Hakutulokset

1. K

te keiltä on poistettu luomia, niin miksi? oliko luomissa jotain "muutoksia"?

Minulta on poistettu luomi lavasta kun se oli hieman isohko ja muuttui punaiseksi muttei siinä ollut kuitenkaan mitään sitten.
  2. K

Kellä lähdössä eskariin syksyllä?

Meiltäkin lähtee poju eskaan syksyllä :wave:
  3. K

Minkälainen on lapsesi uusin toppahaalari tai kaksiosainen? lapsen ikä?

Poika 9v. Ice peak takki + henkselihousut (t.sin jossa valkeata ja oranssia. poika 7v. H&M sininen takki ja mustat vyötärö toppikset. Poika 5v. Reimatec takki + olkain toppahousut sini-musta tyttö 4v. Lassietec pinkki-musta toppahaalari ja H&M toppahousut+ takki poika 2v. Lassietec...
  4. K

Paljonko pulitat kampaajalla käynnistäsi

Kestoväri puolipitkiin hiuksiin latvojen siistimisellä 70e. Tyven värjäys n.15e kerran kuussa.
  5. K

KYS (kotiutuksesta synnytyksen jälkeen)

Kuusi lasta olen synnyttänyt Kysissä joista kaksi oli sektioita. Sektion jälkeen olin molemmilla kerroilla 5 vuorokautta muulloin sen kaksi. Tosin viimeisimmän laspseni syntymän aikaan siellä oli aika täyttä jä näin ollen kahden hengen huoneeseen tungettiin kolmaskin sänky ja kun meillä tuli se...
  6. K

MIkä kännykkä teillä on?

N73 musa puhelin
  7. K

enna vai enni?

Enni
  8. K

Nukkuuko 3,5v. päiväunia?

nou!
  9. K

Kenenkä lapsi on tänään kipeä?

Meillä on 2 lasta vesirokossa.
  10. K

Mitäs tykkäsitte Apen ehdokkaista?

Olivat olleet siis elokuussa Tahkolla Pehkubaarissa summer after ski- tapahtumassa.
  11. K

Mitäs tykkäsitte Apen ehdokkaista?

Asutaan likellä tätä Juankoskea ja paikallisessa lehdessä oli et he olivat olleet Tahkolla.
  12. K

Unirätti/lelu

Meidän esikoisella oli uniriepu(harsorätti) jota hänellä/hän raahattiin/raahasi mukana joka paikassa kunnes se ihan yks kaks jäi pois lapsen ollessa 2v. Kaipa se oman tuoksuinen lelu/rätti tai mikä se lapsella sitten onkaan niin tuo hänelle turvallisuutta mutta tuskinpa itse olisin opettamalla...
  13. K

Jokos teillä on taloissanne/asunnoissanne lämmitykset päällä?

Lattialämmitys on päällä ja uunia tarvittaissa lämmitetään.
  14. K

Montako talvihaalaria/takki-housut yhdistelmää lapsellasi tulee olemaan talvella?

Meillä on kaikilla 6 lapsella kaksi talvivaate kertaa. Isommilla takki&housu puvut ja pienemmillä kotona haalari ja siistimpinä takki&housu puku. Haalarit on kaikilla veden pitävät mutta takki& housu puvuissa edes hieman kosteutta pitävät riittää.
  15. K

Sytytä kynttilä

Sytytetty :'(
  16. K

Entäs ketkä täällä on alle 30v?

maaliskuuhun asti 29 :D
  17. K

Mistä Tampereelta valkoinen perusbody??

Minulla olisi valkea 80cm H&M perusbody myydä jos joku tarvitsee...laput on otettu pois mutte käytetty lainkaan!

Yhteistyössä