Meillä
Hikiällä: Ok-tontti, hehtaari mehtää, mersu kaikin herkuin, etelänmatka Hawajille 4 henkee, golf-setti, huulirasva, cd-levy, tamponeja ja kortsuja vuueks.
postista vaan tipahti yksi päivä. luulin että tyylin kaikille paikkakunnan plussakortillisille tuli. en ollu ennen edes kuullu tommosesta, luulin että eka kerta tänä vuonna, kunnes bongasin tämän ketjun. Kannatti muuttaa cittarin lähelleMiten olette saaneet kutsun sinne?
en usko tota kortsuja vuodeks, nehän tarvii uusia asiakkaita. Tai ehkä ne on reijitetty, en uskaltas käyttää...Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;29226472:Hikiällä: Ok-tontti, hehtaari mehtää, mersu kaikin herkuin, etelänmatka Hawajille 4 henkee, golf-setti, huulirasva, cd-levy, tamponeja ja kortsuja vuueks.
Ei kait, eihän ne voi ostosten perusteella tietää, onko lapsiperhe vaiko ei! Ainakaan meillä ei voi tietää, sillä ei ostella mitään vaippoja, tutteleita tmv. Meille tuli kutsu Tammiston Cittarista, ja varmaankin vain siksi, että käytämme ko.kauppaa tosi paljon. Emme päässeet kuiteskaan ko. tilaisuuteen, kun olimme töissä, ja toisaalta taas, tuskin olisin edes mennyt, kun kaikki kauhia ihmispaljous ja "nopeimmat saa"-tilaisuudet saa mulle aikaan lähes paniikkikohtauksen..Tuliko tuo kutsu vain lapsiperheille?
Ai? Mä en tienny, että pitää olla tunti. Menin puol yksi, ostin tarpeeni, join ilmaiset pullakahvit ja poistuin klo 13.05.Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29226492:Mä käyn kyl Prismassa ja ehkä kerran kuussa Cittarissa ja tuli kutsu tohon. Eiköhän se lähetetä kaikille siinä on kuitenki pakko olla tunti siellä kaupassa kunnes pääsee pois niin hyvin tekee rahaa muutamalla ilmaispusilla.
Mitenkäs tämä sitten toimii? :OAlkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29226492:Mä käyn kyl Prismassa ja ehkä kerran kuussa Cittarissa ja tuli kutsu tohon. Eiköhän se lähetetä kaikille siinä on kuitenki pakko olla tunti siellä kaupassa kunnes pääsee pois niin hyvin tekee rahaa muutamalla ilmaispusilla.
kauppaan pääs sisälle jo 11. mutta kassat aukes 12. minä menin noin 11.45 ja kasseja oli jaossa vielä monta vaikka talo täynnä porukkaa. Ei siis tarvii olla tuntia, varsinkaan jos ei osta mitään. Ja menihän siihen puuron syönnissä ja lasten askarteluissakin jonkin aikaa.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29226517:Mitenkäs tämä sitten toimii? :O
Onko siinä sitten vielä joku ostopakkokin, että saa sen pussukan?Alkuperäinen kirjoittaja tälläsen sain;29226541:kauppaan pääs sisälle jo 11. mutta kassat aukes 12. minä menin noin 11.45 ja kasseja oli jaossa vielä monta vaikka talo täynnä porukkaa. Ei siis tarvii olla tuntia, varsinkaan jos ei osta mitään. Ja menihän siihen puuron syönnissä ja lasten askarteluissakin jonkin aikaa.
Ei sinne ole pakko mennä vielä klo11 Mekin mentiin vasta puolikahdentoista maissa ja kassajonoon mentiin jo kymmentä vaille 12.Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29226492:Mä käyn kyl Prismassa ja ehkä kerran kuussa Cittarissa ja tuli kutsu tohon. Eiköhän se lähetetä kaikille siinä on kuitenki pakko olla tunti siellä kaupassa kunnes pääsee pois niin hyvin tekee rahaa muutamalla ilmaispusilla.
ei ollu, kuponki piti ollaAlkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29226563:Onko siinä sitten vielä joku ostopakkokin, että saa sen pussukan?
Oletko noin tyhmä oikeasti? Tällä paikkakunnalla ei edes ole Cittaria joten eipä ole meidän vakikauppa se.käymällä siinä kaupassa vakioasiakkaana. ei niitä teille prisman boonuksenkerääjille lähetetä.
ei kyllä ainakaan meidän perheellä tienanneet, oli niin kova ruuhka ja lapsille toimintapisteitä joissa aika meni niin ei jaksanut kierrellä tavaroita katselemassa. Eikä muillakin näkynyt juuri muuta kuin päivän tarjoukset/tavallisia ruokaostoksia. Käyn kuitenkin monta kertaa viikossa cittarissa, että ehdin kierrellä hyllyjä muutenkin. Eikös tuo ole enemmän sellainen hyvää mainetta ja kiitos asiakkaille ja pussin sisältö tuotenäytteitä...Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29226492:Mä käyn kyl Prismassa ja ehkä kerran kuussa Cittarissa ja tuli kutsu tohon. Eiköhän se lähetetä kaikille siinä on kuitenki pakko olla tunti siellä kaupassa kunnes pääsee pois niin hyvin tekee rahaa muutamalla ilmaispusilla.
Kuponki tosiaan piti olla ja ilman kuponkia et saanut pussukkaa, ja hyvä niin.Alkuperäinen kirjoittaja tälläsen sain;29226597:ei ollu, kuponki piti olla
Mulle ei tuota kutsua tullut, vaikka suht usein Cittarissa käynkin, mulla oli isäni lippulappuset mukana, kun tuonne menin. Periaatteessa tuonnehan voi mennä kuka tahansa klo 11, ei siellä kukaan mitään katsele, että oletko saanut kutsun vai et, mutta sitä ilmaiskassia ei saanut kuin sillä lipukkeella ja sama oli sitten niiden erikoistarjouksien kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29226492:Mä käyn kyl Prismassa ja ehkä kerran kuussa Cittarissa ja tuli kutsu tohon. Eiköhän se lähetetä kaikille siinä on kuitenki pakko olla tunti siellä kaupassa kunnes pääsee pois niin hyvin tekee rahaa muutamalla ilmaispusilla.
Tossa kutsussa luki osoitelähde plussa asiakasrekisteri.Miten olette saaneet kutsun sinne?