ap
ok, se syntien anteeksiantamus ei ole kiinni tunteista, vaan Raamatussa lukee niin ja Raamattu on kaikkivaltiaan Jumalan puhetta sinulle. Me olemme jokainen syntisiä, ja ainoastaan Jeesus voi ne meille anteeksi antaa. Rukoilen sun puolestasi. "Vaikka teidän syntinne olisivat veriruskeita, muuttuvat ne villanvalkoisiksi..." Jesajassa on lohdullista tekstiä.Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt Lasinukke:No kun oon niin syntinen. Ja kyl mie tiedän, että synnit saan anteeksi. Ei vain tunnu siltä.... Kai sitä itelleen on vaikeinta antaa anteeksi.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mikä hävettää? Kun tunnustat syntisi Jeesukselle, saat uskoa ne kaikki anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Hän antaa sulle synnit anteeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt Lasinukke:Masennus vaivaa. Ja se, että oon ihan vasta palannut takas seurakuntaan eikä oo tällä paikkakunnalla vielä uskovaisia ystäviä. Lisäksi mua hävettää, synnintunto on kova.Alkuperäinen kirjoittaja mii:Miks?Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt Lasinukke:Tääl on yks... tosin, minoon melko murenemispisteessä.
Mulle saa laittaa yvtäkin...
Anteeksi, kun kesti vastata. Siivous ja muut asiat netissä saivat keskittymisen herpaantumaan. Lisäksi tuli vähän itkua. :ashamed:
Oon Keski-Pohjanmaalta.