Mitäs tykkäsitte Apen ehdokkaista?

• Viestiketjun aloittaja tunnen myötähäpeää
  • Ensimmäinen viesti
muppet
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja muppet:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
niin joo, aina kun joku puolustaa näiltä kateellisilta naisilta, niin on pakko tuntea tai jtn, mun mielestä se riina ei nolannu itseänsä mitenkään, nätti tyttö, räväkällä luonteella
niinpä, ei ole minunkaan tuttu, mutta alkaa suoraan sanoen v**uttaan tämä akkamainen kitinä jos joku uskaltaakin enemmän kuin itse.
tämä on niin valitettavan totta, :/
Sorry vain palstasiskot, en tykännyt riinasta alkujaankaan, en vain siedä hänen kaltaisia naisia, täähän on mielipide asia, te tykkäätte, mä en ;)
No haloo, jokaisella on tyyppejä joita ei siedä, joista ei tykkää, se on ihan luonnollista. Mutta fiksut älyää että niin vain on että toisten kemiat toimii ja toisten ei eikä hauku sitä ihmistä joka ei OMAAN makuun sovi!!! Koska ihan 100% varmasti myös sinun lähelläsi on niitä jotka eivät siedä sinua. Olisiko sinusta reilua että he toitottaisivat ympäriinsä että olet sitä sun tätä negatiivista?
Varmasti on, mä olen suorapuheinen ja kestän myös itse kritiikkiä, en kuules pienestä pahastu..saa ihmiset haukkua ja puhua negaa, päasia et oma elämä on kunnossa ja hyvä itsetunto ;)

piia
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
enkä ymmärrä tätä Riinan mollausta. Terveellä itsetunnolla varustettu söötti nuori äiti. Mitä pahaa siinä on?
Ai niin, unohdin, täällä saa heti noottia jos on tyytyväinen itseensä..
Hmm. Olen katsonut joka jakson, ja hänen itsetuntonsa terveydestä voi olla kyllä montaa mieltä! Mielestäni hänessä on paljon ominaisuuksia, jotka ovat kaukana terveen itsetunnon tunusmerkeistä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Taitaa Apea potuttaa pitkässä juoksussa. Tanja olisi varmasti osallistunut myös maatilan töihin aikanaan, vaan mitenkähän on Riinan kanssa kun arki astuu kuvioihin.

Kyllä, olen samaa mieltä. Mahdoton kuvitella Riinaa sontalapion varteen. Lyhytjännitteinen hempsankeikka!
jaa se ettikin työkaveria itsellensä..joo no nyt tajusin.. :kieh: huhhuijaa vaan teijän kanssa |O
itsekkin omata tuollaisen tyrkyttävän luonteen. En alkujaankaan tykännyt tästä neitosesta ollenkaan. En vain voi sietää tuollaista joka ei omaa minkäälaista tilannetajua. Niin ja tuo räväkkyys juuh ennenminkin tyrkkyys..ei ole ihme ettei sopivaa miestä ole löytynyt aiemmin...

No mutta saihan sen kenet halusi, vai mitä? Mitähän se olis hänen elämäänsä parantanut jos olis hissutellut vaatimattomasti ja ajatellut, että olenpa näin että kaksplussa-mammat ei tykkää huonoa? Siis nyt hän sai Apen (ainakin vähäksi aikaa) kuten halusikin. Ja paskat nakkaa sille tykkäätkö sinä vai et. Mutta sinä sen sijaan kärvistelet sietokykysi rajoilla :D

av
Taitaa Apea potuttaa pitkässä juoksussa. Tanja olisi varmasti osallistunut myös maatilan töihin aikanaan, vaan mitenkähän on Riinan kanssa kun arki astuu kuvioihin.

Kyllä, olen samaa mieltä. Mahdoton kuvitella Riinaa sontalapion varteen. Lyhytjännitteinen hempsankeikka!
jaa se ettikin työkaveria itsellensä..joo no nyt tajusin.. :kieh: huhhuijaa vaan teijän kanssa |O
itsekkin omata tuollaisen tyrkyttävän luonteen. En alkujaankaan tykännyt tästä neitosesta ollenkaan. En vain voi sietää tuollaista joka ei omaa minkäälaista tilannetajua. Niin ja tuo räväkkyys juuh ennenminkin tyrkkyys..ei ole ihme ettei sopivaa miestä ole löytynyt aiemmin...

No mutta saihan sen kenet halusi, vai mitä? Mitähän se olis hänen elämäänsä parantanut jos olis hissutellut vaatimattomasti ja ajatellut, että olenpa näin että kaksplussa-mammat ei tykkää huonoa? Siis nyt hän sai Apen (ainakin vähäksi aikaa) kuten halusikin. Ja paskat nakkaa sille tykkäätkö sinä vai et. Mutta sinä sen sijaan kärvistelet sietokykysi rajoilla :D
Riinakos se siellä???

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja av:

Riinakos se siellä???

Ei, ei edelleenkään. Onko sinulle kovin vaikea uskoa, ettei kaikilla naisilla ole tarvetta v**tuilla ja haukkua kanssasisariaan, vaikkeivät nämä olisikaan henkilökohtaisesti tuttuja?

tuutikki
Riina on minusta ylimielinen teini!!! Ihastus iskee kun se iskee, sille ei voi muut mitään, mutta jos ois pitäny ulkopuolisten valita, niin kyl se Tanja olis ollu paljon sopivampi luonne Apelle.

täh
oikeasti ei mua naurata kenenkään epäonni. Ok, jos jostain tyypistä ei tykkää, mutta miksi olla ilkeä ja pahansuopa? Minkälaiseksi se teidät tekee? Edelleen en ymmärrä tätä Riinan mollausta, minusta ihan kiva nuori nainen, kuten se toinenkin tyttö.

vieras
Jussi on söpö. Se ottaa varmaan Maijan, joka on itsevarmempi ja topakampi.
Luin jostain että Jani ottaakin yllättäen Elinan. Se sopisikin paremmin kun on sellainen tomera täti. Ape ottaa tietty Riinan. Jouni Päivin tai ei ketään. Aslak Merjan, johon näyttäisi olevan enemmän kontakteja.

jensku
Riina nyt taitaa vaan omata hieman raisumman luonteen kuin Tanja...onko se jotenkin tuomittavampaa ?
Riina ei häpeä tuoda itseään esiin ja ilmeisesti pitää tanssimisesta ja vartalostaan. Ei siinä sen kummempaa.
Tanja, mukavan oloinen mimmi ja Apen menetys jos ei ole kunnolla häneen tutustunut.
Apen puolustukseksi voi vain sanoa, jotta nuori kundi ei ajattele järjellä vaan vehkeellään...ja siihen Riina antoi täyden hälytyksen Apen kohdalla.
Itse uskon jottei Riinasta ole maatilan emännäksi...jotenkin hänestä huokuu sellainen kaupunginvaloja rakastavan ihmisen olemus.
Tanjasta olisi varmastikin maatilan emännäksi, mutta niitä molemmin puoleisia tunteitakin olisi syytä olla jotta homma lähtee edes alkuunsakaan käyntiin.

minä taas
Alkuperäinen kirjoittaja kankaanmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja paikkakunnalta muuttanut:
MIKÄ paikka oli missä ne saunoi söi ja jammaili...????

en muista käyneeni on vissiin ihan uusi...?
Asutaan likellä tätä Juankoskea ja paikallisessa lehdessä oli et he olivat olleet Tahkolla.
kiitti! :) vähän arvelinkin tahkoa kun venholla menivät :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä taas:
Alkuperäinen kirjoittaja kankaanmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja paikkakunnalta muuttanut:
MIKÄ paikka oli missä ne saunoi söi ja jammaili...????

en muista käyneeni on vissiin ihan uusi...?
Asutaan likellä tätä Juankoskea ja paikallisessa lehdessä oli et he olivat olleet Tahkolla.
kiitti! :) vähän arvelinkin tahkoa kun venholla menivät :)
Olivat olleet siis elokuussa Tahkolla Pehkubaarissa summer after ski- tapahtumassa.

huaniitta
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Riina nyt taitaa vaan omata hieman raisumman luonteen kuin Tanja...onko se jotenkin tuomittavampaa ?
Riina ei häpeä tuoda itseään esiin ja ilmeisesti pitää tanssimisesta ja vartalostaan. Ei siinä sen kummempaa.
Tanja, mukavan oloinen mimmi ja Apen menetys jos ei ole kunnolla häneen tutustunut.
Apen puolustukseksi voi vain sanoa, jotta nuori kundi ei ajattele järjellä vaan vehkeellään...ja siihen Riina antoi täyden hälytyksen Apen kohdalla.
Itse uskon jottei Riinasta ole maatilan emännäksi...jotenkin hänestä huokuu sellainen kaupunginvaloja rakastavan ihmisen olemus.
Tanjasta olisi varmastikin maatilan emännäksi, mutta niitä molemmin puoleisia tunteitakin olisi syytä olla jotta homma lähtee edes alkuunsakaan käyntiin.
Hyvä kirjoitus.
Tätä mieltä itsekin olen.
Joku tuolla aiemmin mainitsi, että työkaveriako sen pitikin vaan hakea???

NO EI!

MUTTA pidemmällä ajalla kun miettiin, niin tulee semmoinen kuva Riinasta, että tosiaan viihtyy hemmetisti enemmän baarissa keikuttamassa kuin haistelemassa sianpaskaa.
Tanja sensijaan vaikutti täyspäiseltä ja semmoiselta tasaiselta naiselta, jolta olisi onnistunut myös vaasdittavat maatilantyöt ongelmitta.

Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
Jussista vaikea sanoa, tuskin tietää itekään
Jani ottaa sen blondimman
Jouni ei ota kumpaakaan, kun ei kipinöi
Aslak ottaa punapään
Näin minäkin veikkaan. Jounilla ei kipinöi mutta eipä taida kipinöidä hänen naisillaankaan (ainakaan jos mies syöttää pelkkää grillipihviä vihreällä mehukatilla höystettynä ja viimeisenä iltana tarjoaa makkaraperunat jossain huoltsikalla).

Miusta tuolla onmonella aika selkee kuvio siinä, et räväkkä ja kaunis vastaan oikeasti potentiaalinen emäntä. Toivon, et Jani oottaa sen pienemmän ja pyöreemmän. Ja että Aslak ottaisi sen vaalean naisen, joka ei ehkä lähtis läiskiin heti ekassa vastamäessä. Toivon myös, että Jussi ottaa Maijan. Ape nyt otti kenet otti, mut sehän taisi olla selvä jo alusta lähtien. Jouni on aika ressukka...en tiedä eikö sillä vaan kipinöi, vai eikö se jotenkin vaan osaa etsiä niitä omia kipinöitään.

Yhteistyössä