika tiheään. Keskustassakin saattaa olla hulinaa. No toivottavasti saatte rauhassa katseltua ympärillenne.
  16. T

Seinäjokelaisia paikalla?

Joo on se asemalta suoraan eteenpäin Kalevankatua 1 kortteli Koulukadulle ja siitä vasemmalle 3 korttelia tulee Kirkkokadulle.Siinä toisella puolella tietä on sitten koko aaltokeskus. Harmi kun ollaan silloin itse pois paikkakunnalta olisin voinut lähteä kuskiksi. Sunnuntaisin täällä ei liiku...
  17. T

APUA. vammaistuen hakemuksen täyttämiseen?

sairaalan sosiaalityöntekijät auttaa siinä, jos tarvitsee. Kelan virkailijat välitettavasti on puolueellisia tossa asiassa.
  18. T

Yli 1-vuotiaat, juovatko Neocatea vai Neocate Advancea?

meidän poika joi 3v asti tavallista neocatea, koskaan ei edes tarjottu tota toista.
  19. T

Onko täällä uudestisyntyneitä kristittyjä?

:wave: Minäkin olen uskossa. Voin kirjotella yv:tä jos joku haluaa, riitelemään en halua ryhtyä. Kaikenlaista on koettu, mutta taivastiellä koitetaan pysyä. Aina kun meinaa luovuttaa, pilkahtaa pilven raosta valoa. Tottahan se on Isä pitää huolta omistaan.

Yhteistyössä