G: Mitä oli sun cittari-lahjakassissa?

• Viestiketjun aloittaja "zxc"
  • Ensimmäinen viesti
"just"
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;29226472:
Hikiällä: Ok-tontti, hehtaari mehtää, mersu kaikin herkuin, etelänmatka Hawajille 4 henkee, golf-setti, huulirasva, cd-levy, tamponeja ja kortsuja vuueks.
en usko tota kortsuja vuodeks, nehän tarvii uusia asiakkaita. Tai ehkä ne on reijitetty, en uskaltas käyttää...

naama
Tuliko tuo kutsu vain lapsiperheille?
Ei kait, eihän ne voi ostosten perusteella tietää, onko lapsiperhe vaiko ei! Ainakaan meillä ei voi tietää, sillä ei ostella mitään vaippoja, tutteleita tmv. Meille tuli kutsu Tammiston Cittarista, ja varmaankin vain siksi, että käytämme ko.kauppaa tosi paljon. Emme päässeet kuiteskaan ko. tilaisuuteen, kun olimme töissä, ja toisaalta taas, tuskin olisin edes mennyt, kun kaikki kauhia ihmispaljous ja "nopeimmat saa"-tilaisuudet saa mulle aikaan lähes paniikkikohtauksen..

nopea
Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29226492:
Mä käyn kyl Prismassa ja ehkä kerran kuussa Cittarissa ja tuli kutsu tohon. Eiköhän se lähetetä kaikille siinä on kuitenki pakko olla tunti siellä kaupassa kunnes pääsee pois niin hyvin tekee rahaa muutamalla ilmaispusilla.
Ai? Mä en tienny, että pitää olla tunti. Menin puol yksi, ostin tarpeeni, join ilmaiset pullakahvit ja poistuin klo 13.05.

säpäle harmaana
Mä käyn kyl Prismassa ja ehkä kerran kuussa Cittarissa ja tuli kutsu tohon. Eiköhän se lähetetä kaikille siinä on kuitenki pakko olla tunti siellä kaupassa kunnes pääsee pois niin hyvin tekee rahaa muutamalla ilmaispusilla.
Mitenkäs tämä sitten toimii? :O

tälläsen sain
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29226517:
Mitenkäs tämä sitten toimii? :O
kauppaan pääs sisälle jo 11. mutta kassat aukes 12. minä menin noin 11.45 ja kasseja oli jaossa vielä monta vaikka talo täynnä porukkaa. Ei siis tarvii olla tuntia, varsinkaan jos ei osta mitään. Ja menihän siihen puuron syönnissä ja lasten askarteluissakin jonkin aikaa.

Lahti- Laune
Puuterin väristä luomiväriä (jota ensin luulin puuteriksi :D )
kirkkaanpunainen huulipuna
(jos rahat loppuu ostoksilla kesken sipaise huulipunaa huuliin ja kadunvarteen)
joku huulikiilto, kaulakoru jossa pikkuinen bling bling ja joku doven vartalovoide joku lasten cd ja noi ale kupongit ja se täysi pussilakanapassi

säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja tälläsen sain;29226541:
kauppaan pääs sisälle jo 11. mutta kassat aukes 12. minä menin noin 11.45 ja kasseja oli jaossa vielä monta vaikka talo täynnä porukkaa. Ei siis tarvii olla tuntia, varsinkaan jos ei osta mitään. Ja menihän siihen puuron syönnissä ja lasten askarteluissakin jonkin aikaa.
Onko siinä sitten vielä joku ostopakkokin, että saa sen pussukan?

"viera"
Ei sinne ole pakko mennä vielä klo11 :D Mekin mentiin vasta puolikahdentoista maissa ja kassajonoon mentiin jo kymmentä vaille 12.

Haettiin kassi ja pari päivän tarjousta, puurojonoon ei jaksettu mennä jonottelemaan.

tälläsen sain
ei kyllä ainakaan meidän perheellä tienanneet, oli niin kova ruuhka ja lapsille toimintapisteitä joissa aika meni niin ei jaksanut kierrellä tavaroita katselemassa. Eikä muillakin näkynyt juuri muuta kuin päivän tarjoukset/tavallisia ruokaostoksia. Käyn kuitenkin monta kertaa viikossa cittarissa, että ehdin kierrellä hyllyjä muutenkin. Eikös tuo ole enemmän sellainen hyvää mainetta ja kiitos asiakkaille ja pussin sisältö tuotenäytteitä...

Lahti- Laune
Alkuperäinen kirjoittaja tälläsen sain;29226597:
ei ollu, kuponki piti olla
Kuponki tosiaan piti olla ja ilman kuponkia et saanut pussukkaa, ja hyvä niin.
Näin 2 vanhempaa pariskuntaa +65->
Naiset meni toiseen jonoon ja miehet toiseen ja (miehillä oli kupungit, tätä en vielä tässävaiheessa tiennyt ja meillä siis oli nopeutettu tuo kassien jako tekemällä 2 jonoa)
ja naiset meni kassien luo kerjäämään ilman kuponkia ja kertomaan nyyhkytarinaa kuinka ei tajunneet kotoa ottaa mukaansa sitä kuponkia ja kuinka kotiin oli matkaa ja kuinka he tuli sen kassin vuoksi ym. Kassia ei tullut kun kuponkia ei ollut.
Kuinka sattuikaan kiinnitin siis huomaamattanikin tähän pariskuntaan kahviossa huomioni kun kävi niin sääliksi rouvia siinä jonossa
(jolloin siis oikeasti vielä kuvittelin että heillä ja heidän miehillään ei olisi ollut kuponkeja)
Siellä kahviossa viereisessä pöydässä sitten mummot kovaan ääneen tutkivat mitä heidän pussukoissaan on
(jotka nämä miehet siis haki ja naiset sitten valitti kuinka ei ilman kuponkia saanut sitä pussukkaa ja kuinka miehillä onneksi oli noi kupongit mukana)

Meillä näin..
Minun saamassani kassissa oli Doven pieni 50ml? Body cream, shampoonäyte, heijastin, superfood-patukka, yhden biisin cd, luomiväri (ruskea), huulikiilto tms, alekuponki cm-nettikauppaan ja napero-kerhon mainos.
Parilla tutulla oli minihammastahna tai dvd tai tonttuhahmo. Siis samassa kaupassa oli jaossa erilaisia kasseja.

meillä
Me saatiin kaksi pussukkaa, antoivat molemmille lapsille, en tiedä olisivatko antaneet vielä minulle, jos olisin oman kuponkini esittänyt. Pusseissa oli molemmissa Lumenen luomiväri ja huulipuna, muronäytteet, Roosanauha kestokassit, tatuointeja, Junnu ja Nuppu levyt, keräysleimapassit ja pari heijastinta. Lisäksi toisessa pussissa oli Muumi-vauvakirja, jonka saa kiinni vaikka vaunuihin ja suihkusaippua näytteitä ja toisessa dove kosteusvoide ja kolmas heijastin. Eli ihan hyvät oli pussukat.

"sekäettä"
Kun se mainos tuli - ja samaan aikaan tieto, että sokoksessa on -15% -päivät, niin kävin äkkiä viikolla kaupassa ja ostin kaapit täyteet, etten vahingossakaan joudu noihin ale-helvetteihin.

Olen nainen, mutta en voi käsittää noita ryysis-päiviä. Tai no - kun on hullut päivät, niin mä meen sokkariin ja päinvastoin... Ihanan rauhallista. Ja ilman niitä "kun halvalla saa" -ostoksia se tulee myös halvemmaksi.

ehehehe
Johan meiltä maksaa bensat enemmän Cittarille kuin mitä maksais tollasen lahjakassin sisältö :D :D

Jotain muro- ja shampoonäytteittä ja Lumenen vanhan malliston meikkejä, täällä esille tulleista värivaihtoehdoista päätellen niitä täysin myymättä jääneitä sävyjä (ja syystä).

:D Ihmiset ja ilmaistavara. Ikinä en opi ymmärtämään.

"vierailija"
Joo en käsitä minäkään, miten ihmiset on kaikenmaailman krääsän perään. Kasvovoidenäytteitä ja kirkasta luomiväriä, just! Luulin että tuo olisi hyväkin kassi mutta ihan turhaa kamaa.

ei meille
Mulle ei tuota kutsua tullut, vaikka suht usein Cittarissa käynkin, mulla oli isäni lippulappuset mukana, kun tuonne menin. Periaatteessa tuonnehan voi mennä kuka tahansa klo 11, ei siellä kukaan mitään katsele, että oletko saanut kutsun vai et, mutta sitä ilmaiskassia ei saanut kuin sillä lipukkeella ja sama oli sitten niiden erikoistarjouksien kanssa.

Varsin hyvin sen tunnin sai siellä kulutettua, kun vähän katseli tarjouksia ja lapset kävi onkimassa ja sitten käytiin syömässä riisipuuroa ja joulupipareita ja juomassa glögiä.

mä-ä
Meidän pussista löytyi Lumenen luomiväri+huulipuna, Fazerin konvehtirasia, Dove voide, voidenäyte, Pentikin täysi leimakuponki, pari etukuponkia, cd, valolelu..........

Yhteistyössä